دانلود رایگان بازی گنج Hoard
 


 
دانلود رایگان بازی گنج Hoard


 
نام بازی: Hoard
پلتفورم : pc
ژانر:اکشن - استراتژی
سال انتشار: 2011
نوع فایل :کامل
زبان: English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Big Sandwich Games.Inc
حمایت توسط : Big Sandwich Games
درجه بندی سنی : -
قابلیت آنلاین:نامشخص

Hoard یک بازی استراتژی متمایل به اکشن میباشد که در سال 2011 میلادی توسط کمپانی Big Sandwich Games.Inc منتشر و توسط Big Sandwich Games ساخته و حمایت شد.در ادامه نقدی کوتاه از بازی داریم .داستان بازی : شما در حالت یک اژدها و در نقش یک فرمانده روستاییان را می ترسانید !قلعه ها را می سوزانید! طلا و جواهر ها را ذخیره می کنید ! شاهزاده می دزدید !غنایم جنگی را ذخیره میکنید ! تا بتوانید بازی را پی ببرید.گوشه های دیگر از این بازی رقابت با بقیه فرمانده ها در جنگ های چند نفره حماسی میباشد.هدف شما بسیار ساده است و در حین حال سخت و چالش انگیز میباشد: تلاش برای ساخت بزرگترین انبار طلا و جواهرات !!! در این بازی هر عملی یک عکس العمل دارد.توجه کنید گرافیک بازی نسبتا مطلوب میباشد و با توجه به حجم کم بازی فوق العاده میباشد!!!در صفحه مانیتور سمت چپ بالا مشخصات - اهداف و ... مشخص شده است.قرار گیری دوربین بازی بسیار مناسب میباشد.
دانلود بازی Hoard به همراه تعدای پیش نمایش از محیط بازی در ادامه مطلب...
 

 
 



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 22 فروردين 1390برچسب:برچسب:,
ارسال توسط علی

زیبا سازی دسکتاپ و سازماندهی آیکون ها با نرم افزار XUS Desktop v1.2.48

 

زیبا سازی دسکتاپ و سازماندهی آیکون ها با نرم افزار XUS Desktop



مطمئنا بارها برای شما هم پیش آمده که از دست دسکتاپ بهم ریخته و نامرتب خود خسته شده و در فکر زیباسازی آن و مرتب نمودنش بوده و برای این کار به نرم افزارها و تم های فراوانی روی آورده اما باز هم نتواسنته اید جلوه ای زیبا به دسکتاپ خود بخشیده و از آن لذت ببرید. اما اکنون باز هم گروه پرتوان آسان دانلود به ارائه ی نرم افزاری بسیار مفید و کاربردی برای شما دوستان عزیز پرداخته است که با استفاده از آن می توانید به دسکتاپ خود زیبای خاصی بخشیده و با سازماندهی آیکون های آن فضای زیبا و مرتبی را بر روی میز کار خود فراهم نمایید. XUS Desktop که توسط شرکت EdeskSoft ارائه شده است نرم افزار ساده ولی توانمندی است که با سازماندهی آیکون های دسکتاپ شما جلوه و زیبایی خاصی را به دسکتاپ بخشیده و این امکان را برای شما فراهم می آورد که به آیکون های خود و موارد مورد نیازتان به سرعت دست یابید. اگر شما هم به دنبال جلوه و زیبای خاصی بر روی دسکتاپ خود می گردید ما این نرم افزار جذاب و کم حجم را به شما دوستان عزیز پیشنهاد می نماییم.


قابلیت های کلیدی نرم افزار XUS Desktop v1.2.48 :
- استفاده ی بسیار آسان برای سازماندهی آیکون های دسکتاپ
- امکان ایجاد تنظمیات دلخواه متناسب با سلیقه ی کاربر
- ایجاد یک حس متفاوت و شگفت انگیز برای استفاده از کامپیوتر در کاربر
- ایجاد راه حل بسیار مناسب برای حل مشکل فراوانی آیکون ها بر روی دسکتاپ
- دارای حجم بسیار اندک
- دارای قابلیت های و امکانات جذاب و ویژه
- زیباسازی و تمیز نمودن میز کار شما
- سریع ترین راه برای راه اندازی برنامه ها
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...
 

 

 

دانلود در ادامه مطلب

 

 



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 22 فروردين 1390برچسب:,
ارسال توسط علی

دانلود رایگان نسخه کامل بازی Homefront 2011


 

دانلود رایگان بازی Homefront 2011



نام بازی: Homefront-SKIDROW
پلتفورم : pc
ژانر:اکشن
سال انتشار: March 15,2011
نوع فایل : دی وی دی کامل
زبان: RUS), English (ENG), German (GER), Italian (ITA), Spanish (SPA), Polish (POL), Czech (CZ), French (FRE), holland (NL)
Language: English (ENG), ...
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: THQ
حمایت توسط : Digital Extremes
درجه بندی سنی : +18
کرک:دارد
قابلیت آنلاین:دارد

با یکی دیگر از شاهکار های سال 2011 رو به رو هستید.نام این بازی فوق العاده Homefront میباشد که در 15 مارچ 2011 توسط کمپانی THQ منتشر و توسط Digital Extremes ساخته و حمایت شد.داستان این بازی هیجان انگیز از کار بر روی فیلم نامه John Milius ساخته و پرداخته شده است.داستانی بس شگفت و خیره کننده !!! سازندگان بازی با یک سناریوی واقع گرایانه ژئوپولیتیکی به میدان وارد شده اند و در این کار خود بسیار موفق بوده اند.در سال 2025 اقتصاد ایالات متحده توسط موج دوم اقتصادی به کلی تخریب میشود.و این قدرت سیاسی و اقتصادی نصیب کسی نمیشود جر کره !!!مردم آمریکا کسانی هستند که از ارتش خود نا امید شدهاند و برای مقابله با بیگانگان آمده جنگ شده اند.وظیفه آن ها بالا بردن اعتراض ها در سان فرانسیسکو که مقر اصلی اعتراض ها میباشد هست.کاراکتر اصلی بازی Homefront یک خلبان کار کشته میباشد که شما وظیفه هدایت وی را دارید.....!!!! یک نکته بسیار مهمی که باید در رابطه با این بازی عرض کنم این میباشد که هوش مصنوعی این بازی به شدت بالا میباشد بدین صورت که شاید در قسمت هایی از بازی این احساس در شما بوجود آید که بازی بیش از حد بر روی هوش مصنوعی مانور داده است و شاید این عمل گیمر را خسته کند. بازی ویژگی های قابل توجه دیگری نیز دارد مانند : پیش برد مراحل در محیط های کاملا طبیعی و واقعی - سلاح ها و تجهیزات مدرن و به شدت طبیعی - وجود هواپیماهای بدون سرنشین در برخی از مراحل -تکنولوژی منحصر بفرد در موتور های Drama و... .گرافیک این بازی فوق العاده میباشد اما توجه کنید این گرافیک با بازی هایی مانند ندای وظیف 7 و .. فاصله هایی دارد.فراموش نکنید که وظیفه شما در این بازی یعنی همان محافظت از کشور خود در مقابل کره ای ها وظیفه ای بسیار سخت میباشد و علت آن نیز چیزی نمیباشد جز هوش مصنوعی بیش از حد بازی !!! شاید در بعضی اوقات تصور کنید که دورربین بازی سنگین میباشد ...این تصور درست میباشد .دوربین بازی و سرعت حرکت آنچیزی مابین بازی ندای وظیفه و گاست ریکون میباشد.گیم پلی بازی در حد مطلوب میباشد .بازی در لحظه های مختلف قصد دارد به گیمر به نوعی شک وارد کند.به عنوان مثال در یکی از مراحل شما برای فرار از دید دشمن در بین خیل عظیمی از جنازه های هموطن هایتان به طرز شگفت آوری استتار میکنید.... .جالب است بدانید گیمر هایی که نظر خود را در سایت گیم اسپات به ثبت رساندند امتیاز 9.5 از 10 میباشد.این امتیاز از دید واقع گرایانه بالا میباشد .اما در نهایت کسی که باید از بازی لذت ببرد گیمر هست نه منتقد...!!!

دانلود رایگان بازی Homefront به هماره تعدای پیش نمایش از محیط بازی در ادامه مطلب...
 



ادامه مطلب...
ارسال توسط علی

دانلود رایگان بازی Major League Baseball 2K11

دانلود رایگان بازی Major League Baseball 2K11
 

نام بازی: Major League Baseball 2K11-PROPER
پلتفورم : pc
ژانر:شبیه ساز بیس بال
سال انتشار: March 13, 2011
نوع فایل : دی وی دی کامل
زبان: English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: 2K Sports
حمایت توسط : Visual Concepts
درجه بندی سنی : +18
قابلیت آنلاین:دارد

یکی از برترین بازی های ورزشی سال 2011بازی فوق العاده بیس بال Major League Baseball 2K11 میباشد که در تاریخ 13 مارس سال 2011 میلادی توسط کماپنی 2K Sports منتشر و توسط Visual Concepts ساخته و حمایت شد.این نسخه از بازی دارای ویژگی های منحصر به فردی میباشد که جز به جز آن ها را ذکر خواهم کرد.در این بازی با بهبود سیستم fielding کنترل بهتر دونده و توپ را سبب میشود.هر بازیکن با جزئیات فراوان طراحی شده است.در حقیقت بهتر است بگوییم تمامی کاراکتر های بازی به بهترین شکل ممکن طراحی شده اند به طوری که واقعیت ها رعایت شده است.یکی از ویژگی های این بازی این میباشد که با دقیق شدن بر قسمت My Player گیمر میتواند تمرکزی فراتر از یک لیگ حرفه ای بر بازی داشته باشد.توجه کنید توسط همین بخش میباشد که گیمر تبدیل به یک ستاره بیس بال میشود.این بازی تا کنون از گیم اسپات امتیازی دریافت نکرده است.اما با توجه به امتیاز هایی که به نسخه کنسول های xbox 360 , ps3 داده شده است انتظار می رود به این بازی و این کنسول امتیازی بین 7.5 تا 8 داده شود.توجه کنید بازی بسیار به سمت واقعیت و یا بهتر بگوییم شبیه سازی دقیق میل میکند به طوری که پیش برد مراحل این بازی کار هر کسی نمیباشد.ویژگی ها :
-در این بازی مد My Player یک راهنمای کامل لیگ برای گیمر میباشد .
-روش های کنترل توپ و ضربه زدن تقریبا جدید و ناحدود میباشد
-گیم پلی این بازی فوق العاده و جدید میباشد
-توجه شگفت انگیز به جزئیات و ریزه کاری های بازی

در کل میتوانید بازی Major League Baseball 2K11 را یک بازی فوق العاده زیبا با جزئیات بالا معرفی نمود که نمونه آن را به هیچ عنوان قبلا ندیده اید.
دانلود رایگان بازی Major League Baseball 2K11د ر ادامه مطلب...

 
 



ادامه مطلب...
ارسال توسط علی

دانلود بازی Cities XL 2011

 


 
دانلود بازی Cities XL 2011 MULTi7 Lossless

نسخه Limited Edition به همراه کرک تست شده
 



نام بازی: Cities XL 2011 MULTi7 Lossless RePack
پلتفورم : pc
ژانر: اتستراتژی
سال انتشار: Oct 14, 2010
نوع فایل : دی وی دی کامل
زبان: -
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Focus Home Interactive
حمایت توسط : Focus Home Interactive
درجه بندی سنی : +18
قابلیت آنلاین:دارد

بازی زیبای Cities XL یک بازی فوق العاده زیبا شهرک سازی متمایل به نسل بازی های جدید شبیه سازی میباشد که در تاریخ 11 اکتبر سال 2010 میلادی توسط کماپنی Focus Home Interactive ساخته و منتشر شد.این بازی ترکیبی از همه دست آورد هایی است که در بیست سال آینده وجود خواهد داشت.در بازی Cities XL 2011 نقشه های سه بعدی با آب و هوای متنوع و چشم انداز های عالی و فوق العاده گرافیکی به همراه تعدای بسیار زیادی از ساختمان های مدرن و آسمان خراش های فوق مدرن وجود دارد.طراحی صحیح و ساخت شهر ها و همچنین ایجاد اشتغال و گسترش سرویس های اجتماعی برای ایجاد یک اقتصاد کار آمد و جامعه مدرن و شهروندان متمدن نیازمند است. گیمر در این بازی به عنوان یک شهردار تازه کار مشکلات فراوانی را در پیش رو دارد.در حالت عادی کلان شهر ها خوب و مطلوب به نظر می رسند.در کلان شهر ها معماری مدرن و زیبا از نبوغ و برنامه ریزی شما میباشد .... .گرافیک بازی بسیار عالی میباشد.حرکت دوربین و نماهایی که از بالا نشان میدهد بسیار خیرره کننده و عالی میباشد به طوری که در نوع خود بی نظیر میباشد.در حقیقت این نکته را نباید فراموش کنیم که بازی ها هر چه متفاوت تر باشند از دیدگاه گیمر زیباتر به نظر میرسند. Cities XL 2011 میتواند گزینه ای مناسب برای شما باشد...

دانلود بازی Cities XL 2011 به همراه تعدای پیش نمایش در ادامه مطلب....
 

 


راهنمای کلی نصب و رفع خطاهای بازی ها:
1-اگر بعد از اکسترکت کردن بازی با تعداد زیادی از فایل های ناشناخته با پسوند 001 و 002 و... روبه رو شدید:
یا isobusterبرای به هم وصل نمودن پارت های دانلودی از برنامه HJSplit استفاده نمایید ، کاربری این برنامه بسیار ساده است ، پس از اتمام دانلود تمامی فایلهای مربوط به بازی، فایل اولی که دانلود کردید با پسوند .001 را از طریق منوی Join و سپس Input File وارد برنامه کنید ، برنامه به صورت خودکار فایلهای دیگر را شناسایی کرده و میتوانید بعد از چند لحظه فایل خروجی به صورت کامل دریافت می نمایید
2- خطای openall32 : اگر در حین اجرای بازی با این خطا مواجه شدید باید نرم افزار OpenAl را دریافت نموده و نصب کنید
3-اگر با خطای d3dx9 مواجه شدید باید جدیدترین نسخه دایرکت ایکس را نصب نمایید.

4-فایل های با پسوند DMG چگونه باز میشوند ؟ :
این پسوند فایل Image یک CD در سیستم عاملهای کامپیوترهای Macintosh است. شما با استفاده از برنامه ISOBuster می توانید این فایل را باز کرده و محتوای ان را ببینید.یا اینکه این پسوند را برداشته و پسوند iso را جایگزین کرده و سپس با نرم افزار های "الترا ایزو" یا "پاور ایزو" آن را باز کنید.
5-چنان چه بعد از اکسترکت کردن فایل ها با تعداد زیادی از فایل های ناشناخته با پسوند r00,r02 ,... مواجه شدید این فایل ها را با روش شماره سه (در بالا) باز کنید.
6-چنانچه هنگام اکسترکت کردن فایل های دانلود با ارور CRC failed in rld-tsmk.iso. The file is corrupt رو به رو شدید :
1-فایل مورد نظر را بار دیگر دانلود کنید
2-بر روی فایل کلیک راست کنید و گزینه Extract to و در پنجره باز شده تیک گزینه Keep Broken ... را بزنید .


System requirements:
Operating system: Windows XP SP3/Vista SP1
Processor: Intel Core 2 Duo 2.5 GHz
Memory: 1 GB RAM for XP, 2 GB RAM for Vista,
Video: 512 MB RAM (NVidia GeForce 8800 / ATI Radeon HD 3850)
Sound Card: DirectX 9.0c
Free hard drive space: 8 GB


 


 

دانلود بازی Cities XL 2011 MULTi7 Lossless دانلود بازی Cities XL 2011 MULTi7 Lossless

 

 

 

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب...
ارسال توسط علی
 
حذف نویز و بالا بردن کیفیت آهنگ ها با Sound Normalizer v3.1 Final
 

 

حذف نویز و بالا بردن کیفیت آهنگ ها با Sound Normalizer Final


مطمئنا برای شما هم بارها پیش آمده که آهنگ یا فایل صوتی را دانلود کرده و یا از دوستان خود دریافت کرده اید یا صدای را ضبط کرده که از کیفیت خوبی برخوردار نبوده و نویز های اضافه و بیهوده ی زیادی را نیز دارا بوده که سبب شده تا شما نتوانید صدای اصلی را به درستی شنیده و در این موارد سعی کرده اید به نحوی این نویز ها و کیفیت پایین را برطرف سازید ولی موفق نشده اید. اما اکنون باز هم گروه پرتوان آسان دانلود به ارائه ی نرم افزاری بسیار مفید و کاربردی برای شما دوستان عزیز پرداخته است که با استفاده از آن می توانید کیفیت فایل های صوتی و آهنگ های خود را بهبود بخشیده و خروجی واضح و با کیفیتی را دریافت نمایید. Sound Normalizer نرم افزاری است که توسط کمپانی KanzSoftware ارائه شده و قادر است تا با چک کردن و نرمال سازي لايه هاي صوتی به رفع نويز صداها، طبيعي سازي، افزايش و بهبود کيفيت فایل های صوتی پرداخته و خروجی با کیفیت و مطلوبی را به شما ارائه دهد. این نرم افزار کم حجم و قدرتمند به سبب داشتن امکانات فراوان و عالی همچون امکان تبدیل گروهی فایل ها، پشتیبانی از فرمت های مختلف و هزاران امکانات دیگر به یکی از پر طرفدارترین نرم افزار های ویرایش فایل های صوتی تبدیل شده که ما نیز این نرم افزار قدرتمند را به شما توصیه کرده و در اختیارتان قرار داده ایم.


قابلیت های کلیدی نرم افزار Sound Normalizer v3.1 Final :
- استفاده از چندین روش و تست لایه های صوتی برای بهبود کیفیت آن ها
- توانایی بهبود کيفيت صداها و رفع نويز هاي مزاحم
- توانايي تبديل فايل هاي MP3 و Wav به يکديگر
- توانایی تبدیل گروهی فایل های صوتی
- دارای Tag Editor برای ویرایش تگ فایل ها
- دارای پلیر داخلی برای پخش فایل ها در حین انجام عملیات
- دارای گزینه های گسترده ی رمز گذاری
- دارای محیطی بسیار ساده اما جذاب و کاربرپسند
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...
 

 

دانلود در ادامه مطلب

 
 



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 21 فروردين 1390برچسب:,
ارسال توسط علی

دانلود نرم افزار مدیریت زمان Pro time management 1.0

 


 
دانلود نرم افزار مدیریت زمان Pro time management 1.0
برای انجام برخی امور در رایانه شاید حضور شما به صورت فیزیکی و در زمانی خاص لزومی نداشته باشد و بتوان اینکارها را بصورت زمان بندی شده طبقه بندی کرد تا رایانه به صورت اتوماتیک این کارها را انجام دهد و در عوض وقت شما برای انجام دیگر کارهای روزمره آزاد باشد. ایده ی جالبی است اما کاربرانی که این کار را انجام می دهند تعداد زیادی ندارند. اما اگر نرم افزاری به زبان پارسی اینکار را برای شما انجام دهد شاید بیشتر نظر شما نسبت به امتحان کردن این ایده جلب شود. Pro time management نام نرم افزاری به زبان پارسی است که این امکان را برای شما فراهم می کند. می توانید کلیه امور را در آن برنامه ریزی و زمان بندی کنید تا در زمان مشخص به صورت اتوماتیک انجام شوند. خاموش شدن اتوماتیک رایانه در زمانی خاص ، اسکن توسط آنتی ویروس ، کنترل رایانه در زمان عدم حصور شما و غیره از جمله کارهایی هستند که می توانید به این نرم افزار بسپارید. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید دریافت نمایید.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...
 

 



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 20 فروردين 1390برچسب:نرم افزار,,
ارسال توسط علی

دانلود نرم افزار ساین نرم افزارهای موبایل Pot Sign Tools v1.00


 
دانلود نرم افزار ساین نرم افزارهای موبایل Pot Sign Tools v1.00
گوشی های دارای سیستم عامل سیمبین را که اکثریت آنها را تولیدات شرکت نوکیا تشکیل می دهند را همه ما به خوبی میشناسیم. نرم افزارها و بازی هایی که برای سیستم عامل سیمبین طراحی می شوند در صورتی که رایگان نباشند و برای استفاده از آنها مستلزم پرداخت هزینه باشیم ، بر روی تلفن همراه ما نصب نخواهند شد مگر اینکه از آنها بصورت ساین شده استفاده کنیم. اما ساین کردن یک فایل بازی و یا نرم افزار با وجود Pot Sign Tools دیگر کار چندان دشواری نیست. با استفاده از این نرم افزار با طی کردن چند مرحله ساده به راحتی می توانید از نرم افزارها و بازی های مختلف بصورت رایگان و ساین شده بر روی گوشی خود استفاده کنید. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید  دریافت نمایید.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 20 فروردين 1390برچسب:نرم افزار,,
ارسال توسط علی

کرک جدید برای ویندوز محبوب 7 با Windows 7 Loader v2.0.0 by DAZ

 

 

منبع : www.AsanDownload.com


با توجه به این که برای استفاده از تمامی قابلیت های ویندوز 7 نیاز به نصب کرک و انواعی از فایل های Patch بوده تا بتوان از این سیستم عامل برای مدت طولانی استفاده کرد امکان از کار افتادن کرک ها قبلی نیز وجود دارد. به همین دلیل کاربرانی که این سیستم عامل فوق موفق را برگزیده اند می بایست در صورت از کار افتادن کرک ها و از بین رفتن License ها نسخه های جدیدی از کرک ها را دریافت کرده و برای فعالسازی سیستم عامل اقدام کنند.
با توجه به درخواست های مکرر کاربران مبنی بر از بین رفتن License فعالسازی برآن شدیم تا تعدادی از کرک های جدید و تست شده را برای دانلود قرار دهیم ، دقت داشته باشید که هریک از این نرم افزارها به صورت جداگانه در سایت قرار داده شده اند و می توانید پس از دریافت هریک از آن ها ابتدا لایسنس قبلی را Uninstall نموده و سپس کرک جدید را اعمال کنید.

قابليت قعالسازي و پشتيباني از ويندوزهاي:

 

Windows 7 Ultimate
Windows 7 Professional
Windows 7 Home Premium
Windows 7 Home Basic
Windows 7 Starter
Windows Vista Ultimate
Windows Vista Business
Windows Vista Business N
Windows Vista Home Premium
Windows Vista Home Basic
Windows Vista Starter
Windows Server 2008 R2: Enterprise
Windows Server 2008 R2: Standard
Windows Server 2008 R2: Foundation
Windows Server 2008: Enterprise
Windows Server 2008: Standard
Windows Server 2008: Foundation
Windows Small Business Server 2008

 

 

دانلود در ادامه مطلب

 



ادامه مطلب...
تاریخ: شنبه 20 فروردين 1390برچسب:,
ارسال توسط علی
 
قدرتمندترين نرم افزار دانلود Internet Download Manager v6.05 Build 11 Final
 

 

منبع : www.AsanDownload.com


Internet Download Manager يكي از قدرتمند ترين نرم افزارهاي مديريت دانلود ميباشد. شتاب دهنده دانلود اين دانلو منيجر يكي از بي رغيب ترين ها ميباشد. كه با آن شما ميتوانيد با سرعت فوق العاده بالا و با سرعتي باورنكردي از اينترنت دانلود كنيد. شما با اين نرم افزار با تمامي مروگر ها و تمامي سيستم عاملهاي موجود سازگاري كامل را دارد و شما ميتوانيد با نصب اين دانلود منيجر به راحتي از سايتهاي YouTube, Google Video, MySpaceTV به راحتي بدون نياز به نرم افزار خاص در اين زمينه دانلود كنيد. اين نرم افزار ميتوانيد سرعت دانلود را تا %500 افزايش مي دهد. بر خلاف ديگر دانلود منيجر ها که قبل از شروع به دانلود فايل ها را قطعه قطعه مي کنند IDM در هنگام دانلود و بسته به سرعت اينترنت يا ... File ها را قطعه قطعه کرده و دانلود مي کند که اين عمل باعث بهبود سرعت دانلود و دريافت File خواهد شد از ويژگي هاي اين نرم افزار مي توان به ظاهري ساده، پشتيباني از اکثر مرور گرهاي محبوب، نصب آسان، قابليت ادامه يافتن دانلود بعد از قطع اتصال از اينترنت، زمانبدني دانلود ها و ... اشاره کرد.برنامه هاي مديريت دانلود يكي از ابزار مهم اينترنتي براي ما كاريران ايراني ميباشد بيشتر قريب به اتفاق ما كاربران اينترنت از اينترنت ديال آپ براي اتصال شدن به اينترنت استفاده ميكنيم و براي دانلود فايلهاي حجيم يه يك دانلود منيجر خوب احتياج داريم كه فايلهاي دانلود ما را تكه تكه كرده و به بخشهاي كوچك تقسيم كرده تا سرعت دانلود فايلها بيشتر شود. چنانچه در هنگام دانلود فايل اينترنت شما قطع گردد و يا مشكلي براي دانلود فايل بوجود آيد. اين امكان را داريد كه ادامه دانلود را انجام دهيد. و فايل دانلود شده شما از ميان نمي رود اگر شما بدون يك برنامه مديريت دانلود اين كار را انجام دهيد مجبور خواهيد شد فايل را از ابتدا دانلود كنيد. با استفاده از اين نرم افزار شما ميتواني به راحتي سرعت دانلود فايل و مقدار دانلود شده و زمان باقي مانده خود را مشاهده نماييد. اين نرم افزار با بهينه سازي سرعت دانلود شما ميتوانيد در هنگام دانلود كردن فايل به مشاهده سايتهاي اينترنتي خود بپردازيد و اين نرم افزار به صورت هوشمند از سرعت خود كاسته و دوباره با سرعت بالا به دانلود فايل ميپردازد تا شما بتوانيد از گشت و گذار در اينترنت لذت كافي را درهنگام دانلود ببريد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Internet Download Manager v6.05 Build 11 Final :
- سازگاری با انواع مرورگرهای اینترنت اکسپلورر، نت اسکیپ، اپرا MSN Explorer,AOL,Mozilla,Mozilla Firefox, Mozill Firebird,Avant Browser,MyIE2 و دیگر مرورگر های محبوب برای اجرا نمودن خودکار برنامه به منظور مدیریت دانلود فایلها
- قابلیت ادامه دانلود های نیمه تمام از جایی که ارتباط اینترنتی شما بنا به دلایلی قطع شده است
- دانلود فایل های ویدیویی FLV از سایت های YouTube, Google Video, و MySpaceTV
- پشتیبانی از انواع پروکسی سرورها مانند Microsoft ISA, FTP proxy servers
- نصب سریع و آسان نرم افزار
- ویژگی Speed Limiter برای محدود کردن سرعت دانلود یک فایل مشخص
- توانایی دسته بندی فایل ها با توجه به سلیقه شخصی
- بهبود رابط کاربری نگارش جدید برنامه
- ویروس یابی انواع و اقسام فایل های دانلود شده
- قابلیت کشیدن و رها کردن - Drag & Drop لینک ها
- پشتیبانی از فایل های ZIP و اجرای آنها بعد از دانلود
- پشتیبانی کامل از ویندوز های Xp/2000/2003/Vista
- پشتیبانی از پروتکل های HTTP, FTP, MMS و HTTPS
- جلوگیری از دانلود فایل های تکراری که قبلا دانلود شده اند
- افزایش پنج برابری سرعت دانلود بر اساس جدیدترین تکنیک ها
- پشتیبانی از اکثر زبان های زنده دنیا از جمله زبان شیرین فارسی
- سازگاري كامل با تمامي مرورگرهاي وب
- بهبود سرعت دانلود و پشتيباني كامل از ويندوز ويستا و ویندوز محبوب 7
- و ...
 

دانلود در ادامه مطلب

 



ادامه مطلب...
تاریخ: شنبه 20 فروردين 1390برچسب:,
ارسال توسط علی

دانلود بازی اکشن ترمیناتور Terminator Salvation v1.0.7 - آیفون، آیپاد، آیپاد تاچ

 

دانلود بازی اکشن ترمیناتور Terminator Salvation v1.0.7 - آیفون و آیپاد



بازی اکشن Terminator Salvation سوم شخص مهیج نابود گر ۴ بر اساس فیلم terminator salvation. باید جلوی نابودی انسانها را در برابر تکنولوژیهایی که به این منظور ایجاد شده اند، بگیرید. دشمنانی علاوه بر آنچه در فیلم می بینید، در بازی به انتظار شما نشسته اند! شما در نقش جان کانر بازی می کنید. بازی در سال ۲۰۱۶ در لس آنجلس جریان دارد. بازی با دریافت یک پیام اضطراری از یکی از چهار گروه نجات یافته که پشت خطوط دشمن گیر افتاده اند، در لس آنجلسی بمباران شده و ویرانه، شروع می شود. رهبر گروه مقاومت حاضر نیست کمک کند اما جان کانر احتیاط را کنار گذاشته و با هلیکوپتر به محله تحت کنترل Skynet در لس آنجلس سفر می کند. بلیر ویلیامز که نقش او رو در فیلم Moon Bloodgood بازی میکند نیز به هماره کانر عازم جنگ با نیروهای skynet می شود.
 

 



این بازي بر روی تمامي گوشی های موبایل آیفون و آیپاد و آیپاد تاچ قابل اجرا ميباشد.

دانلود رايگان با لينک مستقيم - 123 مگابايت | لينک كمكي (مستقيم)
پسورد فايل زيپ : www.asanmob.com
 




تاریخ: شنبه 20 فروردين 1390برچسب:,
ارسال توسط علی
 
جستجو و مشاهده کلیه نقاط کره زمین با Google Earth Plus v6.0.2.2047
 

 

منبع : www.AsanDownload.com


بالاخره پس از مدت ها انتظار نسخه ششم از نرم افزاری که می تواند هم جنبه سرگرمی داشته و هم جنبه آموزشی و مهارتی عرضه گردید. نرم افزاری کارآمد که با به روزرسانی های جدید قادر است تا آخرین تصاویر ماهواره ای از فضا و البته کره زمین را به رایانه های شخصی بیاورد. ششمین نسخه از Google Earth که یکی از شاهکارهای گوگل به شمار می رود به تازگی عرضه گردیده است ؛ ما هم خوشحالیم که جز اولین سایت هایی هستیم که نسخه Plus که کاملترین نسخه از این ابزار به شمار می رود را به صورت کامل و کرک شده در اختیار شما کاربران قرار می دهیم.
Google Earth Plus يکی از برنامه هايی است که به شما اجازه جستجو بر کره زمين را به صورت مجازی می دهد.شما قادر به پيدا کردن کشورها, شهرها ,مدرسه ها و …. در نقاط مختلف جهان و بزرگ کردن نقشه مورد نظر خود می باشيد. علاوه بر آن شما می توانيد عکس يا نقشه دلخواه خود را بر روی کامپيوتر خود قرار داره يا بر روی وب سايت شخصی خود منتشر کنيد.Google Earth Pro ترکيبی از جستجوی گوگل به همراه نقشه های گرفته شده توسط ماهواره ها و نمايش سه بعدی ساختمان ها برای نمايش هر چه بهتر جغرافيای جهان است. شما قادر خواهید بود فقط با Type کردن نام منطقه ی مورد نظر به جزئیات آن با Zoom کاملاً مستقیم دسترسی داشته باشید. از توانایی های دیگر این نرم افزار می توان به جست و جوی اختصاصی: مدارس، پارک ها، Restaurant ها و همچنین Hotel ها اشاره کرد. یکی دیگر از قابلیت های این نرم افزار می توان به تغییر موقعیت های جذاب آن، آن هم به صورت 3D و همچنین Save و Share آن اشاره کرد. در کل باید گفت با وجود نرم افزارهای مشابه تا به حال چنین نرم افزاری به این قدرت تولید نشده است.

قابلیت ها و دانلود در ادامه مطلب:



ادامه مطلب...
تاریخ: شنبه 20 فروردين 1390برچسب:,
ارسال توسط علی

نرم افزار

 

 

 

 

نام كالا
ردیف
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
 




تاریخ: شنبه 20 فروردين 1390برچسب:! Your Baby Can Read 1 ,
ارسال توسط علی
ارسال توسط علی

دانلود نرم افزار افزایش سرعت فایرفاکس SpeedyFox 1.6 Build 52

 


 
دانلود نرم افزار افزایش سرعت فایرفاکس SpeedyFox 1.6 Build 52
به طور حتم همه شما مرورگر فایرفاکس را می شناسید که این روزها از آن به عنوان یکی از بهترین مرورگرهای اینترنتی و رقیب جدی اینترنت اکسپلورر کمپانی مایکروسافت یاد می شود. این نرم افزار محصول شرکت موزیلا است و از ابتدای عرضه آن تاکنون با استقبال کاربران موجه شده و همواره رشدی سعودی را داشته است. اما این مرورگر دوست داشتنی پس از مدتی استفاده ، بدلیل تکه تکه شدن پایگاه داده های عمومی ، سرعت اولیه خود را از دست می دهد و به اصطلاح کند می شود. SpeedyFox راه حل این مشکل است. این رم افزار کوچک و کم حجم با دمیدن جان تازه ای در مرورگر شما ، آن را بهینه سازی می کند و سرعت اجرا و پردازش دستورات را تا 3 برابر افزایش می دهد. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

 
- تقویت سرعت راه اندازی فایرفاکس تا ۳ برابر.
- عملیات سریع تر با کو کی ها.
- یکپارچه سازی پایگاه داده فایرفاکس.
- افزایش سرعت نرم افزار در انجام کار.
- و...



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 17 فروردين 1390برچسب:برچسب:,
ارسال توسط علی
آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 2823
بازدید ماه : 3094
بازدید کل : 701117
تعداد مطالب : 157
تعداد نظرات : 14
تعداد آنلاین : 1