مسنجرهاي معروف در كنار هم با Trillian Astra Pro v5.0.0.32 Final
 

 

منبع : www.AsanDownload.com


ارتباطات اینترنتی امروزه در سطح بسیار زیادی گسترش یافته و کاربران اینترنت به روش های گوناگون هر روزه این ارتباطات را گسترش می دهند. نرم افزارهای متعددی به منظور گسترش این ارتباطات توسط شرکت های نرم افزاری به بازار عرضه شده اند که در اصطلاح به آن ها Messenger می گویند. نرم افزارها پیام رسان زیادی در بین کاربران جایگاه خود را یافته اند که از معروفترین آن ها می توان به Yahoo messenger , ICQ , Gaim , Trillian , Msn Messenger , ... اشاره کرد. هر کدام از این نرم افزارها با توجه به امکانات و ابزار خود دارای محبوبیت هایی بین کاربران خود می باشند. هر کدام از این نرم افزارها به منظورهای مختلفی تولید شده اند. به عنوان مثال نرم افزار Yahoo Messenger که برنامه ای رایگان می باشد با هدف در اختیار قرار دادن امکانات مختلف سایت بزرگ یاهو و دارای جنبه تبلیغاتی بوده است . شرکت های تولید کننده این نرم افزار هر ساله نگارش های جدیدی از این برنامه ها را عرضه می کنند و در این نگارش ها امکانات جدید و منحصر به فردی را نسبت به امکانات نسخه قبلی ارائه می کنند. Trillian Astra نام یکی از معروفترین نرم افزارهای پیام رسانی می باشد که پس از گذشت چندین سال جایگاه خاص خود را در میان کاربران یافته و معمولا هر سال با ارائه چندین نگارش جدید از نسخه های نرم افزاری اقدام به ارائه خدمات جدیدی به کاربران خود می کند. در این نرم افزار کاربران می توانند از اکانت های کاربری خود در دیگر پیام رسان ها مثل: AIM, ICQ, MSN, Yahoo Messenger وIRC استفاده كنيد

قابليتهاي كليدي نرم افزار Trillian Astra Pro v5.0.0.32 Final:
- دسترسی به سرویس Yahoo Messenger بدون مشکلات احتمالی که در برنامه مخصوص این سرویس مواجه می شدید
- دسترسی به سرویس های AIM, ICQ, MSN, Yahoo Messenger وIRC
- قابلیت گفتگو با دیگر کاربرانی که توسط این نرم افزار و یا دیگر برنامه های پیام رسان در اینترنت می باشند
- همراه شکلک های تمام سرویس ها
- امکان دسترسی به سرویس ها به صورت همزمان
- بدون وجود تبلیغات اضافی
- محيط بسيار زيبا و سرگرم كننده
- بهینه سازی سرعت نرم افزار
- رفع مشکلات نسخه های قبلی این نرم افزار
- قابلیت استفاده از اکانت های دیگر نرم افزارهای پیام رسان
- توانایی ارسال و دریافت فایل از طریق این نرم افزار به دیگر کاربران
- امکان برقراری ارتباطات تصویری به وسیله WebCam
- محيطي بسيار زيبا وجذاب با پوسته هاي متنوع
- پشتيباني از كليه سيستم عامل هاي ويندوز
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...



ادامه مطلب...
ارسال توسط علی
 
دانلود MiniTool Partition Wizard Pro v6.0 مدیریت قدرتمند پارتیشن ها

دانلود MiniTool Partition Wizard Pro مدیریت قدرتمند پارتیشن ها


مدیریت پارتیشن ها در ویندوز کاریست که تنها با استفاده از نرم افزارهای کاربردی امکانپذیر می شود. در ویندوز نمی توان درایوهایی که از قبل پارتیشن بندی شده اند را مورد ویرایش قرار داد و تنها نرم افزارهای کاربردی است که در این زمینه بسیار راهگشا خواهد بود. MiniTool Partition Wizard ابزاریست که به وسیله آن به راحتی کاربر می تواند پارتیشن های را مدیریت کند ؛ حجم دو پارتیشن را یکی کند یا این که آن ها را از حالت داینامیک به حالت ایستا با حجم ثابت تبدیل کند. کار با این نرم افزار به سبب طراحی گرافیکی اش بسیار ساده و آسان است و تنها کمی دقت نیاز است تا مبادا اطلاعات از بین روند.
مخفی کردن یا نمایش دادن پارتیشن های مخفی هم بخش دیگری از قابلیت های کلیدی این نرم افزار را تشکیل می دهد. سرعت بسیار مناسب در عملکردها و حجم مناسب تر نسبت به قابلیت ها دو مورد مهم برای کاربران حرفه ای تلقی می شوند. MiniTool Partition Wizard با انواع استانداردها سازگاری داشته و می تواند علاوه بر نسخه های مختلف ویندوز از پارتیشن های موجود در سیستم عامل لینوکس هم پشتیبانی کند.


قابلیت های کلیدی نرم افزار MiniTool Partition Wizard Pro v6.0:
- تغییر سایز پارتیشن ها
- تبدیل از حالت داینامیک به حالت ایستا
- پشتیبانی از انواع استانداردها در مورد هارددیسک ها
- عدم نیاز به راه انداری دوباره سیستم برای تغییر پارتیشن ها
- سرعت بسیار مناسب نرم افزار
- ریکاوری پارتیشن های قبلی
- سازگار با پارتیشن های موجود در لینوکس
- پشتیبانی از حالت Raid برای هارددیسک ها
- پشتیبانی همزمان از 32 هارددیسک مجزا
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...
 

 



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 22 ارديبهشت 1390برچسب:- تغییر سایز پارتیشن ها,
ارسال توسط علی
 
لذت وب گردي در موبايل را با Mozilla Firefox v4.0.1 تجربه كنيد! – اندروید
 

 

لذت وب گردي در موبايل را با Mozilla Firefox v4.0.1 تجربه كنيد! – اندروید


در میان کلیه مرورگر هایی که بر روی گوشی موبایل مختلف وجود دارد بی شک مرورگر Mozilla Firefox در کیفیت, پشتیبانی حرف نخست را می زند. آخرین نسخه از این نرم افزار موبایل که قابل استفاده بر روی گوشي هاي اندروید ميباشد. Mozilla Firefox در این نسخه طرح نوینی از Add-on ها و مدیریت و تنظیمات آن ها را به نمایش گذاشته و طوری عمل نموده که کاربران ساده تر از گذشته بتوانند پلاگین های دلخواه خود را که تعدادشان حالا از هزاران هم فراتر رفته را نصب و با قدرت بیشتری به مرور وب بپردازند. Index کردن DB ها برای کانکت شدن سریعتر به اطلاعات موجود برروی سرورها هم از جالب ترین تکنولوژی هایی است که در این نسخه دیده می شود. عدم Crash شدن های متعدد که به دلایل مختلف در نسخه های قبلی به وجود می آمد در این نسخه دیده می شود به طوری که شاید نسبت به قبل به هیچ وجه موزیلا فایرفاکس Crash نشود یا حداقل تعداد آن ها بسیار پائین باشد. نسخه 4 نسبت به قبل سه قابلیت اصلی را تقویت کرده است ؛ سریعتر شده ، راحت تر قابل استفاده است و بازهم سریعتر عمل می کند ؛ این که سریعتر عمل می کند به این خاطر است که با جاوا و کدهای مربوط به آن بسیار سازگارتر شده است. سازگاری کامل با نسخه 3 از CSS که پایه اصلی طراحی ها در وب است از نکات بسیار مهم و قابل توجه برای کاربران علل الخصوص برنامه نویسان و طراحان وب است. امنیت اطلاعات و مدیریت آن ها نسبت به قابل با کیفیت بیشتری ارائه شده و با توجه به کنترل هایی که کاربران به واسطه این قابلیت ها برروی اطلاعات خود دارند Firefox 4 بسیار ایمن تر از نسخه 3 عمل خواهد کرد.

 


 



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 22 ارديبهشت 1390برچسب:,
ارسال توسط علی
 

امروز بسیاری از کاربران ایرانی با مشکل آنتی ویروس مواجه هستند و به نظر می رسد این مشکل حل شده است. ضد ویروس شید با تلفیق دو موتور، استفاده از تکنولوژی های جدید سرعت بخش، محیطی ساده و بروزرسانی بدون دردسر بهترین گزینه برای کاربران خانگی در ایران است. قدرت ضد ویروس شید بعلت استفاده همزمان از دو موتور خارجی بسیار بالا است. این ضد ویروس با بکارگیری تکنولوژی‌های سرعت دهنده‌ی جدید بصورت قابل توجه‌ای سرعت خود را بالا برده و تاثیر خود را بر کیفیت عملکرد رایانه به حداقل رسانده است. محیط آن نیز با ترکیب سادگی، زیبایی و فارسی بودن، بهترین محیط در بین آنتی‌ویروس‌ها برای کاربران ایرانی است. یکی از بزرگترین مزیت‌های استفاده از ضد ویروس شید به‌روزرسانی بدون دردسر آن است.

 


www.SheedAntivirus.com




تاریخ: پنج شنبه 22 ارديبهشت 1390برچسب:,
ارسال توسط علی

دانلود تم مشکی ویندوز سون Dark Elegance Theme

 


 
دانلود تم مشکی ویندوز سون Dark Elegance Theme
تغییر تم ویندوز از جمله کارهایی است که می توان انجام داد تا ظاهر ویندوز را از یکنواختی خارج کرده و محیطی جذاب را جایگزین آن کرد. آخرین نسخه سری ویندوز مایکروسافت ، ویندوز سون که یکی از بهترین و موفق ترین ها نیز بوده ، دارای ظاهری بسیار زیبا و جلوه های بصری جذابی است. اما اگر مدت زمان زیادی است که در محیط ویندوز سون کار می کنید و می خواهید در آن تغییر ایجاد کنید می توانید تم امروز سایت میهن دانلود را امتحان کنید. Dark Elegance نام یک تم زیبا برای ویندوز سون است که مدت زمان زیادی از تاریخ انتشار آن نمی گذرد. این تم محیط ویندوز شما را به کلی دگرگون خواهد کرد و یک محیط تیره رنگ کلاسیک را برای شما فراهم خواهد کرد. منوها ، تصاویر پس زمینه و پنجره ها همگی ظاهری مشابه و هماهنگی کامل دارند.آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط علی

دانلود کتاب ساخت کسب و کار فوق العاده


 




نام کتاب: کسب و کار فوق العاده
نویسنده: برایان تریسی
مترجم: ژان بقوسیان
تعداد صفحات: 16
فرمت کتاب: PDF
زبان کتاب: فارسی

توضیحات:
این کتاب نتیجه هزاران ساعت تحقیق در کسب‌و‌کارهای مختلف و فرهنگ‌های گوناگون است. نتیجه این پروژه پژوهشی گسترده، رسیدن به 7 اصل مهم در کسب‌وکار است که تمامی شرکت‌های موفق جهان از آن برخوردارند. اگر کسب‌و‌کارتان با مشکل مواجه است، احتمالا تمامی این اصول را در کسب‌و‌کار خود بکار نمی‌برید. هرکدام از این هفت اصل مهم و باارزش کسب‌و‌کار، در یکی از فصل‌های این کتاب مورد بررسی قرار می‌گیرند
برای دانلود رایگان کتاب "ساخت کسب و کار فوق العاده" به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط علی

دانلود رایگان بازی Air Aces Pacific

 

دانلود رایگان بازی Air Aces  Pacific

نام بازی: Air Aces: Pacific
پلتفورم : pc
ژانر: سه بعدی / شبیه سازی / آرکید
سال انتشار: 2011 (released in Germany)
نوع فایل : کامل
زبان: German
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: F + F Distribution GmbH
نوع انتشار : License
حمایت توسط : Vipagames
درجه بندی سنی : +18
قابلیت آنلاین:دارد

Air Aces: Pacific عنوان جدیدترین بازی منشتر شده به سبک شبیه سازی پرواز میباشد که در می سال 2011 میلادی توسط کمپانی F + F Distribution GmbH منتشر و توسط Vipagames ساخته و حمایت شد . شرح بازی Air Aces: Pacific : این بازی با توجه به هم سطحان خود در یک Level بالاتر قرار دارد .در بازی Air Aces: Pacific شما شاهد درگیری های هوایی بسیار طبیعی هستید که دل هر گیمری را به وجد خواهد آورد.فیزیک در این بازی حرف اول را می زند.البته اگر از کنترل بد هواپیما ها بگذریم این بازی خیلی کم معایب دارد.بهتر است بگوییم شبیه سازی موفق بازی و بیش از حد شبیه بودن بازی سبب چنین کنترلی هست .ویژگی های این بازی : مبارزات هوایی واقعی - مناظر و محیط پویا و جذاب -ده ها هواپیما در یک لحظه در یک آسمان - تنظیمات قابل تنظیم - دارای مد حرفه ای و ....گرافیک این بازی با توجه به حجم آن جزو نکات مثبت آن میباشد که پیشنهاد گروه میهن دانلود دریافت این بازی و اضافه کردن به لیست برترین های خودتان میباشد.
دانلود بازی Air Aces: Pacific به همراه تعدای پیش نمایش در ادامه مطلب....
 



ادامه مطلب...
ارسال توسط علی

ماجرای پشت پرده مرگ بن لادن The Story Behind Bin Ladens Death HDTV


 


 
ماجرای مرگ بن لادن The Story Behind Bin Ladens Death HDTV

 
مستند ماجرای پشت پرده مرگ بن لادن برای اولین بار با کیفیت XviD
 

امروز یک مستند خیلی جدید برای شما آماده کردیم.مستندی که در مورد پشت صحنه و اتفاقات مرگ بن لادن می باشد
اُسامه بن محمد بن لادن، در سال ۱۹۵۷ در شهر ریاض در عربستان سعودی متولد شد.
او بنیانگذار یک گروه به نام القاعده بود که در ارتباط با حملات تروریستی تحت تعقیب قرار داشت. نفر دوم سازمان القاعده فردی است به نام ایمن‌ الظواهری.گروه او مسئولیت اقداماتی نظیر بمب‌گذاری‌های ۷ اوت ۱۹۹۸ در سفارتخانه‌های آمریکا در دارالسلام تانزانیا و نایروبی کنیا، حمله به کشتی جنگی یو‌اس‌اس کول، حمله ۱۱ سپتامبر سال ۲۰۰۱ به مرکز تجارت جهانی و پنتاگون را بر عهده گرفته بود.
برخی از نام‌های مستعار بن لادن عبارتند از: اسامه بن محمد بن لادن، شیخ اسامه بن لادن، شاهزاده، شیخ و ابومحمد.
سرانجام در دوم می سال 2011 اسامه بن لادن که در یک خانه‌ دو طبقه به فاصله 100 یاردی از یک آکادمی ارتش پاکستان در منطقه ابیت آباد در ایالت خیبرپختونخواه واقع در 150 کیلومتری اسلام آباد پنهان شده بود، با حمله چند هلی کوپتر حامل نیروهای ضد تروریستی آمریکا کشته و توسط نیروهای آمریکایی جسدش در دریا دفن شد.
مشخصات کیفیتی این مستند به شرح زیر می باشد
AVI: Res. 624x352, 29 samp per sec, Length 40 min 48 sec

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید
 

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط علی

دانلود عکس ماشين Cars Wallpapers 016

 

دانلود عکس ماشين Cars Wallpapers 016

 

 
با درخواست بعضي از کاربران عزيز درجهت قرار دادن تصاوير ماشين در اين پست مجموعه تصاوير فوق العاده زيبا جديدترين ماشين هاي دنيا را آماده کرده ايم.اين مجموعه تصاويراز کيفيت بالاي برخوردار است.فرمت اين تصاوير JPG بوده و در سايز 1200*1920 پيکسل تهيه شده است. اين مجموعه تصاوير زيبا و با کيفيت که شامل 20 عکس ميباشد را در يک فايل فشرده شده در اختيار شما قرار داده ايم. با دانلود اين تصاوير و استفاده به عنوان تصوير زمينه دسکتاپ خود نهايت لذت را ببريد.اميد است اين مجموعه توانسته باشد نظر شما را جلب کند. منتظر مجموعه هاي بعدي تحت همين عنوان باشيد.
براي دانلود اين مجموعه عکس به ادامه مطلب مراجعه کنيد ...

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط علی

دانلود عکس خلاقانه Creative Wallpapers 010


 
دانلود عکس خلاقانه Creative Wallpapers 010

 
با درخواست کاربران عزيز در جهت قرار دادن عکس هاي مختلف و متفاوت ، تصميم گرفتيم در اين زمينه فعاليت خود رو بيشتر کنيم ، اميد است اين مجموعه ها مورد پسند شما واقع شود.در اين پست براي شما عزيزان مجموعه تصاوير فوق العاده زيبا و خلاقانه را آماده کرده ايم.اين تصاوير از کيفيت بالاي برخوردار بوده و اين تصاوير در سايزهاي 1024*1280 پيکسل تهيه شده است.اين مجموعه تصاوير زيبا و با کيفيت که شامل 20 عکس ميباشد را در يک فايل فشرده شده در اختيار شما قرار داده ايم.با دانلود اين تصاوير و استفاده به عنوان تصوير زمينه دسکتاپ خود نهايت لذت را ببريد ، همچنين طراحان خوش ذوق ميتوانيد از اين تصاوير در طراحي هاي خود استفاده کنند.منتظر مجموعه هاي بعدي تحت همين عنوان باشيد.
براي دانلود اين مجموعه عکس به ادامه مطلب مراجعه کنيد ...

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط علی

دانلود فیلم مستند سیاره بشر Human Planet 2011 Season 1


 
 دانلود فیلم مستند سیاره بشر Human Planet 2011 Season 1
 

 

به همراه زیرنوس انگلیسی

در صورت هماهنگ بودن زیرنویس با قسمت ها، در نظرات اطلاع دهید
 

چند وقت پیش برایتان یک قسمت از مستند سیاره بشر را در سایت قرار دادیم و به دلیل استقبال شما عزیزان فصل اول این مستند که محصول سال 2011 شبکه BBC می باشد آماده کرده ایم.این مستند که در 8 قسمت تهیه شده است.قسمت نهم این فصل هنوز برای دانلود در اینترنت پخش نشده است.
سیاره بشر یا Human Planet مستندی است که هیبت و عظمت و قدرت خداوند را در آفرینش این سیاره به ما نشان می دهد.در این مستند خواهیم دید که چگونه انسان با طبیعت خود رابطه برقرار کرده است. در قلمرو حیوانات، انسان ها موفق شده اند که خود را با شرایط محیط زیست بر روی زمین منطبق سازند.این قسمت ها شما را با دیدنی های سیاره ما از جمله قطب شمال، کوه ها، اقیانوس ها ، جنگلها ، علفزارها، صحراها ، رودخانه ها و حتی جنگل های شهری آشنا می سازد. در این مستند شما با تلاش انسان برای زنده ماندن با ساختن ساختمان های پیچیده و نیز ارتباط متقابل با حیوانات محیط اطراف خود مواجه می شوید.مستند سیاره بشر در 80 منطقه مختلف فیلم برداری شده است و داستانهایی را که تاکنون در تلوزیون پخش نشده است در این مستند بیان می شود.فیلم برداری با کیفت فوق العاده در روی خشکی و در زیر آب صورت گرفته است.
قسمت های این مستند به شرح زیر می باشد :
اقیانوس ها : Into the Blue
کویر : زندگی در کوره
قطب شمال : زندگی در اعماق یخ
جنگل ها : مردمان درختی
کوه ها: زندگی در هوای نازک
چمن زارها: ریشه های قدرت
رودخانه ها : دوست و دشمن
شهرها: بازمانده جنگل شهری


برای دانلود هر قسمت به ادامه مطلب مراجعه نمایید

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط علی

دانلود عکس طبيعت Nature Wallpapers 012


 

دانلود عکس طبيعت Nature Wallpapers 012

 

 
با درخواست کاربران عزيز در جهت قرار دادن عکس هاي مختلف و متفاوت ، تصميم گرفتيم در اين زمينه فعاليت خود رو بيشتر کنيم ، اميد است اين مجموعه ها مورد پسند شما واقع شود.در اين پست براي شما عزيزان مجموعه تصاوير فوق العاده زيبا از طبيعت را آماده کرده ايم.اين تصاوير از کيفيت بالاي برخوردار بوده و اين تصاوير در سايز 1200*1920 پيکسل تهيه شده است.اين مجموعه تصاوير زيبا و با کيفيت که شامل 20 عکس ميباشد را در يک فايل فشرده شده در اختيار شما قرار داده ايم.با دانلود اين تصاوير و استفاده به عنوان تصوير زمينه دسکتاپ خود نهايت لذت را ببريد ، همچنين طراحان خوش ذوق ميتوانيد از اين تصاوير در طراحي هاي خود استفاده کنند.منتظر مجموعه هاي بعدي تحت همين عنوان باشيد.
براي دانلود اين مجموعه عکس به ادامه مطلب مراجعه کنيد ...

 

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط علی

دانلود رایگان نسخه سالم بازی Shadow Harvest Phantom Ops

 

دانلود رایگان نسخه سالم بازی Shadow Harvest Phantom Ops


نام بازی: Shadow Harvest Phantom Ops
پلتفورم : pc
ژانر:تیر اندازی مدرن
سال انتشار: April 05, 2011
نوع فایل : دی وی دی کامل
زبان: English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Viva Media LLC
حمایت توسط : Maddox Games 1C Company
درجه بندی سنی : +18
کرک: SKIDROW
قابلیت آنلاین:دارد

بازی Shadow Harvest Phantom Ops در تاریخ 5 آپریل 2011 میلادی توسط کمپانی Maddox Games 1C Company ساخته و توسط Viva Media LLC منتشر شد.شرح بازی Shadow Harvest Phantom Ops :سال 2025 میلادی است و جهان در هیاهوی کنترل و جنگ بر سر منابع طبیعی میباشد. دیکتاتور ها و جانیان جهان از کشور ها فقیر برای تست تجهیزات نظامی خود استفاده میکنند.در حقیقت این کشور ها را برای چنین کارهایی مناسب میبینند.به نظر می رسد سیری ناپذیری و سود حاصل از این صنعت ضد حقوق بشر به سطح جدید رسیده است.همان طور که سیستم ها و سلاح های بسیار پیشرفته کشور استعمار گر آمریکا بر کشور های جهان سوم چنبره زده است.دولت استعمار گر آمریکا تصمیم میگیرد برای این کار کاپتان Cpt. Myra Lee را برای پی بردن به سیاست های دشمنان کشور خود اعزام میکند در این عملیات است که ... . در کل میتوان بازی Shadow Harvest Phantom Ops را یک بازی فوق العاده زیبا و جدید دانست که از داستان پردازی فوق العاده بالا و به روز برخوردار میباشد.همان طور که مستحضر هستید داشتن یک داستان خوب در یک بازی یک امتیاز فوق العاده مثبت برای یک بازی میباشد.چیزی که بازی های امروزی اکثرا از داستن آن محروم هستند!!

دانلود بازی Shadow Harvest Phantom Ops در ادامه مطلب.....
 



ادامه مطلب...
ارسال توسط علی
ارسال توسط علی

دانلود کتاب آموزش نصب سیستم عامل MAC




نام کتاب: آموزش نصب سیستم عامل MAC
نویسنده: Nahang_2004@yahoo.com
تعداد صفحات: 29
فرمت کتاب: PDF
زبان کتاب: فارسی

توضیحات:
در کتاب آماده شده شما نحوه ی نصب سیستم عامل مک یا مکینتاش شرکت اپل را خواهید آموخت. این کتاب که به نوعی یک راهنمای ویژه نصب سیستم عامل مک و نحوه برطرف سازی مشکلات آن در حین نصب با وجود چند سیستم عامل دیگر مانند ویندوز است. نسخه مورد استفاده در این کتاب Snow Leopard می باشد.
برای دانلود رایگان کتاب "آموزش نصب سیستم عامل مک" از میهن دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 




ارسال توسط علی
آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 24
بازدید ماه : 3119
بازدید کل : 701142
تعداد مطالب : 157
تعداد نظرات : 14
تعداد آنلاین : 1