دانلود آموزش نصب صحیح زبان فارسی در ویندوز





نام آموزش: آموزش نصب زبان فارسی در ویندوز
سازنده: جواد سلطانی
فرمت: فلش SWF
زبان: فارسی

توضیحات:
با مشاهده فایل فلش آماده شده شما براحتی می توانید زبان، تاریخ، صفحه کلید، زمان و ... فارسی و ایران را به ویندوز خود اضافه کنید البته این آموزش انجام اینکار را بصورت صحیح و کامل به شما خواهد آموخت و اینکار را در دو ویندوز معروف یعنی ویندوز XP و ویندوز 7 انجام می دهد. تمامی مراحل بصورت واضح توضیح داده شده و فقط با یکبار دیدن آموزش براحتی می توان اینکار را انجام داد.
برای دانلود "آموزش نصب صحیح زبان فارسی در ویندوز" از میهن دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 




ارسال توسط علی
ارسال توسط علی

دانلود رایگان بازی Dark Sector


 

دانلود رایگان بازی Dark Sector

نام بازی: Dark Sector
پلتفورم : pc
ژانر:اکشن تیر اندازی
سال انتشار: 2009
نوع فایل : دی وی دی کامل
زبان: English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: D3 Publisher of America
نوع انتشار : RIP
حمایت توسط : Digital Extremes
درجه بندی سنی : +18
قابلیت آنلاین:دارد

شاید یکی از خاطره انگیز ترین عنوان های بازی سال 2009 بازی زیبای Dark Sector باشد.این بازی در سال 2009 توانست امتیاز های خوبی بدست آورد.اما نتوانست موفقیت خود را به طور تمام و کامل در کنسول ایکس باکس 360 مجد تکرار کند.درست یک سال بعد از انتشار نسخه ایکس باکس این بازی بود که سازندگان بازی اعلام کردند نسخه موجود برای پلتفورم Pc آماده انتشار میباشد.... . داستان بازی : بازی زیبای Dark Sector یک بازی اکشن میباشد که در یکی از شرقی ترین کشور ها اروپا رخ میدهد.سلاح های بیولوژیکی - باقی مانده جنگ سرد کنترل را مختل کرده است.ساکنان شهر دچار یک ویروس مسری شده اند.این منظقه عفونی به ظاهر از جهان جدا شده است.این منطقه مرموز Dark Sector نام دارد شما به عنوان گیمر نقش هدایت کاراکتر اصلی بازی یعنی .... .ویژگی های این بازی :
- فضای فراموش نشدنی از جنگ درتاریکی - خیابان های خون آلود
- اسلحه های مختلف - روش های گونانگون در دفاع و درگیری
- مهارت ها و توانایی های جدید

دانلود رایگان بازی Dark Sector در ادامه مطلب....
 



ادامه مطلب...
ارسال توسط علی

دانلود جدید ترین آپدیت ویندوز سون آوریل Windows 7 Enterprise SP1 Integrated April 2011 x86 x64


 

Win_7_Enterprise_SP1_www.MihanDownload.com.jpgویندوز سون سرویس پک 1 | آپدیت کامل تا آوریل 2011 | Bootable | کاملآ اورجینال
 
 جدید ترین آپدیت ویندوز سون را که تا ماه آوریل 2011 به صورت کامل آپدیت شده است را برایتان آماده کرده ایم. این نسخه جدید ترین نسخه ویندوز سون است چرا که سرویس پک 1 همراه و به صورت یکپارچه با ویندوز است و به صورت خودکار با ویندوز نصب می شود. همچنین این ویندوز به صورت کامل توسط تیم نرم افزار سایت میهن دانلود از هر لحاظ تست گردیده و بر روی چندین سیستم مختلف نصب شده است. علاوه بر این در ویندوز هیچ گونه دستکاری صورت نگرفته و به صورت کاملآ اورجینال می باشد. ویندوزی که در اختیارتان قرار گرفته Bootable بوده و هر دو نسخه 32 و 64 بیتی را به صورت جداگانه دارا می باشد. از دیگر ویژگی های این ویندوز میتوان به دارا بودن آخرین نسخه نرم افزارهای Internet Explorer 8.0 و Windows Media Player 12 اشاره نمود. همچنین در هنگام نصب ویندوز نیازی به وارد کردن سریال نیست و میتوانید بدون غیر فعال شدن ویندوز خود، آنرا از سایت مایکروسافت آپدیت کنید.. ظاهر این ویندوز کاملآ شبیه ویندوز سون است اما از نظر فنی بسیار سر تر از نسخه های قبلی خود میباشد زیرا در آن ضریب امنیتی تا حد بسیار بالایی تقویت شده و نیز سرعت کار در محیط ویندوز تا حد چشمگیری افزایش یافته است. همانطور که در سایتهای مختلف ایرانی مشاهده میکند میهن دانلود نخستین سایتی است که آخرین آپدیت ویندوز سون را که در اوایل April 2011 منتشر شده به صورت کاملآ رایگان و با لینک مستقیم برای شما کاربران گرامی قرار داده است.
برای دانلود و توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...



ادامه مطلب...
ارسال توسط علی
ارسال توسط علی

دانلود جدید ترین آپدیت ویندوز ایکس پی آوریل Microsoft Windows XP Professional SP3 Integrated April 2011 Corporate

Win_XP_Pro_SP3_October_2010_[www.MihanDownload.com].jpg100% تست شده | Bootable | آپدیت کامل تا آوریل 2011 | بدون هیچ گونه دستکاری
 

در پست امروز وب سایت میهن دانلود جدید ترین آپدیت ویندوز ایکس پی را که تا اوایل ماه آوریل2011 آپدیت شده است را برایتان آماده کرده ایم. این ویندوز توسط تیم BIE منتشر شده که بهترین و بدون اشکال ترین ویندوزها در اینترنت را منتشر می سازند. همچنین این ویندوز به صورت کامل توسط تیم نرم افزار سایت میهن دانلود از هر لحاظ تست گردیده و بر روی چندین سیستم مختلف نصب شده است. علاوه بر این در ویندوز هیچ گونه دستکاری صورت نگرفته و به صورت کاملآ اورجینال می باشد. ویندوزی که در اختیارتان قرار گرفته Bootable است و علاوه بر این شما می توانید تنظیمات دلخواه خود مانند انتخاب پارتیشن نصب ویندوز ، فرمت پارتیشن مورد نظر و ... را در هنگام نصب ویندوز انجام دهید. از دیگر ویژگی های این ویندوز میتوان به Corporate بودن آن اشاره نمود که نیازی به وارد کردن سریال در هنگام نصب ویندوز و فعال ساز نخواهد داشت. همچنین این ویندوز آخرین نسخه نرم افزارهای Internet Explorer 8.0 و Windows Media Player 11 را نیز داراست و علاوه بر این شما میتوانید بدون غیر فعال شدن ویندوز خود، آنرا از سایت مایکروسافت آپدیت کنید. ظاهر این ویندوز کاملآ شبیه ویندوز ایکس پی است اما از نظر فنی بسیار سر تر از نسخه های قبلی خود میباشد زیرا در آن ضریب امنیتی تا حد بسیار بالایی تقویت شده و نیز سرعت کار در محیط ویندوز تا حد چشمگیری افزایش یافته است. همانطور که در سایتهای مختلف ایرانی مشاهده میکند میهن دانلود نخستین سایتی است که آخرین آپدیت ویندوز ایکس پی را که در اوایل April 2011 منتشر شده به صورت کاملآ رایگان و با لینک مستقیم از سرورهای پر سرعت میهن دانلود برای شما کاربران گرامی قرار داده است.
برای دانلود و نیز توضیحات جامع تر به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...
 

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط علی

دانلود مستند چگونه بروسلی دنیا را تغییر داد


http://mihandownload.com/mypic/bruce-lee-changed-dvd-box.jpg

 

مستند فوق العاده چگونه بروسلی دنیا را تغییر داد...!
بروس لی شکل نمادین در هنر های رزمی میباشد که پیشگام مفهوم jeet kune بود...
بروس لی (زاده ۲۷ نوامبر ۱۹۴۰ (میلادی) - درگذشته ۲۰ ژوئیه ۱۹۷۳ (میلادی))، استاد هنرهای رزمی، بازیگر فیلم‌های رزمی، فیلسوف و بنیانگذار سبک جیت کان دو (Jeet Kune Do) است. او به عنوان تاثیر گذارترین رزمی کار قرن بیستم و نماد فرهنگی (cultural icon) شناخته شده‌است. او همچنین پدر دو بازیگر به نام‌های براندون لی (Brandon Lee) و شانون لی (Shannon Lee) بود.
لی در سانفرانسیسکو در کالیفرنیا به دنیا آمد و تا اواخر نوجوانی در هنگ کنگ بزرگ شد. فیلم‌های تولید هالیوود که او در هنگ کنگ بازی کرد موجب ارتقای سطح فیلم‌های رزمی هنگ کنگ شده بود و تحسین عامه را برانگیخت و موجی از علاقه مندی به فیلم‌های هنرهای رزمی چینی را در جهان غرب به وجود آورد. کارگردانی و جو فیلم‌های او، هنرهای رزمی و فیلم هنرهای رزمی را در هنگ کنگ و بقیه جهان تغییر داد.
لی به یک چهره نمادین تبدیل شد به خصوص برای چینی‌ها، زیرا در فیلم‌هایش به عنوان افتخار ملی برای چین و ملی‌گرایی چینی ظاهر شد. او در ابتدای امر به یادگیری هنرهای رزمی چینی (کونگ فو) مخصوصا وینگ چون پرداخت.
بروس لی در ۲۷ نوامبر سال ۱۹۴۰ ساعت اژدها بین ساعت ۷ تا ۹ صبح در سال اژدها (Year of the Dragon) طبق تقویم طالع‌بینی چینی در یک بیمارستان چینی در چیناتون سانفرانسیسکو (San Francisco's Chinatown) به دنیا آمد. پدرش لی هو چون (Lee Hoi-Chuen) (李海泉) چینی بود . مادر کاتولیکش گریس هو (Grace Ho) یک چینی آلمانی تبار بود. وقتی بروس لی سه ماه داشت والدینش به هنگ کنگ برگشتند.[پیوند مرده] در مورد تابعیت او اختلاف وجود دارد شاید آمریکایی بود شاید چینی بود و شاید هم بریتیش سابجکت (British subject) بود (زیرا اهالی هنگ کنگ در زمان او بریتیش سابجکت بودند)
نام کوچک کانتونی (Cantonese) بروس لی، جان فان (Jun Fan) بود. وقتی بروس لی متولد شد، نام انگلیسی بروس (Bruce) به نظر می‌رسد توسط پزشک خدمتکار بیمارستان، دکتر ماری گلاور (Mary Glover) (و بعضاً گفته می‌شود که پرستار بود) برروی بروس لی گذاشته شد. اگرچه خانم لی در بدایت امر چندان به فکر گذاشتن اسم انگلیسی روی نوزادش نبود ولی این نام را متناسب انگاشت و با نام دکتر گلاور موافقت کرد. به هر حال نام انگلیسی او هرگز به همراه نام فامیلی او استفاده نشد تا این که در یک دبستان که یکی از بخش‌های کالج لاسال (La Salle College) (یک دبیرستان در هنگ کنگ) بود در سال ۱۰ یا ۱۲ سالگی ثبت نام کرد و بعدا در دبستانی دیگر. (کالج فرانسیس خاویر در کولون) (St. Francis Xavier's College in Kowloon) که در آنجا لی به نماینده تیم بوکس در مسابقات بین مدارس می‌شود.

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید...
 



ادامه مطلب...
تاریخ: شنبه 27 فروردين 1390برچسب:,
ارسال توسط علی

دانلود مجموعه آموزشی فوق العاده Face2Face Cambridge English Course


http://mihandownload.com/mypic/face2face.jpg


 


در پست امروز يکي ديگر از مجموعه هاي فوق العاده آموزش زبان انگليسي را برايتان آماده کرده ايم. این بار مجموعه Face2Face Cambridge English Course که از انتشارات قوی دانشگاه کمبریج انگلستان میباشد. را برای شما آماده دانلود قرار داده ایم. همان طور که از اسم آن مشخص است آموزش به صورت چهره به چهره میباشد...
که Face2Face یک دوره انگلیسی عمومی برای دانشجویانی که مایل به یادگیری نحوه ارتباط سریع و به طور موثر در یک محیط انگلیسی میباشد به زبان ساده بیان شده است...
این بهترین روش زبان انگلیسی در حال حاضر میباشد با ویژگی هایی از قبیل ابتکار در طراحی برای آموزش و یادگیری ساده تر...
بهترین روش برای قوی کردن صحبت کردن و گوش دادن زبان انگلیسی...
زبان انگلیسی زبانی از شاخه ژرمنی غربی می‌باشد که در انگلستان و در جنوب شرقی اسکاتلند تکامل یافته است. با توجه به اثر گذاری بالای بریتانیا بر جهان از قرن هجدهم از لحاظ نظامی، اقتصادی، علمی، سیاسی، فرهنگی و ایالات متحده آمریکا از قرن بیستم این زبان در جهان گسترش یافت. زبان انگلیسی به شکلی گسترده به عنوان زبان دوم، زبان میانجی و زبان اداری کاربرد دارد. زبان انگلیسی یکی از زبان‌های هندواروپایی از شاخه ژرمنی است. از دیگر زبان‌های شاخه ژرمنی می‌توان از آلمانی، هلندی، دانمارکی، سوئدی و نروژی نام برد. خود شاخه ژرمنی به دو بخش شرقی و غربی تقسیم می‌شود که انگلیسی به ژرمنی غربی تعلق دارد. امروزه حدود نیمی از مجموعه واژگان زبان انگلیسی و دستور آن زبان از همان ریشه ژرمنی است ولی نیم دیگر را وامواژه‌ها تشکیل می‌دهند. بیشتر این وامواژه‌ها از زبان‌های لاتین و فرانسوی و بخشی دیگر از یونانی و دیگر زبان‌ها به انگلیسی وارد شده‌اند.
زبان انگلیسی به عنوان زبان مادری در کشورهای انگلستان، آمریکا، کانادا، استرالیا، ایرلند، نیوزلند، آفریقای جنوبی، غنا و بسیاری کشورهای دیگر تکلم می‌شود. انگلیسی امروزه از نظر تعداد گویشوَر، پس از چینی، اسپانیایی و هندی، چهارمین زبان جهانست تعداد کسانی که زبان مادری‌شان انگلیسی است امروزه ۳۸۰ میلیون نفر است. انگلیسی در بسیاری از کشورها زبان میانجی است و مهم‌ترین زبان دنیا در زمینه‌های سیاسی، اقتصادی، نظامی، صنعتی، فرهنگی و علمی در روابط بین‌الملل به شمار می‌آید.

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید...
 



ادامه مطلب...
تاریخ: شنبه 27 فروردين 1390برچسب:,
ارسال توسط علی

دانلود ويندوز جديد Microsoft Windows 8 Build 7850


 
| دانلود رایگان جدید ترین ویندوز مایکروسافت Microsoft Windows 8 از لینک مستقیم |
در حدود يکسال پيش يکي از کارمندان شرکت مايکروسافت اطلاعاتي کاملآ محرمانه را در رابطه با پروژه ي جديد مايکروسافت براي ساخت ويندوز جديد خود يعني Windows 8به صورت اشتباه در اينترنت منتشر نمود که پس از انتشار اين خبر مايکروسافت هيچگونه صحبتي در رابطه با صحت و يا دورغي بودن اين موضوع اعلام نکرد. اين سکوت مايکروسافت از همان ابتدا مشخص بود که اين موضوع حقيقت دارد و ويندوز بعدي با نام Window 8 منتشر خواهد شد چرا که اگر اين خبر دروغي بود حتمآ توسط مايکروسافت تکذيب ميگرديد. در طي اين يکسال بسياري از افراد سود جو با دستکاري قسمت هاي مختلف ويندوز 7، ويندوز هايي را با نام ويندوز 8 روانه اينترنت کردند که در بسياري از موارد ويندوز داراي نواقص فني بسيار زيادي بود و حتي نصب هم نمي شد. همچنين بسياري از افراد نيز این ویندوز های دستکاری شده را با قيمت هاي بسيار بالا با نام ويندوز جديد مايکروسافت به فروش مي رساندند. با تحقيقات تيم نرم افزار وب سايت ميهن دانلود متوجه شديم که چند وقتي است صحبت هاي انتشار نسخه آزمايشي اين ويندوز در اينترنت بالا گرفته تا اينکه متوجه شديم بلاخره نسخه ي آزمايشي اين ويندوز تنها براي تست در دسترس کارشناسان قرار گرفت و توسط برخي از گروه هاي هک برای استفاده عموم در اینترنت به اشتراک قرار داده شده است. اين نسخه که با مشخصات Milestone 1 (M1) Build 7850 منتشر شده اولين نسخه آزمايشي ويندوز 8 مي باشد و بسياري از ويژگي هاي ويندوز 7 را داراست. خبرها حاکي است که مايکروسافت قصد دارد نسخه فينال اين ويندوز را در سال 2012 منتشر کند در نتيجه در طي اين يکسال نسخه هاي آزمايشي بسيار زيادي از اين ويندوز منتشر خواهد شد. همچنين در رابطه با ويژگي هاي اين ويندوز میتوان به اضافه شدن امکانات جدید همچون Mobile ARM Processors وSystem-On-a-Chip (SoC)iاشاره نمود. علاوه بر این ظاهر ویندوز نیز دستخوش تغییرات بسیار زیادی بوده است. در حال حاضر تنها نسخه 32 بيتي اين ويندوز در دسترس عموم قرار گرفته و کاربران مي توانند براي تست از آن استفاده کنند.
جهت دانلود و توضيحات تکميلي به ادامه مطلب مراجعه نماييد ...



ادامه مطلب...
ارسال توسط علی

دانلود زیباترین کارتون های کلاسیک Walt Disney

 

دانلود زیباترین کارتون های کلاسیک Walt Disney

 

همه شما عزیزان با کارتون های زیبای قدیمی آشنا هستید.کارتون های مثل سیندرلا، پینوکیو و ... که با دیدنشان خاطرات بچگی برایمان زنده می شوند.امروز برای اولین بار در بین سایت های ایرانی 30 کارتون قدیمی را به صورت یکجا و با لینک مستقیم ،از شرکت والت دیسنی برایتان آماده کرده ایم.کارتون ها به صورت XviD و با کیفیت DVD می باشند .

برای مشاهده اسم کارتون ها و دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید

 

 

 

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط علی

دانلود نرم افزار آموزش تایپ 10 انگشتی SOLO Typing Tutor 9.0.5.28

 
 
دانلود نرم افزار آموزش تایپ 10 انگشتی SOLO Typing Tutor 9.0.5.28
بسیاری از کاربران رایانه با وجود اینکه حتی مدت هاست که از این وسیله استفاده می کنند اما طریقه صحیح تایپ کردن را یاد نگرفته اند و به شیوه ای که از ابتدا به آن عادت کرده اند از صفحه کلید استفاده می کنند. حال آنکه همگان بخوبی می دانند که تایپ 10 انگشتی بهترین و سریع ترین مدل تایپ کردن است. اگر شما نیز علاقه مند هستید تا به این روش تایپ کنید ، پیشنهاد ما استفاده از نرم افزار SOLO Typing Tutor است. این نرم افزار به بهترین شکل ممکن شما را به تایپ کردن به این شیوه عادت می دهد. این نرم افزار آموزش کامل و درست تایپ با صفحه کلید زبان انگلیسی QWERTY و Dvorak را در اختیارتان قرار می دهد. خصوصیات این نرم افزار عبارتند از: پشتیبانی از شبکه، مجموعه ای از گزینه های بازخورد، و قرار دادن درس ها بر حسب اولویت یا اهمیت به طور اتوماتیک برای یادگیری بهتر. این برنامه برای کلیه سنین مناسب می باشد و از آن می توان در منزل، مدرسه، دانشگاه و یا محل کار استفاده کرد. استفاده از این نرم افزار بسیار آسان می باشد. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

برخی ویژگی های نرم افزار:
- تنها برنامه ای که به شما 5 عادت بسیار موثر تایپ 10 انگشتی را نشان می دهد.
- پشتیبانی از کی برد چند زبانه.
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز.
- و...

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط علی

دانلود نرم افزار مجموعه اشعار پارسی ساغر


 

دانلود نرم افزار مجموعه اشعار پارسی ساغر
نرم افزاری که امروز آماده کرده ایم ، به طور حتم مورد پسند علاقه مندان به شعر و ادب قرار خواهد گرفت. ساغر نام نرم افزاری است که مجموعه ای از اشعار را جمع آوری کرده و در محیطی زیبا در اختیار شما قرار می دهد تا از خواندن آنها نهایت لذت را ببرید. منبع این اشعار از پایگاه داده گنجور رومیزی و اشعار 39 شاعر پارسی در این نرم افزار وجود دارد. امکاناتی که در این نرم افزار قرار داده شده نیز بسیار مناسب و کامل بوده و نیاز کاربر را برطرف خواهد نمود. جستجو و برجسته‌سازی، نشانه‌گذاری، شماره‌گذاری ابیات، نمایش شعر تصادفی (فال)، کپی متن و چاپ از جمله امکانات این نرم افزار است. این نرم‌افزار تحت ویندوز، مک و لینوکس اجرا می‌شود و آخرین ورژن آن را هم اکنون می توانید از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط علی

دانلود ارسال پیامک از طریق تلفن ثابت با پیاثا Free SMS v1.0.21 Piasa
 

دانلود ارسال پیامک از طریق تلفن ثابت با پیاثا Free SMS v1.0.21 Piasa
امکان ارسال پیامک از طریق تلفن ثابت ، امکانی است که به تازگی از سوی شرکت مخابرات ارائه شده است. اگر شما نیز علاقه مند به استفاده از این سرویس هستید می توانید از نرم افزار پیاثا استفاده نمایید. این نرم افزار بدون نیاز به اتصال به اینترنت و تنها از طریق خط تلفن ثابت ، شما را قادر می سازد تا با استفاده از رایانه خود به خطوط تلفن ثابت و یا همراه ، پیامک ارسال نمایید. بدین ترتیب دیگر برای ارسال پیامک الزامأ نیازی به استفاده از تلفن همراه نیست. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

 
برخی ویژگی های نرم افزار:
- امكان ارسال پيامك به مشتركين تلفن همراه و يا خط تلفن ثابت را مقدور مي‌سازد.
- امكان ارسال پيامك با استفاده از خط تلفن ثابت و يك دستگاه مودم،‌ بدون نياز به اتصال اينترنت را فراهم مي‌كند.
- يك دفترچه تلفن ساده براي نگهداري شماره تلفن‌هايتان در اختيار شما قرار مي‌دهد.
- امكان ارسال يك پيامك به چندين نفر به طور همزمان را ممكن مي‌سازد.
- امكان دريافت گزارش تحويل پيامك‌هاي ارسال شده (Delivery Report)‌ را بلافاصله پس از ارسال و يا با تأخير بر روي رايانه شخصي‌تان به شما مي‌دهد.
- استفاده از اين نرم‌افزار و ارسال پيامك نياز به ثبت‌نام (registration)‌ و يا دسترسي به اينترنت ندارد. با ارسال اولين پيامك شماره خط تلفن شما به صورت خودكار در سيستم ثبت مي‌شود.
- هزينه‌ ارسال پيامك،‌ به صورت يكپارچه بر روي قبض تلفن ثابت به طور خودكار محاسبه و براي شما ارسال مي‌شود.
- هزينه ارسال هر پيامك با اين نرم‌افزار براساس پالس داخل شهري محاسبه مي‌شود.

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط علی

کالاهای عالی

 

نام كالا
ردیف
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
22
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30




تاریخ: یک شنبه 22 فروردين 1390برچسب:,
ارسال توسط علی

دانلود مجموعه ای عظیم از آیکون ها با موضوع کامپیوتر VCN Icon Pack
 

دانلود مجموعه ای عظیم از آیکون ها با موضوع کامپیوتر VCN Icon Pack

 
اين بار براي شما عزيزان در اين پست مجموعه اي شامل 340 آيکون جديد و زيبا با موضوع موضوع کامپیوتر را آماده دانلود کرديم. اين آيکون ها با فرمت PNG,ICO در سايز 256*256 پيکسل تهيه شده است.گفتنی هست این مجموعه با مجموعه های قبلی فرق دارد که این فرق در این است که آیکون ها با فرمت PNG به دو صورت سایه دار و بدون سایه آماده شده است.شما ميتوانيد از آيکون ها به عنوان زيبا سازي در رايانه خود استفاده و لذت ببريد.
براي دانلود اين مجموعه آيکون به ادامه مطلب مراجعه کنيد ...

 

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط علی
آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 24
بازدید ماه : 3119
بازدید کل : 701142
تعداد مطالب : 157
تعداد نظرات : 14
تعداد آنلاین : 1