Incredible_Nature_HD_Wallpapers.jpg

 
این بار برای شما عزیزان مجموعه تصاویر فوق العاده زیبا از طبیعت باورنکردنی را آماده کرده ایم.این تصاویر از کیفیت بالای برخوردار بوده و این تصاویر در سایز1080* 1920 پیکسل تهیه شده است.این مجموعه تصاویر زیبا و با کیفیت که شامل 24 عکس میباشد را در یک فایل فشرده شده در اختیار شما قرار داده ایم.با دانلود این تصاویر و استفاده به عنوان تصویر زمینه دسکتاپ خود نهایت لذت را ببرید.
 
برای دانلود این مجموعه عکس به ادامه مطلب مراجعه کنید ...



ادامه مطلب...
ارسال توسط علی

gilemard.jpgنام کتاب: داستان گیله مرد
نویسنده: بزرگ علوی
تعداد صفحات: 14
فرمت کتاب: PDF
زبان کتاب: فارسی

توضیحات:
داستان گیله مرد نوشته بزرگ علوی یکی از جذاب ترین داستانهای ایرانی بود که هنوز هم در کتاب ادبیات فارسی سال دوم دبیرستان موجود می باشد.
قسمتی از متن داستان را در زیر بخوانید:
باران هنگامه كرده بود. باد چنگ می‌انداخت و می‌خواست زمین را از جا بكند. درختان كهن به جان ‏یكدیگر افتاده بودند. از جنگل صدای شیون زنی كه زجرمی‌كشید،‌ می‌آمد. غرش باد آوازهای ‏خاموشی را افسار گسیخته كرده بود. رشته‌های باران آسمان تیره را به زمین گل‌آلود می‌دوخت. نهرها ‏طغیان كرده و آبها از هر طرف جاری بود.‏..
دو مامور تفنگ به دست، گیله مرد را به فومن می‌بردند. او پتوی خاكستری رنگی به گردنش پیچیده و ‏بسته‌ای كه از پشتش آویزان بود، در دست داشت. بی‌اعتنا به باد و بوران و مامور و جنگل و درختان ‏تهدید كننده و تفنگ و مرگ، پاهای لختش را به آب می‌زد و قدمهای آهسته و كوتاه برمی‌داشت. ‏بازوی چپش آویزان بود، گویی سنگینی می‌كرد زیر چشمی به ماموری كه كنار او راه می‌رفت و ‏سرنیزه‌ای كه به اندازه‌ی یك كف دست از آرنج بازوی راست او فاصله داشت و از آن چكه چكه ‏آب می‌آمد، تماشا میكرد...
برای دانلود رایگان کتاب "داستان گیله مرد" به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.
 



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 21 بهمن 1389برچسب:,
ارسال توسط علی
photoshop_effects.jpgنام کتاب: آموزش افکت های فتوشاپ
 
جمع آوری: نامشخص
تعداد صفحات: 347
فرمت کتاب: PDF
زبان کتاب: فارسی

توضیحات:
اینبار کتابی جامع و کامل در مورد قدرتمندترین نرم افزار کار با گرافیک در جهان یعنی فتوشاپ برایتان آماده شده است. همانطور که میدانید با فتوشاپ کارهای بسیاری زیادی میتوان روی عکس ها انجام داد که نیاز به کار مداوم و تجربه زیاد در کار با نرم افزار و زمینه گرافیک دارد. کتابی که پیش روی شماست شامل آموزش قدم به قدم و بسیار آسان ایجاد صدها افکت جذاب و بسیار زیبا بر روی عکس های مختلف می باشد. خواندن این کتاب به کاربرانی توصیه میشود که حداقل با محیط کار نرم افزار فتوشاپ آشنایی داشته باشند و بتوانند از ابزارهای ساده آن استفاده کنند.
برخی از آموزش های جالب موجود در کتاب:
-  آموزش ساخت یک جعبه سه بعدی
- آموزش ایجاد یک توپ بیلیارد در فتوشاپ
- آموزش افکت های زیبا برای زیبا جلوه دادن متن
- آموزش ایجاد قاب زیبا برای عکس
- آموزش افکت انعکاس
- و...
برای دانلود کتاب "آموزش افکت های فتوشاپ" به ادامه مطلب مراجعه نمایید.
 



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 21 بهمن 1389برچسب:,
ارسال توسط علی

فروشگاه بزرگ

کالابست

توسعه یافت

 

 

 

www.kalabest.ir




تاریخ: جمعه 21 بهمن 1387برچسب:,
ارسال توسط علی

 

فروتل

 50000 ریال به عنوان هدیه عضویت

روش عالی و مطمئن کسب درآمد از اینترنت و غیر اینترنت

عضویت در سیستم همكاری و كسب درآمد از فروتل برای تمامی افراد در ایران و سراسر جهان آزاد است و هر فردی با هر مقدار دانش و توانائی می تواند از سایت فروتل درآمد بسیار مناسبی كسب كند.در سیستم كسب درآمد از فروتل شما به ازای بازاریابی و تبلیغات برای كالاهای مجازی كه در این سیستم وجود دارد، درآمد خواهید داشت .همچنین در زمینه همكاری های تبلیغاتی گسترده تر می توانید با فروتل همكاری دائمی داشته باشید و به مرور و با همكاری مداوم و حرفه ای شدن در این كار ماهانه درآمد مناسبی خواهید داشت و می توانید این كار را به عنوان یك شغل پردرآمد حتی در منزل برای خود در نظر بگیرید كه زمان زیادی هم از وقت شما را نمی گیرد.
 

 

         چطور می توانید از فروتل درآمد داشته باشید ؟!!

دو روش كسب درآمد از طریق فروتل:

  1. روش اول) تبلیغ و فروش مستقیم محصولات فروتل و گرفتن پورسانت از هر فروش در فضای اینترنت
        مراحل :
    عضویت در سیستم كسب درآمد فروتل
    مطالعه روشهای تبلیغ ارائه شده در پنل كاربریتان
    خرید محصولات فروتل توسط مشتریان از طریق لینك متعلق به شما كه در پنل كاربریان قرار دارد
    واریز پورسانت به حساب بانكی شما دو بار در ماه (كلیه تراكنش ها و خریدهای مشتریان كه از طریق لینك شما انجام گرفته باشد در پنل كاربریتان قابل رهگیری می باشد و امكانات كاملی برای كنترل صحت فعالیتها در اختیار شما قرار داده شده است)


 

 

  • روش دوم) درآمد از طریق جذب فروشنده و استفاده از مشوقها و پاداشهای فروتل
    روشهای فوق به صورت كلی بیان گردید و برای اطلاع از جزئیات بایستی عضو سیستم شده و بخش های مختلف پنل كاربریتان را مورد بررسی و مطالعه قرار دهید.

    روشهایی كه شما می توانید از هر كدام از آنها به تنهایی و یا با هم برای تبلیغات و بازاریابی و كسب درآمد استفاده نمائید به شرح زیر است :
    تبلیغ محصولات یا خدمات در سایت و یا وبلاگ خودتان (دانش فنی زیادی لازم ندارد و ما به شما در این زمینه كمك می كنیم) یا تبلیغات از طریق ایمیل ، تبلیغات در گروه های یاهو و گوگل و سایتهای متنوع اینترنتی مشابه ایستگاه و غیره ، تبلیغات در اتاقهای چت یاهو و غیره ، تبلیغات به وسیله بازاریابی در سطح شهر ، تبلیغات تلفنی ، استفاده از پوستر و بروشور و یا هر روش دیگر كه خودتان برای تبلیغات مناسب دیدید و یا هر روش تبلیغی كه ابداع كنید و ما هم در پیشرفت كارتان به شما كمك می كنیم.

    همین حالا ثبت نام کنید.ضرر نمی کنید

     

    ثبت نام در تبلیغ و فروش مستقیم محصولات

     

    ثبت نام در روش جذب فروشنده و فروش نقدی

لطفا از همین لینک برای عضویت استفاده کنید




تاریخ: پنج شنبه 21 بهمن 1387برچسب:,
ارسال توسط علی

  چرا نت افراز را به عنوان میزبان وب خود انتخاب نماییم؟
 

 
پشیتبانی قدرتمند
متخصصين با تجربه نت افراز با بیش از 6 سال تجربه در زمینه صنعت میزبانی وب، با کمال افتخار شما را تا رسيدن به اهدافتان همراهي می نمایند، سعی ما در نت افراز ارایه پشتیبانی مطلوب جهت جلب رضایت کاربران گرامی میباشد. در حال حاضر پشتیبانی فنی نت افراز به صورت های تلفن، پشتیبانی آنلاین و ایمیل (سیستم ارسال تیکت) میباشد.

 
سرور های قدرتمند
 در حال حاضر سرور های نت افراز در کشورهای کانادا و آلمان واقع شده اند. نت افراز همواره سعی کرده که از "پشرفته ترین" و "سریعترین" سخت افزار های موجود استفاده کند. مشخصات سرور های نت افراز پردازنده های هشت هسته ای با 16 گیگابایت رم میباشد. به منظور ارایه سرویس هر چه سریعتر، همه سرور ها به شبکه ای با سرعت 100Mb به اینترنت متصل هستند.

 
مانیتوریگ 24 ساعته سرورها
کلیه سرور های نت افراز به صورت مداوم و 24 ساعته تحت نظر میباشند تا در صورت مشاهده هر مشکلی، در اسرع وقت برطرف شود.

 
سرویس سریع، عدم قطعی و آپتایم بالای 99.9
خرید سرور ها از دیتاسنتر های معتبر، سخت افزار بسیار قدرتمند، مدیریت حرفه ای سرور ها و مانیتورینگ 24 ساعته سرور ها از جمله عواملی هستند که منجر به ارایه سروری هایی با حداقل قطعی و کیفیت بالا در نت افراز شده است.

 
ارایه سرویس پایدار، عدم امکان تحریم
با توجه به شدت یافتن تحریم ها به خصوص از سوی شرکت های آمریکایی مانند سی پنل و پلسک، موضوع تحریم به یکی از جدیترین مشکلات هاست های ایرانی تبدیل شده است و با وجود ادعای برخی از شرکت های ایرانی مبنی بر مصونیت در برابر تحریم های شرکت های آمریکایی، همیشه این احتمال وجود دارد که سرویس های ایشان به دلیل تحریم های موجود غیر فعال گردد. در این راستا و با توجه به سابقه طولانی نت افراز در زمینه ارایه سرویس های میزبانی وب، سرویس های ارایه شده توسط نت افراز به هیچ عنوان شامل تحریم های فعلی نبوده و به لحاظ حقوقی کاملا قانونی میباشد.

 
امنیت
از آنجا که امنیت جایگاه و اهمیت ویژه ای در ارائه سرویس های میزبانی وب دارد ، نت افراز نهایت تلاش خود را در جهت ارائه سرویسی مطمئن و امن می نماید . استفاده از فایروال های سخت افزاری و نرم افزاری، پکیچهای امنیتی از جمله اقدامات نت افراز در این جهت می باشد. برخی از پکیج های امینتی نصب شده بر روی سرور های نت افراز منحصرا برای این شرکت تهیه شده است.


 
نسخه پشتیبان هفتگی و روزانه
جهت حفاظت هرچه بیشتر از اطلاعات کاربران، تمامی سرویس های میزبانی نت افراز یه صورت خود کار به صورت های هفتگی و روزانه پشتیبان گیری میشوند. پشتیبان گیری روزانه از اطلاعات پایگاه های داده کاربران و پشتیبان گیری هفتگی شامل کلیه اطلاعات کاربران میباشد.
این سرویس برای تمامی پلان ها بصورت رایگان ارایه میشود.

 
برنامه های رایگان فارسی
نت افراز علاوه بر ارایه سرویس های میزبانی، در صورت تمایل کاربران و منتاسب با نیاز ایشان گلچینی از بهترین و محبوب ترین برنامه های فارسی موجود را به صورت رایگان برای مشتریان خود نصب می کند. نرافراز های انتخاب شده، از بهترین و کامل ترین بسته های اینترنتی موجود می باشد که همگی دارای کنترل پنل فارسی و تقویم شمسی می باشند

 
پنل کاربری کارا
پنل کاربری نت افراز این امکان را به شما میدهد که در هر زمان تمامی سرویس های خود در نت افراز را کنترل کنید. تمامی پرداخت ها و تمدید ها به صورت آنلاین و روش های دیگر پرداختی از طریق پنل کاربری به صورت اتوماتیک انجام پذیر میباشد. از دیگر امکانات موجود در پنل کاربری شما امکان مدیریت کامل تنظیمات دامین های شما میباشد.

 
کنترل پنل سریع، امن، با امکانات و فارسی
ما براي تمامي مشتريان، کنترل پنل قدرتمند DirectAdmin را ارايه ميدهيم که با اين کنترل پنل اداره کليه منابع سرويس هاست خريداري شده از نت افراز به صورت کاملا فارسی در اختيار کامل خريدار خواهد بود. کنترل پنلDirectAdmin سریعترین کنترل پنل موجود میباشد که با وجود سریع بودن دارای تمامی امکانات لازم جهت مدیریت اکانت شما میباشد.


 
تضمین بازگشت وجه "بدون شرایط" در هفته اول
نت افراز این تضمین را به شما میدهد که در صورتی که به هر دلیلی مایل به کنسل کردن سرویس خود با نت افراز در هفته اول هستید، تمامی وجه شما (به جز هزینه دامنه که غیر قابل بازگشت میباشد) را باز گرداند. برای کنسل کردن و باز گردانی وجه در هفته اول، نیاز به هیچ تاییدی از سوی بخش پشتیبانی نیمباشد و تنها در خواست کاربر بر این اساس ملاک میباشد.


 
 

 

برای رفتن به نت افزار و ثبت سرویس در نت افزار کلیک کنید

 

 




تاریخ: جمعه 22 بهمن 1385برچسب:,
ارسال توسط علی

معرفی ایران مارکت سنتر

 

 

 

 

 

فروشگاه های اینترنتی روز به روز در حال افزایش است و در این میان سایتهای هستند که اقدام به استخدام بازاریاب اینترنتی و اختصاص پورسانت در ازای هر واحد محصول فروخته شده می کنند.
بعضی از این بازاراریابها برای تبلیغ محصولات و در نتیجه فروش آنها با ساختن یک وبلاگ اقدام به تبلیغ محصولات فروشگاه اصلی می کنند که البته در این صورت پیدا کردن بازدید کننده و در نتیجه خریدار واقعا کار مشکلی است.ولی در هر صورت این کار در میان وبمسترها هنوز هم رایج است.

 

 

اما بحث این پست من درمورد اینگونه وبلاگها یا بعضا سایتها نیست
ایران مارکت سنتر در یک اقدام جدید و ویژه بخش به نام پارک دامین به راه انداخته است که اقدامی جالب است در این بخش شما می توانید با خرید یک دامین .com یا .ir  یا هر دامین دیگه و تعریف آن در پارک دامین این سایت یک سایت فروشگاهی داشته باشید.و تنها به تبلیغ این سایت در سایتهای دیگه یا از طریق ایمیل یا چت یا هر امکان دیگه بپردازید
اما همانگون که می دانید دامینهای .ir و .com و سایر دامینهای متحمل هزینه خرید می باشند و هدف ما ایجاد یک سایت فروشگاهی رایگان است برای این امر شما نیاز به داشتن دامین رایگان هستید در اینترنت سایتهایی هستند که این دامین رایگان رو همراه با dns مربوط در ختیار شما قرار می دهند مثل سایتهای dot.tk یا co.cc و ... پس ما اول باید ساخت دامین رو بلد باشیم

ساخت دامین رایگان TK:

 اول از همه برید به سایت http://www.dot.tk وتو قسمتی که نوشته register a new domain اسم مورد نظر رو بنویسید و رو OK کلیک کنید.

اگه این اسم ثبت نشده باشه شما میرین تو صفحه بعد ( قسمت دوم ) در این صفحه در کادر Your current web address آدرس کامل سایت یا وبلاگتون رو مینویسید .

مثلا http://yaranesam.mihanblog.com یا http://www.free-host.com/test/index.htm
 

بعد از این کار در قسمت Website description توضیح کاملی از سایت خودتون رو بنویسید

از قسمت Please select the category that fits your website نوع وبلاگ رو هم مشخص کنید. مثلا Music
بعد از آن باید زبان رو انتخاب کنید که بهتره بهش دست نزنید!

در مرحله سوم شما باید کلمات کلیدی سایت خود را در جاهایی که مشخص شده وارد کنید. سایتی که مثلا در باره موسیقی و آموزش گیتار و . . . هست باید این کلمات رو به انگلیسی و فارسی وارد کنه تا گوگل و دیگر موتورهای جستجوگر بتونن سایت رو پیدا کنن
بعد از این کار از قسمت A closer look at your website یه چند تاگزینه رو که دوست داشتین انتخاب کنین.
بعد از این کار از قسمت Word verification عین کلمه ای رو که پایینش بصورت بزرگ نوشته رو تایپ میکنید.
قسمت Ambassador Coupon Number رو ول کنید و برید به سراغ مرحله بعدی ( با کلیک بر روی گزینه Continue )

مرحله آخر هم برا وارد کردن اطلاعات خودمونه. آدرس و کد پستی و شمار تلفن و ... که حتما لازم نیست درست باشه .چیزی که مهمه و باید درست باشه یه Email معتبر و تعیین پاسورد برای دامین هست. طبق معمول پاسورد رو هم باید دو بار بنویسید. برای وارد شدن به قسمت تنظیمات دامین باید در صفحه اول رو گزینه MYtk کلیک کنید. بعد از اون آدرس ایمیلی رو که در مرحله آخر وارد کرده بودید به همراه پاسوردی که داده بودید رو وارد میکنید و وارد کنترل پنل دامین Tk خود میشید. همه چیز تموم شد. شما صاحب یک دامین TK رایگان هستید.

مرحله بعد:

شما بایستی در ایران مارکت سنتر عضو باشید اگر در این سایت عضو نیستید حتما در ان عضو شوید

 

 

 

 

 

 

عضو شوید

 

 

 

پس از عضویت و ورود به پنلتان به بخش تنظیمات برید و بر روی پارک دامین تبلیغاتی کلیک کنید

 DNS های دامنه را بر روی موارد زیر تنظیم کنید:


ns1.shoperpost.com

ns2.shoperpost.com

.از طریق فرم سایت , ضمن اعلام دقیق نام دامنه , درخواست خود را برای پارک کردن دامنه بر روی سرور ایران مارکت , ارسال نمایید.

 درخواست شما بررسی شده و دامین مورد نظر شما در اسرع وقت بر روی سایت تبلیغاتی پارک خواهد شد .

 بعد از تثبیت DNS ها و انجام عمل پارک , شما می توانید از دامین خود استفاده نمایید.

تذکر 1 : دامین هایی که تا 10 روز پس از پارک ، دی ان اس (dns) آنها ست نشده باشد از پارک خارج و حذف می شوند.

تذکر 2 : در وارد کردن نام دامین ها دقت کنید . از وارد کردن www. قبل دامین ها پرهیز کنید




تاریخ: پنج شنبه 21 بهمن 1385برچسب:,
ارسال توسط علی

صفحه قبل 1 ... 6 7 8 9 10 ... 11 صفحه بعد

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 22
بازدید هفته : 24
بازدید ماه : 3119
بازدید کل : 701142
تعداد مطالب : 157
تعداد نظرات : 14
تعداد آنلاین : 1