دانلود Readiris Corporate v12.0.5702 Middle East تشخیص متن از تصویر

 

دانلود Readiris Corporate Middle East تشخیص متن از تصویر


همه ما به این نکته واقف هستیم که دنیای دیجیتالی نرم افزارها و البته سخت افزارهای رایانه ای چند ساله ای است که پیشرفت فوق العاده ای داشته است. هرروز ده ها دست آورد جدید و نو در سراسر جهان به وسیله شرکت های مختلف ارائه می شود که هریک می تواند کاربران را انجام کارهای روزمره یاری دهد و گاهی هم آنقدر اهمیت پیدا می کند که بشر بدون آن به هیچ وجه نمی تواند کارها را دنبال کند. یکی از تکنولوژی هایی که در این چند ساله بسیار شهرت یافته OCR است. تکنولوژی بسیار مفیدی که به وسیله آن نرم افزارها قادرند متن ها را از درون تصاویر جداکنند یعنی قابلیت تشخیص متن داخل تصاویر را دارند. این قابلیت برای ما کاربران وقتی اهمیت زیادی پیدا می کند که برای مثال ما بخواهیم متن موجود در یک عکس را تایپ کنیم یا این که آن را پس از اسکن به صورت یک کتاب چاپ کنیم اینجاست که اگر این تکنولوژی نبود می بایست زمان زیادی برای تایپ آن متن بلند صرف می شد. ما برای این پست نرم افزاری در نظر گرفته ایم که قابلیت شناسایی متن داخل تصاویر را دارد. Readiris یکی از معروفترین ابزارهای موجود در این زمینه است. نرم افزاری بسیار کارآمد که امروزه در میان کاربران محبوبیت زیادی دارد و به سبب هماهنگی با زبان های مختلف دنیا کاربران آن را به عنوان اولین انتخاب خود مطرح می کنند. در استفاده از این ابزار تنها چیزی که نیاز است عکس با کیفیت 300dpi باشد تا نرم افزار بتواند با تکنولوژی برتر و دقت بسیار بالا متن داخل عکس را شناسایی و به صورت یک سند ذخیره کند. از قابلیت های مهم این ابزار می بایست به دقت بسیار بالا در شناسایی متن ها اشاره کرد که در کمتر نرم افزار می توان این دقت را مشاهده کرد.
نسخه جدید Readiris با قابلیتی بسیار مفید برای ما فارسی زبان ها ارائه شده است. نسخه خاورمیانه ای که قادر به تشخیص زبان فارسی هم هست ؛ یعنی دیگر نیاز نیست ما متن های موجود در تصاویر را که به زبان فارسی است تایپ کنیم و می توانیم با استفاده از این ابزار آن را به یک متن تبدیل نمائیم. Readiris Corporate Middle East کامل ترین نسخه ای است که فعلا برای ما فارسی زبان ها ارائه شده است ؛ قابلیت هایی مثل ساخت اسناد PDF ، سازگاری با فرمت های مختلف در ورودی ، ساخت اسناد XPS ، اسکن و ارسال مستقیم به صورت ایمیل و ده ها ابزار برای کار برروی تصاویر هم جز قابلیت های جانبی این ابزار محسوب می شوند. این نسخه به صورت کامل به همراه کرک آماده شده تا شما کاربران آن را دانلود کرده و با صرفه جویی در وقت به کارهای خود با تکنولوژی OCR رسیدگی کنید.


قابلیت های کلیدی نرم افزار Readiris Corporate v12.0.5702 Middle East:
- جداسازی متن از تصاویر با تکنولوژی OCR
- ساخت اسناد PDF
- ساخت اسناد XPS
- ذخیره سازی سند اسکن شده با فرمت دلخواه
- ساخت با کیفیت ترین اسناد با کمترین حجم با تکنولوژی فشرده سازی
- سازگاری با فرمت های مختلف به عنوان ورودی
- شناسایی جدول های موجود در عکس ها
- اسکن عکس و ارسال متن جداشده به صورت مستقیم به ایمیل
- وجود ابزارهای مختلف برای کار برروی تصاویر
- استفاده فوق العاده آسان از نرم افزار
- استفاده همزمان از چند عکس
- سازگار با زبان های مختلف زنده دنیا از جمله زبان شیرین فارسی
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...
 

 


 



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 2 خرداد 1390برچسب:,
ارسال توسط علی

دانلود رایگان بازی Torchlight

 


 
دانلود رایگان بازی Torchlight
نام بازی: Torchlight
پلتفورم : pc
ژانر : اکشن نقش آفرینی
سال انتشار:2009
نوع فایل کامل
زبان: English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Perfect World Ent
حمایت توسط : Runic Games
درجه بندی سنی : +18
قابلیت آنلاین: نامشخص
به جرات می توان گفت بازی Tor chlight یکی از بهترین بازی های منتشر شده در سال 2009 میلادی میباشد که در آن زمان غوغایی بر پا کرد .ناشر این بازی زیبا Perfect World Ent میباشد که وظیفه ساخت این بازی نیز بر دوش Runic Games بوده است.در حقیقت اگر مقایسه ای بین بازی Torchlight و بازی های امروزی و به سبک نقش آفرینی داشته باشیم قطعا به این نکته اذعان خواهیم داشت که حقیقت های در متن این بازی وجود دارد که تکرار نشده است .ماجرا از آن جا آغاز می شود که که سنگی بسیار عجیب و اسرار آمیز همه موجودات را تحت تاثیر قرار می دهد.عواقب وخیمی در حال وقوع میباشد .گیمر به صورت خودکار به سمت عمق فاجعه کشانده می شود .گیمر در این بازی می تواند آزادنه یکی از سه کاراکتر اصلی بازی را بنا به سلیقه خود انتخاب کند .توجه کنید گیمر در این بازی باید بسیار ریسک پذیر باشد تا بتواند موانع هر چند کوچک را به خوبی از میان بر دارد.گرافیک این بازی با توجه به تاریخ انتشار آن فوق العاده میباشد و همان طور که در بالا اشاره کردم این بازی یکی از بهترین بازی های به سبک نقش آفرینی در سال 2009 و یا حتی درآینده میباشد .
دانلود رایگان بازی Torchlight به همراه تعدایش پیش نمایش در ادامه مطلب....
 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط علی
نرم افزار ساخت گالری عکس تحت وب JAlbum 9.3

JAlbum نام نرم افزاری است که با استفاده از آن می توانید از عکس های خود آلبوم عکس تهیه کنید . JAlbum به ادعای سازندگانش پرقدرت ترین نرم افزار در انجام این کار است . شما تنها با چند کلیک می توانید عکس های دیجیتال خود را به صورت صفحات منظم وب در آورده و به مانند یک وبسایت برای نمایش قرار دهید . آلبوم عمس آماده شده توسط JAlbum را می توان به فرمت HTML ذخیره کرده و سپس بر روی وبسایت خودتان قرار دهید همچنین نتیجه به دست آمده از این نرم افزار به خاطر پشتیبانی از جاوا قابل اجرا در تمام ویندوزها , مکینتاش و لینوکس می باشد .از دیگر نکات جالب این نرم افزار فضایی است که در اینترنت به صورت رایگان در اختیارتان قرار می دهد که به راحتی می توانید آلبوم عکس های خود را در آنجا قرار داده و منتشر کنید و کافی است که بعد از باز کردن نرم افزار به سایت سازنده رفته و اکانتی را در آنجا ایجاد کنید.



ادامه مطلب...
ارسال توسط علی

انلود نرم افزار بهینه سازی رجیستری PC Tools Registry Mechanic v10.0.1.142


 
دانلود نرم افزار بهینه سازی رجیستری PC Tools Registry Mechanic v10.0.1.142
اگر شما نیز در هنگام کار با ویندوز با پیغام های خطا مواجه می شوید و یا سرعت رایانه شما به نسبت قبل کاهش یافته است. یکی از بهترین کارهایی که می توانید برای حل این مشکل انجام دهید ، استفاده نرم افزاری چون PC Tools Registry Mechanic است. این نرم افزار رجیستری ویندوز شما را به طور کامل از اطلاعات اضافی و بلا استفاده پاکسازی می کند و همچنین ویندوز شما را از ارورهای بی جهت خالی می کند. اگر اطمینان کافی به نرم افزارهای این چنینی ندارید می توانید قبل از شروع به کار ، با استفاده از امکانی که خود نرم افزار در اختیار شما قرار می دهد از رجیستری خود یک نسخه پشتیبان تهیه کنید تا در صورت لزوم آن را به حالت اولیه خود بازگردانید. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

برخی ویژگی های نرم افزار:
- پاکسازی کامل رجیستری.
- امکان از بین بردن کامل ارورهای ویندوز و هنگ کردن های مکرر.
- دارای بیش از 60 میلیون کاربر.
- کاربرد آسان.
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز.
- و...



ادامه مطلب...
ارسال توسط علی
امنیت و آرامشی کامل با AVG AntiVirus Free - اندروید
 

 

امنیت و آرامشی کامل با AVG AntiVirus Free - اندروید



امروزه به جرات می توان سیستم عامل آندورید را یکی از پرطرفدارترین سیستم عامل ها نامید که اکنون در بسیاری از گوشی های تلفن همراه نیز مورد استفاده قرار می گیرد و طرفداران بسیاری یافته است. ممکن است شما نیز یکی از کاربران این سیستم عامل بوده که برای تامین امنیت آن از نرم افزارهای فراوانی استفاده کرده ولی آن ها نتواسنته اند امنیت مناسبی را برای شما فراهم کرده و نظر شما را جلب نمایند. اما اکنون باز هم گروه پرتوان آسان دانلود به ارائه ی نرم افزاری بسیار مفید و کاربردی برای شما دوستان عزیز پرداخته است که با استفاده از آن می توانید به راحتی امنیتی کامل را بر روی گوشی های خود فراهم نمایید. مطمئنا همگی شماها با شرکت امنیتی بزرگ AVG آشنا بوده و از علاقمندان محصولات این شرکت بسیار معتبر می باشید. حال این شرکت بزرگ با ارائه ی آنتی ویروس قدرتمندی برای گوشی های آندروید قصد دارد تا بار دیگر کاربران خود را شادمان گرداند. AVG AntiVirus Free آنتی ویروس رایگان و قدرتمندی است که اکنون طرفدارن بسیاری یافته و با داشتن قابلیت های بسیار مفید و کاربردی که داراست می تواند امنیت فوق العاده ای را برای گوشی های شما فراهم نماید.


قابلیت های کلیدی نرم افزار AVG AntiVirus Free:
- امکان اسکن کامل گوشی و پاک سازی پرقدرت بدافزارها
- امکان اسکن اتوماتیک گوشی به صورت زمان بندی شده و به صورت روزانه، هفتگی و On Demand
- امکان چک کردن فایل های آندرویدی برای یافتن فایل های مخرب قبل از دانلود آن ها
- امکان مدیریت برنامه ها از راه دور
- امکان قفل کردن گوشی و پاک کردن مطالب از راه دور در صورت به سرقت رفتن گوشی
- امکان ایجاد پیغام و نمایش آن بر روی صفحه ی گوشی در صورت به سرقت رفتن گوشی
- توانایی بررسی کامل محتوای وب سایت ها، ایمیل ها و پیام های کوتاه به منظور جلوگیری از ورود هرگونه بدافزار به گوشی
- توانایی تعیین محل گوشی با استفاده از GPS در صورت به سرقت رفتن گوشی
- سازگاری کامل با انواع گوشی های دارای سیستم عامل آندورید
- و ...

 


 



ادامه مطلب...
تاریخ: شنبه 1 خرداد 1390برچسب:,
ارسال توسط علی

دانلود رایگان بازی جدید Alexander The Great

 

 
ادانلود رایگان بازی جدید Alexander The Great
نام بازی: Alexander The Great
پلتفورم : pc
ژانر:استراتژی سه بعدی
سال انتشار:2011
نوع فایل : دی وی دی کامل
زبان: English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Game Factory Interactive
حمایت توسط : World Forge
تبلت:نیاز نیست
درجه بندی سنی : +18
قابلیت آنلاین:نامشخص

Alexander The Great یک بازی زیبا به سبک استراتژی سه بعدی میباشد که در تاریخ 2011 میلادی توسط کمپانی های Game Factory Interactive و World Forge منتشر و ساخته شد .هر چه زمان می گذرد شاهد بازی های جدید و به سبک های هایی که انتظار می رود هستیم.این بازی نیز این چنین میباشد.اسکندر مقدونی و تسخیر جهان !!! عنوانی است که برای این بازی در نظر گرفته شده است !!!در این بازی شاهد سیستم های بسیار پیشرفته تاکتیکی و همچنین عناصر استراتژی جهانی برای ایجاد تنوع شرایط محیطی بازی هستیم.جالب است بدایند که در این بازی گیمر مختار میباشد تا با ابداع تاکتیک ها و شتاسایی سبک ها خود بازی را کنترل کند.گرفایک بازی به شدت به بازی Age Of Empires نزدیک میباشد .هر چند که ویژگی های مثبتی در این بازی دیده شده است.برای یک بازی با چنین حجمی داشتن چنین مشخصاتی بسیاررویایی میباشد.به طوری که شاید بتوانیم بگوییم این بازی میتواند رقیبی برای بازی هایی به این سبک باشد.
دانلود رایگان بازی Alexander The Great به همراه تعدای پیش نمایش در ادامه مطلب....
 

System requirements:
System: Windows 2000 (SP4) / Windows XP (SP2)
Processor: Pentium IV 3 GHz / AMD Athlon 3000 +
Memory: 1024 MB
Video Card: GeForce 7600
Sound Card: DirectX-compatible
Hard drive: 6 GB
 



ادامه مطلب...
ارسال توسط علی

دانلود رایگان بازی جدید Witcher 2: Assassins of Kings


 

دانلود رایگان بازی جدید Witcher 2: Assassins of Kings
نام بازی: Witcher 2: Assassins of Kings
پلتفورم : pc
ژانر:اکشن
سال انتشار: May 17, 2011
نوع فایل : دی وی دی کامل
زبان: Russian (RUS), English (ENG)
تبلت : absent
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Atari
ناشر در روسیه : 1S-SoftKlab/Snowball Studios
نوع انتشار : license
حمایت توسط : CD Projekt RED
م.تور گرافیکی : RED Engine
درجه بندی سنی : +18
قابلیت آنلاین:دارد

The Witcher 2: Assassins of Kings عنوان دیگری از سری بازی تازه منتشرشده در سال 2011 میلادی میباشد.قطعا در ماه می شاهد انتشار بازی های جدید و فضایی میباشیم.بازی The Witcher 2: Assassins of Kings در تاریخ 17 می سال 2011 میلادی موعد انتشار داشته است.این بازی زیبا را کمپانی آتاری منتشر و کمپانی CD Projekt RED ساخته و حمایت کرده است. شرح بازی : در این باز شاهد قسمت دوم Witcher Rivii میباشیم.داستان عجیب و عمیق به همراه یک جریان غیر خطی شما را در این بازی همراهی می کند.در این بازی جلوگیری از سوئ قصد به پادشاه Foltesta در جریان دسیسه های سیاسی یکی از زیباترین صحنه های بازی میباشد.شما به عنوان یک گیمر حرفه ای وظیفه ای سنگینتر در پیش رو دارید.گرگ سفید پیدا خواهد کرد کسی را که قصد حمله و قتل سازمان یافته را دارد.در این بازی نه تنها شاهد یک ایده پردازی فوق العاده زیبا و یک داستان گیرا و با مفهوم هستیم بلکه شاهد تحولاتی در موتور گرافیکی بازی هسیتیم که ویژگی این موتور را در مشخصات بازی مشاهده می کنید.جالب است بدانید که این بازی بر اساس یک داستان حقیقی و به سبک هنر های رزمی میباشد که مشابه آن کمتر در دنیای گیم مشاهده شده است...
دانلود رایگان بازی زیبای The Witcher 2: Assassins of Kings به همراه تعدای پیش نمایش در ادامه مطلب..
 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط علی

دانلود مجموعه نرم افزارهای اینترنت CyberX Internet Software Collections 2011 Edition


 

دانلود مجموعه نرم افزارهای اینترنت CyberX Internet Software Collections 2011 Edition
بدون شک همه کاربران برای استفاده از اینترنت و وبگردی نیاز به نرم افزارهای مخصوص به این امر دارند. کمپانی های مختلف تولید کننده نرم افزار همواره محصولات جدید و نوینی را در این زمینه عرضه می کنند و با تبلیغات بر روی امکانات جدید ، کاربران را برای استفاده از نرم افزار مربوطه ترقیب می کنند. اما تعداد نرم افزارها معمولأ بیشتر از آن است که یک کاربر با امتحان کردن و همه آنها و با توجه به نیاز خود یکی را انتخاب کند ، بنابراین به توجه به تبلیغات بسنده می کند و با توجه به آنها نرم افزار خود را انتخاب می کند. امروز در سایت میهن دانلود مجموعه ای کامل از بهترین نرم افزارهای مربوط به کاربران اینترنت را برای شما آماده کرده ایم. این نرم افزارها در چند گروه تقسیم بندی شده اند. به طور مثال گروه مرورگرهای وب ، نرم افزارهای پیام رسان و نرم افزارهای مدیریت دانلود. این نرم افزارها در زمینه کاری خود از جمله بهترین نرم افزارهای موجود به حساب می آیند. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

 
لیست برخی نرم افزارهای موجود در این مجموعه:

Browsers
Acoo browser
Firefox
Avant Browser
Flock
Deepnet Explorer
Lunascape
Google Chrome
Opera
Green Browser
Slim Browser
Maxthon
Orca Browser
Comodo Dragon
Sea Monkey
Netscape
Safari
Internet Explorer x86/x64

 
Messengers
Yahoo!
AOL Instant
Messenger Plus Live
Windows Live
ICQ
Palringo
Googel talk
Digsby
Pidgin
Nimbuzz
Skype
aMSN
AIM

 
Download Managers
Internet Download Manager
Orbit Downloader
Download Accelerator
JDownloader
HiDownload
BitTorrent
InstantGet
Free Download Manager
Fresh Download
FlashGet
Conceiva Download
LeechGet
MetaProducts
Saveflash
VideoGet
utorrent
ReGet.Deluxe
YouTube Downloader
Super Mp3, Download

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط علی
دانلود MagicCute Data Recovery 2011.1.0 بازیابی قدرتمند فایل ها
 

 

دانلود MagicCute Data Recovery  بازیابی قدرتمند فایل ها


بازیابی فایل ها از زمانی که نرم افزارهای Recovery ارائه شده اند بسیار آسان شده است ؛ کاربران با خیالی آسوده تر به کار با اطلاعات می پردازند و تا حدود زیادی خیالشان راحت است که در صورت پاک شدن اطلاعات امکان بازیابی آن ها وجود دارد. MagicCute Data Recovery یکی از انواع همین نرم افزارهاست که تا حدود زیادی خیال کاربران را راحت خواهد کرد. نرم افزاری که قادر است تا فایل هایی که به هر نحوی پاک شده اند را بازیابی کند. سه حالت برای بازیابی در این ابزار در نظر گرفته شده است ؛ بازیابی معمولی ، فرمت شده و بازیابی اختصاصی عکس ها که هریک می تواند کاربران را برای رسیدن به هدف خود یاری دهد.
MagicCute Data Recovery هم مانند دیگر نرم افزارهای رایج موجود با تمامی سیستم فایل های مخصوص ویندوز و همچنین انواع حافظه ها سازگاری داشته و با هماهنگی کامل با نسخه های مختلف سیستم عامل کار بازیابی را در سریعترین زمان ممکن انجام دهد. بیش از 2000 فرمت یا File Type برای این ابزار تعریف شده که تقریبا هیچ کاربری نخواهد بود که فایل بازیابی شده اش جز این 2000 فرمت نباشد.


قابلیت های کلیدی نرم افزار MagicCute Data Recovery 2011.1.0:
- واسط کاربری جذاب نرم افزار
- پشتیبانی از تمامی سیستم فایل های ویندوز
- پشتیبانی از انواع حافظه ها
- هماهنگی با بیش از 2000 فرمت
- بازیابی فایل های پاک شده به صورت معمولی
- بازیابی دیسک های فرمت شده
- بازیابی عکس ها به صورت اختصاصی
- سرعت بسیار مناسب نرم افزار در جست و جو
- بازیابی فایل ها با همان نامی که پاک شده اند
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...
 

 


 

 



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 27 ارديبهشت 1390برچسب:,
ارسال توسط علی
دانلود افزايش و بهينه سازي سرعت اينترنت با نرم افزار CFosSpeed v6.50.1810 Final
 

 

افزايش و بهينه سازي سرعت اينترنت با نرم افزار CFosSpeed



امروز با پيشرفت دانش بشر هرروز تكنولوژي هاي جديدي وارد بازار رايانه ها مي شوند كه هريك در خدمت بشر بوده و مي توانند به كاربران كمك كنند. دنياي اينترنت و ارتباطات آنلاين هم از اين قاعده مستثنا نبوده و هرروز مي بينيم چيزهاي جديدي ارائه مي شود. Traffic Shaping متدي خاص براي بهينه سازي كانكشن هاي اينترنتي است ؛ كار اين متد و تكنولوژي بسيار روشن است و تنها كاري كه انجام مي دهد Maximum سرعت در در كمترين Ping ها مورد استفاده قرار مي دهد. اين عمل باعث مي شود كه يك كاربر بتواند با نهايت سرعت بسته به پهناي باند موجود در بستري سريعتر نسبت به ديگر ارتباط ها اقدام به گشت و گذار در دنياي گسترده و مجازي اينترنت نمايد. cFosSpeed نام نرم افزاريست كه همين تكنولوژي را در قالب يك نرم افزار به كاربرانش ارائه مي دهد. اين ابزار ساده اما مفيد براي تمامي كاربران با انواع ارتباط هاي اينترنتي و بسترهاي برقرار ارتباط سازگاري داشته و مي تواند از كمترين Ping ها بيشترين پهناي باند را براي يك كاربر قابل استفاده نگه دارد. البته استفاده cFosSpeed تنها به اينترنت و ارتباط هاي اينترنتي ساده ختم نمي شود بلكه براي اجراي بهتر بازي ها ،‌ ارتباط با موبايل ها و از اين دست مي تواند بسيار مفيد واقع شود. اين ابزار كم حجم كه پنجمين نسخه از آن به تازگي ارائه شده به سادگي قابل نصب و استفاده بوده و همه كاربران مي توانند از قابليت كلي آن كه نهايت سرعت در كمترين ميزان ارتباط است ؛ استفاده كنند. پيشنهاد مي كنيم حتي براي يك بار هم كه شده اين نرم افزار مفيد و ناآشنا را دانلود كرده تا با ارتباطي مطمئن تر به گشت و گذار در اينترنت بپردازيد.


قابليت هاي كليدي نرم افزار CFosSpeed v6.50.1810 Final:
- بهينه سازي ارتباط هاي اينترنتي
- نهايت سرعت در كمترين Ping ها
- استفاده از متد Traffic Shaping براي بهينه سازي
- سازگار با انواع كانكشن ها
- سازگار با انواع پروتوكل ها
- سازگار با انواع ديوارهاي آتش
- مناسب براي اجراي بهتر بازي ها
- مناسب براي ارتباط هاي P2P يا نظير به نظير
- وجود يك گراف حرفه اي از آخرين تغييرات اينترنت
- سازگار با نسخه هاي مختلف ويندوز از جمله ويندوز محبوب 7
- و ...
 

 


 



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 26 ارديبهشت 1390برچسب:,
ارسال توسط علی
 
بازی اکشن جنگ تن به تن بروسلی Bruce Lee Dragon Warrior - اندروید
 

 

بازی اکشن جنگ تن به تن بروسلی Bruce Lee Dragon Warrior - آندروید

 

بازي بسيار جذاب Bruce Lee Dragon Warrior كه يكي از جديد ترين بازي هاي اندروید مي باشد و شما ميتوانيد با شخصيت محبوب بروسلي و با سبك و سياق و حركات معروف بروسلي بازي كنيد. كه با گرافيك بسيار بالا و سه بعدي به جذابيت اين بازي افزوده است.

 



 



ادامه مطلب...
تاریخ: شنبه 25 ارديبهشت 1390برچسب:,
ارسال توسط علی

دانلود مجموعه درایورهای مخصوص به هر نسخه از ویندوز DriverPacks for Windows 2000 XP 2003 Vista 7


 

دانلود مجموعه درایورهای مخصوص به هر نسخه از ویندوز DriverPacks for Windows 2000/XP/2003/Vista/7
درایور نرم‌افزاری است که اطلاعات خاصی از چگونگی کنترل و کارکرد و مدیریت قطعات سخت‌افزاری رایانه را در اختیار سیستم‌عامل قرار می‌دهد تا بدینگونه سیستم‌عامل مدیریت بهینه‌ای بر این سخت‌افزارها داشته باشد. در واقع برنامه‌ای که به برنامه‌های دیگر اجازهٔ تعامل با سخت‌افزار را می‌دهد. این کار معمولاً به این شکل انجام می‌شود که برنامه‌های دیگر دستوری در برنامهٔ راه‌انداز را فراخوانی می‌کنند و راه‌انداز پس از ارتباط با قطعهٔ سخت‌افزاری از طریق رابط‌های الکترونیکی (نظیر درگاه‌های برد مادر) نتیجه‌ای را به نرم‌افزار اولیه بر می‌گرداند. امروز در سایت میهن دانلود مجموعه کامل از درایورهای سخت افزارهای مختلف را برای نسخه های مختلف ویندوز یعنی Windows XP ، 2000 ، Vista و 7 آماده کرده ایم. در این مجموعه آخرین ورژن از هر درایور استفاده شده است. از جمله درایورهایی که می توانید در این مجموعه پیدا کنید می توان به درایور مربوط به کارت گرافیک ، کارت صدا ، پردازنده ، مودم ، کارت شبکه ، وبکم ، کارت TV و بلوتوث اشاره کرد. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید دریافت نمایید.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...



ادامه مطلب...
ارسال توسط علی

دانلود رایگان بازی جدید Brink


 

دانلود رایگان بازی جدید Brink
نام بازی: Brink
پلتفورم : pc
ژانر:اول شخص شوتر
سال انتشار: May 13, 2011
نوع فایل : دی وی دی کامل
زبان: English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Valve Corporation
حمایت توسط : Splash Damage , Bethesda Softworks
طراحی : Paul Wedgwood (game director) Neil Alphonso (level design)
متور گرافیکی : idTech 4 (modified)

درجه بندی سنی : PEGI: 16+ , USK: 16+ , ESRB: T
قابلیت آنلاین:دارد

Brink عنوانی دیگر از سری بازی های اول شخص شوتر میباشد که موعد انتشار آن در EU 13 می سال 2011 میلادی میباشد.مفتخریم به عنوان اولین و بزرگترین سایت دانلود ایرانی این بازی فوق العاده زیبا را به صورت رایگان و یک روز جلوتر از موعد انتشار همراه با کرک ارائه کنیم.جالب است بدانید که وظیفه ساخت این بازی بر دوش کمپانی های Splash Damage , Bethesda Softworks بوده است.شرح بازی :بازی زیبای Brink در یک شهر بسیار بزرگ که در جریان یک جنگ داخلی معلق میباشد روی میدهد.منتقدان این جنگ را یک جنگ بی رحمانه میباشد.جالب است بدانید که این شهر یک تجربه ای جدید در امر محیط زیست سالم و زیستگاهی مناسب برای انسان ها میباشد !!! اما نتیجه کاملا بر عکس میباشد. در پی یک اقدام عجیب تمام شهر غرق در آب میشوند و همه چیز بر عکس آن چیزی می شود که تصورش را برای شما به تصویر کشیدیم !!! همان طور که انتظار می رود، ساکنان منطقه Arka نمی توانند مسافت های طولانی را با دیگری طی کنند و یا اینکه دو کمپ مجزا سکنا گزینند. شهروندان ثروتمند تحت حفاظت کامل امنیتی میباشند.در این میان مردم عادی ضرر می کنند ... . گرافیک این بازی در این موقعیت حرف هایی برای گقتن دارد اما تایید نمی کنیم که بهترین گرفایک را دارد....

دانلود رایگان بازی زیبای Brink به همراه تعدای پیش نمایش در ادامه مطلب....
 



ادامه مطلب...
ارسال توسط علی
 
دانلود بازي جذاب Spider-Man: Total Mayhem HD v3.2.6 - اندروید
 

 

دانلود بازي جذاب Spider-Man: Total Mayhem HD v3.2.6 - اندروید


از آنجایی که سیستم عامل آندروید به تازگی در بین کاربران ایرانی از محبوبیت خاصی برخوردار شده بر آن شدیم تا یکی از بازیهای معروف و نام آشنای Spider Man را که سالهاست با این بازی آشنا هستید را برای این سیستم عامل جهت دانلود قرار بدیم.Spider-Man: Total Mayhem HD v3.2.6 که توسط شرکت Gameloft با کیفیت HD ارائه شده است دارای محیطی سه بعدی با شخصیتها و مراحل جدیدی می باشد که جذابیت بازی را دوچندان کرده است.
 

 



 



ادامه مطلب...
تاریخ: شنبه 24 ارديبهشت 1390برچسب:,
ارسال توسط علی

دانلود نرم افزار جایگزینی متن در چندین فایل متنی File Find Replace 1.2.0.0

 


 
دانلود نرم افزار جایگزینی متن در چندین فایل متنی File Find Replace 1.2.0.0
حتمأ برای شما نیز تاکنون پیش آمده که بخواهید در یک فایل متنی ، کلمه یا عبارتی را پیدا کنید و آن را با کلمه دیگری جایگزین کنید. در چنین مواقعی می توانید از جستجوگر نرم افزار Notepad استفاده کنید اما اگر بخواهید این کار را با چندین فایل انجام دهید مطمئنأ چنین کاری وقت گیر و خسته کننده خواهد بود. در چنین مواقعی راه حلی مناسب تر مانند استفاده از نرم افزار File Find Replace نیز وجود دارد. با استفاده از این نرم افزار می توانید به سادگی کلمات و یا عبارات را در چندین فایل متنی به صورت همزمان تغییر دهید. انجام این کار بدون نیاز به باز کردن فایل ها انجام می شود. کافی است تا فایل های متنی را در نرم افزار اضافه کنید. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

برخی ویژگی های نرم افزار:
- سرعت عمل بالا در یافتن کلمه مورد نظر و جایگزینی.
- عدم محدودیت در تعداد کلمات مورد استفاده.
- پشتیبانی از Drag & Drop
- کاربرد آسان.
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز.
- و...

 

 




ارسال توسط علی
آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 22
بازدید هفته : 23
بازدید ماه : 3118
بازدید کل : 701141
تعداد مطالب : 157
تعداد نظرات : 14
تعداد آنلاین : 1