اجرای سریع و روان تر بازی ها با GameHike 1.2.14.2011
نرم افزار کاربردی

GameHike نرم افزاری است که به وسیله آن می توانید مناسب ترین تظیمات را برای اجرای بی عیب و نقص بازی ها اعمال نمایید . یکی از مهم ترین مشکلاتی که گیمر ها با آن مواجه هستند سرعت پایین در اجرای بعضی بازی هاست که می توانید با استفاده از GameHike تاحد زیادی از این مشکل رهایی یابید . اجرای سریع و محیط کاربری آسان آن و همچنین پشتیبانی از تمامی نسخه های ویندوز های مایکروسافت از مهم ترین قابلیت های این نرم افزار به شمار می آید .



دانلود با حجم ۱.۸ مگابایت

پسورد: www.kamyabonline.com

به نقل از دانلودها




تاریخ: جمعه 29 بهمن 1389برچسب:,
ارسال توسط علی

M4A AAC OGG WAV MP3 audio converter 2.5.15 مبدل فایلهای صوتی
نرم افزار چند رسانه ای

Free M4A AAC OGG WAV MP3 audio converter نام نرم افزاری است رایگان که برای تبدیل فرمت های محبوب صوتی به یکدیگر طراحی شده است . همانطور که می دانید برخی از موزیک پلیرها و همچنین دستگاه های پخش موزیک نظیر گوشی های موبایل از تمامی فرمت های صوتی پشتیبانی نکرده و تنها محدود به گونه های خاصی می باشند . از این رو اگر خواسته باشید تا بتوانید موزیک هایتان را در هر نوع دستگاه یا نرم افزاری پخش کنید می بایست آنها را به فرمت های رایج تبدیل کنید . نرم افزاری که امروز در کمیاب انلاین تهیه کرده ایم همانطور که از نامش بر می آید از فرمت های M4A AAC OGG WAV MP3 پشتیبانی می کند و شما می توانید خروجی های خود را در قالب های گفته شده ذخیره کنید . با امکاناتی که در این برنامه گنجانده شده است توانایی انجام برخی تنظیمات مهم نظیر انتخاب بی ریت خروجی که تاثیر بسیاری در کیفیت نهایی دارد را در اختیار خواهید داشت که در رسیدن شما به نتیجه ای برتر یاری خواهد نمود .

M4A AAC OGG WAV MP3 audio converter که از حجم بسیار پایینی برخوردار است توانایی نصب بر روی ویندوز های ۲۰۰۰ ، اکس پی ، ویستا و سون را داراست .



دانلود با حجم ۳.۹ مگابایت

پسورد: www.kamyabonline.com

به نقل از دانلود کده




تاریخ: جمعه 29 بهمن 1389برچسب:,
ارسال توسط علی

Nokia Themes s60 3 - تم های فوق العاده مخصوص سری 60 ورژن 3
تم موبایل

در دنیای تلفن همراه امروزه افراد بسیاری یا به دنبال تغییر زنگ گوشی خود هستند و یا نیز به دنبال تغییر تم موبایل و تم گوشی خود می باشند. اگر شما هم یکی از این افراد هستید و همیشه به دنبال جدید ترین زنگ خور ها و Theme های بسیار زیبا برای تم گوشی خود هستید کمیاب آنلاین نرم افزار مرجعی است برای تمامی افراد که سلیقه های متفاوت و نو دارند. در این پست با دانلود تم نوکیا Nokia Theme مشاهده خواهید کرد که چند تم نوکیا سری 60 بسیار زیبا را برای شما عزیزان قرار داده ایم. بسته زیبای تم موبایل مخصوص گوشی های Nokia سری 60 ترجیحاً ورژن 3 هدیه ای دیگر از وب سایت دانلود رایگان نرم افزار می باشد که به تمامی عزیزانی که گوشی با مشخصات بالا را دارا باشند تقدیم می کند. امیدواریم با دانلود تم نوکیا سری 60 که بسیار زیبا هستند از این سایت بتوانید نهایت زیبایی را به وسیله این Nokia Theme ها به گوشی های خود منتقل کنید.



دانلود با حجم ۱۰.۷ مگابایت

پسورد: www.kamyabonline.com

به نقل از فری دانلود




تاریخ: جمعه 29 بهمن 1389برچسب:,
ارسال توسط علی
ساختن راهنما برای محصولات نرم افزاری به وسیله Softany WinCHM 4.15
نرم افزار کاربردی

برنامه Softany WinCHM  یکی از نرم افزارهای بسیار کاربردی برای ساخت راهنمای برنامه های دیگر با هر یک از فرمت هایPDF ،Word ،Single HTML ،WebHelp ،CHM است. برای کار با این برنامه به هیچ عنوان به مهارت قبلی و اطلاعات برنامه نویسی احتیاج ندارید. تنها با چند کلیک ساده میتوانید یک متن را به یک راهنمای برنامه با هر یک از فرمت های گفته شده تبدیل کنید. راهنماهایی که با فرمت HTML برای نرم افزارهای تحت ویندوز ساخته می شوند (CHM)، راهنماهای تحت وب در وبسایتها، اسناد با فرمت PDF یا Word با این برنامه قابل ساخت هستند. WinCHM خصوصاً این روزها برای ساخت کتاب های الکترونیکی آنلاین کاربرد زیادی پیدا کرده است.

 



دانلود با حجم ۴.۱ مگابایت

پسورد: www.kamyabonline.com

به نقل از دانلودها




تاریخ: جمعه 29 بهمن 1389برچسب:,
ارسال توسط علی

دانلود نرم افزار Vhome Screen S60V5

 

Voyager-Home-Screen_www.MihanDownload.com.jpgصفحه اصلی گوشی هایی که با سیستم عامل سیمبین سری 60 ورژن 5 کار می کنند بسیار خسته کننده است و اگرچه تغییر تم تغییری گرافیکی می دهد ولی منوها تغییر چندانی نمی کنند این نرم افزار با انعطاف پذیری بسیار زیادی که دارد Home screen شما را از یکنواختی در می آورد
برای دانلود و مشاهده سایر ویژگی های این نرم افزار به ادامه مطلب مراجعه کنید...
 



ادامه مطلب...
ارسال توسط علی

دانلود بازی Zombie Driver

 

 
Zombie Driver (1).jpg
نام بازی: Zombie Driver
پلتفورم : pc
ژانر:اکشن
سال انتشار: Dec 4, 2009
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: Eng
ناشر: EXOR Studios
حمایت توسط : EXOR Studios
درجه بندی سنی : T
قابلیت آنلاین:دارد

بازی اکشن و فوق العاده زیبای Zombie Driver در 4 دسامبر سال 2009 میلادی در حالی توسط EXOR Studios منتشر و حمایت شد که کمتر کسی فکر میکرد که این بازی یکی از زیباترین بازی های سال 2009 شود.ژانر این بازی اکشن میباشد که طرفداران بسیاری را دارد.در این بازی شما باید مبارزات خود را در خیابان های یکی از شهر های  ترسناک  پی بگیرید. در این شهر افراد باقی مانده بر اثر حمله شیمیایی تغیر ژنتیک داده و به این صورت که مشاهده میفرمایید در آمده اند. این بمب شیمیایی از افراد شهر هیولاهای ترسناک و بی مغز شاخته است که به هیچ چیز رحم نمیکنند. شما و ماشین شما مجهز به بهترین سلاح های ممکن برای از بین بردن این دشمنان میباشد....!!بازی Zombie Driver از گیمر های سایت گیم اسپات امتیاز 7.1 از 10 نمره را گرفته است.شاید به جرات بتوان گفت که اگر این بازی اندکی بیشتر در زمینه گرافیک بازی کار میکرد میتوانستیم آن را در سطح بازی های جدید دانست.صداگذاری این بازی در حد متوسط و مطلوب میباشد.جالب است بدانید این بازی یکی از زیباترین موسیقی های متن را دارا میباشد.به طوری که او اس تی های آن در فضای نت وجود دارد.بازی نامحدود میباشد.بدین معنی که بازی برای شما هیچ گونه محدودیتی ایجاد نکرده است.به عنوان مثال نقشه نامحدود دارد و ... !!! در این بازی کلید های میانبر فراوانی در نظر گرفته شده است و این امر شما را در کنترل و عکس العمل ها یاری میکند. با پیشرفت بازی و بدست آوردن امتیازات میتوانید امکانات و تسلیحات مخفی را بدست آورده و از آن ها استفاده نمایید.به عنوان مثال در مرحله 3 به بعد شما میتوانید ماشین خود را تعویض کرده و تجهیزات جدید را دریافت نمایید.در خیابان های شهر بیش از هر چیزی باید مراقب زامبی ها و حرکت های آن ها باشید.یکی از خطرناک ترین دشمنان شما در این بازی همین زامبی ها میباشند...

دانلود این بازی به همراه تعدای عکس از محیط بازی در ادامه مطلب....
 



ادامه مطلب...
ارسال توسط علی

دانلود رایگان بازی Thief: Deadly Shadows

 

 
Thief Deadly Shadows (1).jpg
نام بازی: Thief: Deadly Shadows
پلتفورم : pc
ژانراکشن ماجراجویی
سال انتشار: 2004
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: Eng
ناشر: Eidos Interactive
توسعه یافته : Ion Storm
درجه بندی سنی : M

بازی زیبا و هیجان انگیز Thief: Deadly Shadows در سال 2004 میلادی توسط کمپانی Eidos Interactive منتشر و توسط Ion Storm حمایت شد.ژانر این بازی  اکشن ماجراجویی میباشد.البته میتوان ژانر فانتزی را نیز برای این بازی مد نظر قرار گرفت.در ابتدای امر توجه شما را به سال انتشار این بازی جذب میکنم...این بازی در سال 2004 منتشر شده است...اما توجه کنید  سال انتشار بازی نباید این فکر را در شما بوجو بیارد که این بازی  گرافیک مناسبی ندارد.حقیقتا گرافیک این بازی قابل قیاس  با بازی های امروزی میباشد.داستان بازی Thief: Deadly Shadows زیاد روشن نمیباشد.اما این را بدانید دزد شب با یک داستان جدید و پوشش جدید وارد صحنه شده است...!!! دقت کنید این بازی بسیار بسیار به بازی آساسینز کرید 1 شبیه میباشد.حتی اسلحه ای که در دست چپ کاراکتر اصلی بازی موجود است گواهی بر این مدعاست. حتی پوشش آن هم اندکی شباهت دارد.اما این کجا و ان کجا!!! در کل میتوان امتیاز و رتبه مناسبی را به بازی داد.یکی از مواردی که حتما باید به ان اشاره کرد این است که در این بازی  دوربین بسیار عالی عما کرده است.شاید باور این نکته سخت باشد که دوربین این بازییکی از بهترین دوربین های موجود در سال 2004 و یا بعد از آن میباشد.پس پیشنهاد میکنم طرفداران آساسینز و تا حدودی هم پرنس با نادیده گرفتن داستان بازی این بازی را دریافت نمایند و از آن لذت کافی را ببرند.این بازی از سایت گیم اسپات امتیاز 8.3 از ده را گرفته که امتیاز معقولانه ای میباشد.

دانلود بازی به همراه تعدادی عکس از محیط بازی  در ادامه مطلب....
 



ادامه مطلب...
ارسال توسط علی

زمان بندی دستورات با نرم افزار Intelligent Shutdown v2.1.6

 

زمان بندی دستورات با نرم افزار Intelligent Shutdown



همه ما برای کارهایمان برنامه ریزی داریم و سعی می کنیم در زمان های خاص کارهای از قبل برنامه ریزی شده را انجام دهیم. برای رایانه ها هم همین مورد صدق می کند ؛ گاهی نیاز است با یک برنامه ریزی و طبق زمانبندی خود سیستم کارها را برعهده گیرد. برای این کار ویندوز ابزارهای مختلفی را تعبیه کرده اما این ابزارها به آن شکل نمی تواند کارآمد باشد ؛ Intelligent Shutdown نرم افزاریست که قادر است طبق زمان بندی تعیین شده توسط کاربر کارهای برنامه ریزی شده را انجام دهد ؛ برای مثال خاموش کردن سیستم طبق زمان بندی تعیین شده که برای بسیاری از کاربران همین کار هم شاید زیاده ساده نباشد اما با این ابزار به راحتی می توان در ساعتی مشخص سیستم را خاموش کرد.
Intelligent Shutdown می تواند کارهای مختلفی انجام دهد ، ریست سیستم ، خاموش کردن ، قفل یوزر ویندوز ، قطع ارتباطات اینترنتی ، اجرای نرم افزارهای کاربردی با انتخاب کاربر ، بستن نرم افزارها و ده ها قابلیت دیگر که در این ابزار گنجانده شده اند. حجم بسیار مناسب و اجرا و استفاده ساده از نرم افزار که برای تمامی کاربران به راحتی قابل انجام است جز دیگر خصوصیاتی هستند که به چشم می خورند.


قابلیت های کلیدی نرم افزار Intelligent Shutdown v2.1.6 :
- حجم مناسب و سهولت در استفاده
- امکان زمان بندی کارها بر اساس انتخاب کاربر
- قابلیت تنظیم دستورات مختلف کاربر
- امکان ریست ، خاموش کردن ، Log Off و ...
- قابلیت اجرای نرم افزارهای مختلف تحت دستور کاربر
- امکان بستن نرم افزارهای مختلف
- قابلیت قطع ارتباطات اینترنتی
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...
 



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 28 بهمن 1389برچسب:,
ارسال توسط علی

دانلود جدیدترین کدک های صوتی و تصویری Windows 7 Codec Pack v2.8.0

 

دانلود جدیدترین کدک های صوتی و تصویری Win7codecs

اجرای فایل های صوتی و تصویری را می توان راحت تر از قبل با نرم افزارهای ساده ای هم امکان پذیر ساخت. برای نمونه در ویندوز 7 با این که کدک های زیادی به صورت معمول در ویندوز گنجانده شده است اما با نرم افزار مثل Win7codecs هم می توان جدیدترین کدک ها را در ویندوز کپی کرده تا آسان تر فایل های صوتی و تصویری را اجرا کرد. این پکیج با ارائه نسخه های جدید ، حیاتی ترین و به روز ترین کدک های صوتی و تصویری را برروی سیستم عامل ویندوز 7 کپی خواهد نمود. به صورت اتوماتیک نسخه های قبلی از هریک از این کدک ها پاک شده و نسخه های جدید فعال خواهند شد. وجود این کدک ها باعث خواهد شد تا برای نمونه نرم افزارهایی مثل Windows Media Player یا Windows Media Player Classic هم می توانند اکثر فرمت های موجود را اجرا کنند و به این ترتیب فضای زیادی از منابع سیستم به واسطه استفاده از چنین نرم افزارهای ساده ای آزادتر خواهد شد. البته Win7codecs نه تنها فرمت هایی برای ویندوز 7 بلکه کدک هایی هم برای نرم افزارهای تحت وب یعنی ویدئوهای آنلاین دارد؛ این پکیج که به صورت رایگان عرضه می گردد حجم نسبتا مناسبی هم دارد که برای اکثر کاربران می تواند جز مفیدترین نرم افزارهایی باشد که همیشه روی سیستم خود نصب می کنند.

 


قابلیت های کلیدی نرم افزار Windows 7 Codec Pack v2.8.0:
- ارائه جدیدترین کدک های صوتی و تصویری
- حذف نسخه های قدیمی به صورت خودکار و جایگزینی نسخه جدید
- ارائه جدیدترین کدک ها برای مرورگرهای تحت وب به منظور اجرای ویدئوهای آنلاین
- سازگار با تمامی پلیرها
- حجم مناسب با توجه به حجم کدک ها و قابلیت ها
- امکان انتخاب کدک ها در هنگام نصب
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 28 بهمن 1389برچسب:,
ارسال توسط علی

دانلود اسکرین سیور اتومبیل رانی Stock Car Racing 3D Screensaver
 

 

Stock_Car_Racing_1.0.0.1_[www.MihanDownload.com].jpg
اسکرین سیور (محافظ صفحه نمایش) از جمله ابزارهایی است که برای صرفه جویی در مصرف انرژی در ویندوز مورد استفاده قرار می گیرد. اما اگر بجای استفاده از اسکرین سیورهای ساده و یکنواخت ویندوز از اسکرین سیورهای جذاب تری استفاده کنیم که با سلیقه ما نیز همخوانی داشته باشند بسیار ایده آل خواهد بود. اگر از علاقه مندان به اتومبیل رانی و بازی های رایانه ای این سبک هستید ، اسکرین سیور Stock Car Racing که امروز آن را آماده کرده ایم را می توانید به عنوان اسکرین سیور رایانه خود برگزینید. این اسکرین سیور سه بعدی و زیبا یک مسابقه اتومبیل رانی را به تصویر میکشد. اما نکته جالب در مورد این اسکرین سیور این است که هربار در آن وقایع جدیدی را مشاهده می کنید و پیش از این ندیده اید. این اسکرین سیور زیبا و جذاب را هم اکنون می توانید از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.
 
جهت دانلود اسکرین سیور به ادامه مطلب مراجعه نمایید...



ادامه مطلب...
ارسال توسط علی

دانلود نرم افزار مرورگر Mozilla Firefox v3.6.13

 

Mozilla_Firefox_v3.6.13_www.MihanDownload.com.jpgهمانطور که میدانید برای اینکه بتوان وارد سایتهای مختلف اینترنتی شد نیاز است تا از مرورگری برای اینکار استفاده کرد. امرورز در سایت میهن دانلود جدید ترین نسخه یکی از معروف ترین مرورگرهای جهان را برایتان آماده کرده ایم. نرم افزار مرورگر Mozilla Firefox جز پر طرفدار ترین مرورگرهایی است که تا به حال ساخته شده زیرا دارای امکانات و مزیت های بسیار فراروان نسبت به سایر مرورگرهای وب می باشد. این مرورگر از سرعت بسیار زیادی برخوردار است و شما با کمک این مزیت خیلی سریعتر قادر خواهید بود تا سایت ها را لود کنید و زمان کمتری را برای مشاهده یک تصویر صرف نمایید و همچنین در سریعترین زمان ممکن از آخرین اخبار دنیای اینترنت باخبر شوید. در این نسخه جدید همانند گذشته بسیار از نواقص و اشکالاتی که در قسمتهای فنی این مرورگر وجود داشت بر طرف گشته و نیز قابلیت هایی بسیار زیاد دیگری از جمله سریعتر شدن لود صفحات ، افزایش سرعت باز کردن عکس ها ، ایجاد تغییرات متعدد در جاوا اسکریپت ها ، افزایش امنیت و ... در آن  به چشم می خورد.
توضیحات کامل تر و ویژگیهای نرم افزار در ادامه مطلب موجود است ...
 



ادامه مطلب...
ارسال توسط علی

دانلود کرک ویندوز سون

 

Microsoft_Windows_7_Activator_www.MihanDownload.com.jpgفعال ساز های Windows 7 Loader و Windows 7 Loader eXtreme Edition آپدیت شدند!
پس از قرار گرفتن نسخه نهایی ویندوز سون در سایت متوجه شدیم که بسیار از افراد به دنبال کرک و فعال سازهای این ویندوز در اینترنت هستند و تا به حال به سایت های بسیار زیادی مراجعه نموده اند که هیچ کدام از آنها فعال ساز معتبری را به این عزیزان ارائه نکرده است در نتیجه تصمیم گرفتیم تا در پست امروز وب سایت میهن دانلود به معرفی جدید ترین فعال ساز های ویندوز 7 بپردازیم. فعال ساز هایی را که در این پست در اختیار شما بازدید کنندگان محترم گرفته است تمامآ تست شده و 100 درصد کار می کنند.
جهت دانلود و طریقه استفاده به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...
 



ادامه مطلب...
ارسال توسط علی

دانلود آیکون های متنوع آبی رنگ - Stingray Icon

 

 

StingRay_Icon.jpg
اين بار براي شما عزيزان در اين پست مجموعه اي شامل 63 آيکون جديد و متنوع آبی رنگ را آماده دانلود کرديم. اين آيکون ها با فرمت PNG,ICO در سايز 128*128 پيکسل تهيه شده است.شما ميتوانيد از آيکون ها به عنوان زيبا سازي در رايانه خود استفاده و لذت ببريد.
 
براي دانلود اين مجموعه آيکون به ادامه مطلب مراجعه کنيد ...



ادامه مطلب...
ارسال توسط علی

دانلود نرم افزار مدیریت پروژه ConceptDraw Office Pro 8.0.7.31 Portable


 

ConceptDraw_Office_Pro_8.0.7.31_portable_[www.MihanDownload.com].jpg
برای انجام پروژه های بزرگ از پیش طراحی شده به طبع یکی از نیازهای اساسی ، وجود یک مدیریت جامع و قوی است تا بتواند نتایج را آنالیز و ارزیابی کند ، کیفیت کار ، روند رشد و سرعت اجرای پروژه را محاسبه و ارائه کند. ConceptDraw Office نرم افزاری است که به واقع برای انجام این امور طراحی شده و شما را از ابتدا تا انتهای یک پروژه یاری می کند. این نرم افزار هرآنچه مورد نیاز است را در اختیار شما قرار می دهد تا آنچه در ذهن دارید را به صورت یک برنامه و پروژه دقیق دربیاورید و مراحل را ترسیم کنید. می توانید روند انجام کار را با استفاده از نرم افزار بررسی و آنالیز کنید. می توانید عملیات را سازماندهی و زمان بندی کنید تا طبق یک برنامه خاص و بدون اتلاف وقت ، انرژی و منابع مالی پروژه را به اتمام برسانید. در نوع پروژه نیز محدودیتی وجود ندارد چراکه می توانید در چه در پروژه های ساده و چه در پروژه های پیچیده از آن استفاده کنید. می توانید دورنمایی از آنچه طراحی کرده و بصورت پروژه گردآوری کرده اید را ذخیره و با دیگران به اشتراک بگذارید. همچنین می توانید آمار و ارقام را بصورت شماتیک و با استفاده از اشکال هندسی به نمایش دربیاورید تا درک و تحلیل آنها با سهولت بیشتری انجام پذیرد. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 28 بهمن 1389برچسب:مديريت پروژه,,
ارسال توسط علی

دانلود بازی شبیه ساز فضا Orbiter 2010

 

 
1orbiter-2010.jpg
نام بازی: Orbiter 2010
پلتفورم : pc
ژانر:شبیه ساز فضا
سال انتشار: 2010
نوع  فایل : نامشخص
زبان: Eng
ناشر: Indie Dev
ویرایش: Indie Studio
توسعه یافته : Indie Dev
درجه بندی سنی : E

 بازی های شبیه ساز در دنیای بازی های رایانه ای بسیار طرفدار دارند.زیرا گیمر را در موقعیتی قرار میدهند که شاید هیچ وقت  به طور واقعی نتواند در آن موقعیت قرار گیرد.بازی Orbiter 2010 یک بازی شبیه ساز فضا میباشد که در سال 2010 توسط Indie Dev منتشر و حمایت شد.بازی Orbiter 2010 یک شبی ساز فضا میباشد که شما را فراتر از جو زمین میبرد.تجربه ای بس شگفت انگیز برای شما ...!!! در این بازی به وفور شاهد حرکت های خاصی خواهید بود.مانند: پرتاب شاتل فضایی از ایستگاه  فضایی Kennedy - گذاشتن قرا ملاقات با ایستگاه فضایی بین المللی برای اعزام -بهره گیری از سیستم خورشیدی برای انجام رساندن ماموریت و ... .!!! در بازی Orbiter 2010 این انتخاب با شماست که چه کاری را انجام بدهید و چه کاری را انجام ندهید...انتخاب با شماست!!!! گرافیک بازی در حد متوسط میباشد .شخصا معتقدم چنین گرافیکی به چنین بازی فوق العاده ای ضربه ی سنگینی خواهد زد.هر چند که این بازی در سال 2010 منتشر شده است اما از لحاظ گرافیک میتوانست بهتر از این ها باشد.داستان بازی که فوق العاده است و ایرادی نمیتوان از ان گرفت.کاملا همسو با جریان و متن بازی میباشد.از جمله ویژگی های این بازی فوق العاده:

1-پرتاب فضا پیمای شاتل و گذاشتن قرار ملاقات در ایستگاه فضایی بین المللی
2-خلق تاریخی نو توسط شما در :عطارد - مشتری - آپولو و...
3-طراحی موشک های فضایی توسط شما یا دانلود کردن نمونه های از آن در سایت بازی
4-ارائه اطلاعاتی جامع در مورد مکانیک مداری و پرواز با بازی Orbiter 2010

دانلود رایگان این بازی به همراه تعدای پیش نمایش از محیط بازی در ادامه مطلب....
 



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 27 بهمن 1389برچسب:بازي پي سي,,
ارسال توسط علی
آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 2704
بازدید هفته : 2817
بازدید ماه : 3088
بازدید کل : 701111
تعداد مطالب : 157
تعداد نظرات : 14
تعداد آنلاین : 1