دانلود بازی Test Drive Unlimited: Night Mod
 

 

test-drive-unlimited-night-mod-2011 (1).jpg
نام بازی: Test Drive Unlimited: Night Mod
پلتفورم : pc
ژانر: مسابقه ای - شبیه سازی - سه بعدی .
نوع انتشار: عادی(مجاز)
سال انتشار: 2011
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: English and Russian
ناشر: Eden Games / Atari
نوع فایل: فشرده
توسعه یافته : Eden Games / Atari
درجه بندی سنی : RP

در سال 2011 میلادی بازار بازی های رایانه ای حسابی گرم بوده است.یکی از این بازی ها که مدت کمی از انتشار آن میگذرد Test Drive Unlimited: Night Mod نام دارد که توسط کمپانی Eden Games / Atari منتشر و حمایت شد.ژانر بازی Test Drive Unlimited: Night Mod مسابقه ای - شبیه سازی میباشد که طرفداران بسیاری را دارد.داستان بازی: هم اکنون وقت بازگشت به جزایر آفتابی استوایی است.جایی که دران درختان نخل استوایی میدانند حداکثر سرعت واقعی چیست!!!با اولین اشعه نورانی خورشید پا به پای نسیم دریایی میروید و سرعت خود را به رخ میکشید..!!در این بازی دریا نماد آزادی و قدرت میباشد. سمقونی خروش موتور ماشین های مسابقه ای در این بازی به شما هیجان خاصی را میدهد.سعی کنید در این بازی جادوگر اتومبیل خود باشید.در پشت خط پایان مسابقه هیچ برنده و بازندا ای وجو ندارد ...این نکته را تنها کسانی میفهمند که در زندگی خویش رقابت را احساس کرده باشند.البته رقابت سالم!!!! این بازی دارای حالت های خاصی میباشد شامل مدهای : شب - مه - روز روشن - طوفان - یک روز آفتابی و اندکی ابری و ...! این بازی دارای گرافیک خیره کننده ای میباشد که میتوان به جرات گفت این بازی از لحاظ گرافیک میتواند رقیبی برای  Need for Speed(TM) Hot Pursuit باشد.این بازی در دو حالت سینگل پلیر و مولتی پلیر شما را همراهی خواهد کرد.از کرک موجود میتوانید آنلاین بازی کنید.البته نقش مهم دوربین را نباید در زیبا کردن بازی فراموش کرد...به جرات میتوان گفت این بازی یکی از بهترین دوربین ها را دارا میباشد که شخصا معتقدم از بازی ای تقلید نکرده است.متاسفانه امتیازی در گیم اسپات تا این لحظه برای این بازی ثبت نشده است که به محض دریافت امتیاز آن را به مشخصات این بازی اضافه خواهم کرد.گرافیک حرفه ای بازی نشانگر حرکت رو به جلوی این شرکت میباشد.بنده تا کنون بازی ای از این کمپانی ندیده ام که گرافیک آن عالی نباشد.بازی ای که کمپانی آتاری حامی آن باشد چیزی  غیر از این از آن انتظار نمی رود.

دانلود این بازی به همراه تعدادی عکس از محیط بازی و مشخصات سیستمی در ادامه مطلب....
 



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 27 بهمن 1389برچسب:,
ارسال توسط علی

دانلود بازی Silent Hunter 3

 

 
silent-hunter-3 (1).jpg
نام بازی: Silent Hunter 3
پلتفورم : pc
ژانر:شبیه ساز زیر دریایی /Submarine Sim
سال انتشار: 2005
نوع  فایل دی وی دی کامل
زبان: Eng
ناشر: Ubisoft
نوع فایل: ISO
توسعه یافته : Ubisoft Romania
حالت های بازی : Single player, multiplayer
درجه بندی سنی : T

Silent Hunter 3 یک بازی عالی به سبک شبیه سازی میباشد که در سال 2005 توسط کمپانی یوبی سافت منتشر و حمایت شد.این بازی در سال 2005 گیکر های زیادی را به علت متفاوت بودن موضوع به خود جذب کرد. Silent Hunter 3از جمله بازی هایی بود که انقلابی جدید در سبک بازی های استراتژیک بوجود آورد.یعنی به عنوان الگویی شد برای سازندگان بازی ...!!!در بازی Silent Hunter 3 شما تجربه ای خاص و خاص تر در جنگ جهانی دوم را کسب خواهید کرد.در این نسخه از بازی شاهد سه بعدی بهتر هستیم.در حقیقت هر چند که موتور گرافیک بازی بهبود یافته است اما خیلی ها معتقدند تفاوت چندانی در گرافیک نسخه سوم نسبت به نسخه های قبل احساس نمیشود. شما در این بازی تنها با ناو شکن و زیر دریایی سر و کار دارید و دیگر هیچ !!! بازی Silent Hunter 3 گرافیک نسبتا مطلوبی دارد .شاید اگر امتیازی را که این بازی از سایت گیم اسپات گرفته است شما را دچار تعجب کند اما بدانید که این بازی 8.9 از ده را گرفته است.این امتیاز از آنجا تعجب بر انگیز میباشد که به عنوان مثال بازی ای مانند call of duty black ops با آن همه عظمت و زیبایی امتیاز 9 از 10 را کسب کرده است.پس بازی Silent Hunter 3 یک بازی معمولی نمیباشد.جالب است امتیازی را که منتقد سایت گیم اسپات داده است را بدانید.این منتقد به این بازی امتیاز کلی 8.9 را داده است.همچنین گیمر ها به این بازی امتیاز 9 را داده اند.در کل با توجه به این امار و ارقام میتوان نتیجه گرفت  Silent Hunter 3 بازی ای هست که شاید هنوز روی دست ان نیامده است.یکی از نقات قوت بازی Silent Hunter 3 داشتن حالت مولتی میباشد.به طوری که شما میتوانید توسط کرک موجود به راحتی و رایگان آنلاین بازی کنید.مطمئنم برای علاقه مندان به بازی های انلاین تجربه ای نو خواهد بود.آن چه که شما در این بازی شاهد ان خواهید بود  همان چیزی است که شما در عالم واقعیت خواهید دید. شما و فرمانده هان در این بازی باید از روحیه خستگی ناپذیر برخورداد باشند تا بتوانند موانع روبه رو با تمام قوا و البته با هوشیاری کنار بگذارند.

دانلود بازی Silent Hunter 3 در ادامه مطلب...
 



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 27 بهمن 1389برچسب:بازي پي سي,,
ارسال توسط علی

Hello Engines Professional v6.7.5 نرم افزار بهینه سازی رتبه سایت ها در موتورهای جستجو

Hello Engines Professional v6.7.5 نرم افزار بهینه سازی رتبه سایت ها در موتورهای جستجو


امروزه تمامی دارندگان وب سایت ها و وب مسترها در تلاش هستند تا بازدید کننده بیشتری را نسبت به دیگر وب سایت ها برای بازدید از صفحات خود جذب کنند. برای جمع آوری بازدید کننده بیشتر می توان از روش های مختلفی همانند تبلیغات در وب سایت های پربازدید و یا استفاده از روش های بهینه سازی موتورها جستجو استفاده نمود. بهینه سازی برای موتورهای جستجوگر اینترنتی که به SEO معروف است ( Search Engine Optimization ) به روش هایی گفته می شود که در آن ها بر روی صفحات وب بر روی بسیاری از قسمت ها تمرکز می شود و به گونه ای در صفحات تغییرات انجام می شود در تا در هنگام جستجوی یک عبارت مرتبط با وب سایت کاربر در اینترنت در نتایج جستجو لینک سایت کاربر در رده های بالاتر قرار گیرد.

Acebit Hello Engines Pro نام نرم افزاری قدرتمند می باشد که به وسیله آن کاربران و وب مسترها می توانند صفحات وب خود را با استفاده از روش های استاندارد SEO می توانید در هنگام جستجوهای مختلف مرتبط با وب سایت خود را در صفحات اول نتایج لیست شده قرار دهید. این نرم افزار با بهینه سازی کلمات کلیدی ، کد صفحات وب ، ثبت وب سایت شما در سه موتور جستجوی معروف Yahoo,Google و MSN ، کنترل لینک ها و تست آن ها برای حذف لینک های خراب و ... می تواند رتبه وب سایت شما را در میان موتورهای جستجو افزایش دهد. این نرم افزار محصولی از شرکت AceBIT GmbH می باشد.

برخی از ویژگی های این نرم افزار:
- آنالیز کامل وب سایت شما شامل : یافتن خطاهای موجود در کدهای html ، لینک های از کار افتاده ، خطاهای نقشه سایت و موجود در فایل robots.txt
- قابلیت تصحیح خطاها به صورت محلی و یا بر روی FTP سرور
- شناسایی ویژگی های مهم مانند رتبه محبوبیت لینک ، دید در موتورهای جستجو و غیره
- تجزیه و تحلیل موقعیت وب سایت در موتورهای جستجو نسبت به 10 وب سایت اول برای کلید واژه جستجو شده در موتورهای جستجو
و ... .
 



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 27 بهمن 1389برچسب:,
ارسال توسط علی

دانلود کامل یک وب سایت به وسیله Web Data Extractor v8.0

دانلود کامل یک وب سایت به وسیله Web Data Extractor v8.0


با این نرم افزار میتوانید تمامی محتویات یک سایت از جمله : عکس ، ایمیل ها ، کلمات کلیدی ، لینک ها و... را به طور کلی از یک سایت دانلود نمایید. اسم این نرم افزار Web Data Extractor می باشد و در زمینه کاری خود یکی از بهترین هاست. این نرم افزار با قدرت تمام به جستجو در سایت هدف پرداخته و تمامی اطلاعات را دانلود و در مسیری که شما گفته داخل هارد دیسک ذخیره می نماید. از نظر سرعت نرم افزار بسیار عالی طراحی شده است و سریعا اطلاعات را پردازش و شروع به ذخیره سازی می نماید. در پایان باید گفت با این نرم افزار تمامی اطلاعات یک سایت را میتوانید به راحتی دانلود کنید. 

 



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 27 بهمن 1389برچسب:,
ارسال توسط علی

پیدا کردن پسورد فایل های Rar با RAR Password Recovery Magic 6.1.1.393

پیدا کردن پسورد فایل های Rar با RAR Password Recovery Magic 6.1.1.393


ممکن است بعد از دانلود یا دریافت فایل RAR به این مشکل برخورد کرده باشید که این فایل دارای پسورد بوده و شما نیز پسورد آن را از یاد برده اید و یا نمی دانید . در این مواقع باید یا از فکر ان فایل RAR خارج شوید و یا اینکه به روشی پسورد فایل RAR را پیدا کنید. پی.سی.ول در این مطلب نرم افزاری را معرفی خواهد کرد با استفاده از آن میتوانید پسورد فایل های RAR را پیدا کنید و به قول معروف قفل را بشکنید! این نرم افزار را از شرکت Password Recovery Magic Studio Ltd معرفی خواهیم کرد.
RAR Password Recovery Magic نام این نرم افزار قدرتمند برای بازیابی و پیدا کردن پسورد فایل های RAR می باشد. این نرم افزار بسیار قدرتمند برای پیدا کردن پسورد فایل هایی rar می باشد که کاربر پسورد را فراموش کرده و یا نمی داند. این نرم افزار حرفه ای از تکنیک های پیشرفته ای برای بازیابی پسورد استفاده می کند. دو نوع حمله برای یافتن پسورد ها در این نرم افزار به کار می رود brute-force و dictionary-based این حملات هستند. از نظر کاربردی نرم افزار بسیار آسان می باشد. به طوری که فقط 5 مرحله وجود خواهد داشت که به این ترتیب هرکاربری این توانایی را دارد به راحتی هرچه تمام تر پسورد فایل های rar را پیدا کند. امیدواریم از این نرم افزار که پی.سی.ول معرفی کرد لذت برده باشید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار RAR Password Recovery Magic 6.1.1.393 :

- بازیابی پسورد فایل های rar به راحتی
- استفاده از حمله قدرتمند brute-force برای بازیابی پسورد
- امکان انتخاب نوع پسورد که عدد است ، حروف است و...
- محیط کاربری ساده و کاربرپسند
- اجرای تمام مراحل بازیابی در تنها 5 مرحله
- پیدا کردن سرعت پسوردها
- سازگاری با ویندوزهای مختلف از جمله ویندوز 7
- و... 
 



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 27 بهمن 1389برچسب:,
ارسال توسط علی

جاسوسی حرفه ای بر روی سیستم با Hidetools Parental Control 5.6.8

جاسوسی حرفه ای بر روی سیستم با Hidetools Parental Control 5.6.8


نرم افزار Hidetools Parental Control یکی از نرم افزارهای قدرتمند در زمینه ضبط هرگونه اعمال برروی سیستم شخصی میباشد که مسلما بکار ما می آید خصوصا در سیستم های اداری که به اینطور مسائل نیاز است.این نرم افزار به صورت کاملا مخفیانه عمل میکند بطوری که در Task Manager هم اثری از خود به جای نمیگذارد و فقط در صورتی نمایان میشود که شما کلیدهای ترکیبی مربوطه را که نرم افزار به شما داده است و یا خود برای آن تعریف کرده اید بقشارید.اما اعمالی که این نرم افزار میتوانید برای شما بصورت کامل ضبط کند و در صورت نیاز گزارش کاملی در اختیار شما قرار دهد .

- وب سایتهای دیده شده :
این نرم افزار قابلیت ذخیره آدرس ها و صفحات بازدید شده از سایتهای اینترنتی را دارد ، مهم نیست چه حجمی از اطلاعات در مرورگر بارگذاری میشوند مهم این است که این نرم افزار گزارش کامل کار خود را به شما میدهد.
- مطالب تایپ شده توسط کیبورد:
تمامی اعمال کیبورد ، که شخصی ممکن است انجام دهد توسط این نرم افزار ضبط خواهد شد و شما در صورت لزوم میتوانید بدانید که چه چیزهایی را نوشته اند !
- نرم افزارهای اجرا شده :
نرم افزار hidetools parental control به صورت کاملا مستقل عمل میکند و هیچ تداخلی با نرم افزارهای دیگر نخواهد داشت ، و تمامی اعمال نرم افزارهای اجرا شده را نیز انجام میدهد.بعنوان مثال ، نرم افزار Media Player وقتی فایلی را اجرا میکند ، این نرم افزار آدرس لوکیشن اصلی فایل را نیز به شما خواهد داد.
- قابلیت عکسبرداری از محیط کار :
این نرم افزار طبق دستوراتی که شما از قبل برایش تعیین میکنید به صورت کاملا مخفیانه و بی سروصدا از محیط سیستم در هنگام کار عکس برداری خواهد کرد.
 



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 27 بهمن 1389برچسب:,
ارسال توسط علی

پاک کردن و ایجاد تغییرات در فایل ها و فولدرهای قفل شده با Unlocker 1.9.0

پاک کردن و ایجاد تغییرات در فایل ها و فولدرهای قفل شده با Unlocker 1.9.0


احتمالا تا به حال با موارد زیادی برخورد کرده اید که یک فایل یا فولدر در ویندوز به هر دلیل حذف نمی شود. برای رفع این مشکل و حذف کامل و پیشرفته این فایلها و فولدرها نرم افزار Unlocker 1.9.0 را به شما توصیه می کنيم.

اگر با این پیغامها در هنگام حذف یک فایل مواجه می شوید:

The source or destination file may be in use
There has been a sharing violation
Cannot delete file: Access is denied
The file is in use by another program or user
Make sure the disk is not full or write-protected and that the file is not currently in use

از این برنامه استفاده کنید.

برخی از ویژگیهای این نرم افزار:
- قابلیت حذف پوشه و فایل ها در صورتی که حذف نمی شوند.
- قابلیت تغییر نام پوشه و فایل ها در صورتی که نام آنها تغییر نمی کند.
- اضافه شدن آیکون برنامه در لیست کلیک راست موس.
- پشتیبانی از زبان های مختلف از جمله زبان فارسی.
- اجرای خودکار برنامه در هنگام لوگین ویندوز.
- سازگار با ويندوز هاي مختلف.
- داشتن حجم مناسب.
- کاربرد آسان.
- و ...
 



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 27 بهمن 1389برچسب:,
ارسال توسط علی

جلوگیری از هک شدن کامپیوتر خود با UnHackMe 5.9.9 Build 370

جلوگیری از هک شدن کامپیوتر خود با UnHackMe 5.9.9 Build 370


هک شدن سیستم اعلام مختلفی دارد که میتوان به طور کلی این طور گفت که اگر مشاهده می کنید بدون دستورات شما تغییراتی در سیستم ایجاد می شود ، فایل مشکوکی به وجود آمده و یا فایلی بدون دستور شما پاک شده و هزاران فرایند غیر منتظره و مشکوک دیگر را میتوان از اعلام هک شدن نامبرد . هکرها برای هک کردن سیستم ها از فایل هایی به نام rootkit استفاده می کنند . rootkit ها در واقع نرم افزارهای نوشته شده برای در کنترل قرار دادن سیستم شما در اختیار هکرها می باشد . حال برای دچار نشدن به مشکلات بالا و هک نشدن چه فکری کرده اید ؟ اگر فکر می کنید با آنتی ویروس خود میتوانید از این خطر نجات یابید ، سخت در اشنباه هستید ، هر نرم افزاری برای کاری ساخته شده است ! مسلما شما برای جلوگیری از هک شدن سیستم خود باید به فکر نرم افزاری باشید که اصطلاحا آنتی هک نام دارند . پی.سی.ول در این مطلب نرم افزار را از شرکت Greatis Software معرفی می کند.
این نرم افزار UnHackMe نام دارد . از نام این نرم افزار متوجه می شوید برای جلوگیری و رفع هک شدن به کار می رود . این نرم افزار به شما کمک می کند تا فایل های Trojan programs - invisible Trojans را شناسایی و از بین ببریند و همچنین اجازه ورود این فایل ها را در سیستم خود ندهید . در واقع میتوان گفت rootkit با این نرم افزار در مقابل شما تسلیم خواهند شد . این نرم افزار به دلیل اختصاصی بودن در حیطه هک ، میتواند انتخاب مناسبی برای شما باشد . هکرها با روت کیت ها کنترل سیستم شما را به طور کامل در دسترس می گیرند و هر کاری بخواهند انجام می دهند . ولی با UnHackMe شما روت کیت ها را پیدا خواهید کرد و از بین می برید و برای همیشه از دست آنها خلاص خواهید شد . این نرم افزار فقط برای از بین بردن Rootkit ها نیست و توانایی از بین بردن Trojans and malware را نیز دارد .امیدواریم با دانلود این نرم افزار از پی.سی.ول از آن لذت ببرید .

قابلیت های کلیدی نرم افزار UnHackMe 5.9.9 Build 370:

- از بین بردن Rootkits و جلوگیری از ورود آنها
- جلوگیری از کند شدن سرعت سیستم و اینترنت
- جستجو برای پیدا کردن تروجان های مخفی
- دیوار قدرتمند در برابر هکرها و جلوگیری از هک شدن سیستم
- حجم مناسب نرم افزار و محیط کاربری ساده
- سازگاری با تمام آنتی ویروس های مشهور جهان
- جلوگیری از به سرفت رفتن اطلاعات شما
- دارای فناوری DKOM
- از بین بردن Trojans and malware
- سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز 7
- و...
 



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 27 بهمن 1389برچسب:,
ارسال توسط علی

دانلود Professional Recover-Center v1.4 نرم افزاری برای بازیابی

 

دانلود Professional Recover-Center نرم افزاری برای بازیابی


ابزارهای مختلفی در زمینه بازیابی فایل های پاک شده وجود دارند اما هریک از آن ها همیشه نمی توانند مورد اعتماد باشند و گاهی لازم است از چند نرم افزار برای یافتن یک فایل استفاده شود به همین دلیل هم هست که سعی ما برای این بوده تمامی نرم افزارهای موجود در این زمینه را معرفی کنیم و حالا در ادامه همین هدف نرم افزاری به نام Professional Recover-Center را پیشنهاد می دهیم. نرم افزار ساده و سبک که قادر است تا فایل های پاک شده به صورت معمول از روی هارددیسک و دیگر حافظه ها را بازیابی کند ، البته نه فقط فایل های حذف شده به صورت معمول بلکه درایوهایی که به صورت کامل فرمت هم شده باشند امکان بازیابی اطلاعاتشان به واسطه استفاده از این ابزار وجود دارد.
فرقی ندارد فایل هایی که پاک شده اند چه فرمتی داشته باشند چرا که این ابزار با سرعتی بسیار مناسب بخش های مختلف پارتیشن ها را اسکن و هر فایلی که پاک شده باشد را بازیابی می کند. سازگاری با انواع سیستم فایل ها از FAT 12 گرفته تا NTFS خیال کاربران را از این بابت هم راحت خواهد کرد. سرعت بسیار مناسب در اسکن حافظه های مختلف ، واسط کاربری ساده اما جذاب نرم افزار ، بازیابی با همان نام پاک شده و پشتیبانی از استاندارد Unicode و قابلیت های متعدد دیگر که در نسخه ی جدید نرم افزار Professional Recover-Center قابل استفاده خواهد بود.

 


قابلیت های کلیدی نرم افزار Professional Recover-Center v1.4 :
- واسط کاربری ساده اما جذاب
- بازیابی فایل های پاک شده به هر دلیلی
- بازیابی فایل های پاک شده پس از فرمت
- بازگردانی اطلاعات پس از Crash شدن هارددیسک
- سرعت بالا در اسکن
- سازگاری با تقریبا تمامی فرمت ها
- هماهنگی با انواع سیستم فایل ها
- سازگاری با انواع حافظه ها از جمله حافظه های فلش و ...
- بازیابی فایل ها با همان نام ابتدایی و پشتیبانی از Unicode
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 26 بهمن 1389برچسب:,
ارسال توسط علی

قدرتمندترين نرم افزار دانلود Internet Download Manager v6.05 Build 2

 

منبع : www.AsanDownload.com


گروه آسان دانلود اين دانلود منيجر قدرتمند را به شما پيشنهاد مي كند.
Internet Download Manager يكي از قدرتمند ترين نرم افزارهاي مديريت دانلود ميباشد. شتاب دهنده دانلود اين دانلو منيجر يكي از بي رغيب ترين ها ميباشد. كه با آن شما ميتوانيد با سرعت فوق العاده بالا و با سرعتي باورنكردي از اينترنت دانلود كنيد. شما با اين نرم افزار با تمامي مروگر ها و تمامي سيستم عاملهاي موجود سازگاري كامل را دارد و شما ميتوانيد با نصب اين دانلود منيجر به راحتي از سايتهاي YouTube, Google Video, MySpaceTV به راحتي بدون نياز به نرم افزار خاص در اين زمينه دانلود كنيد. اين نرم افزار ميتوانيد سرعت دانلود را تا %500 افزايش مي دهد. بر خلاف ديگر دانلود منيجر ها که قبل از شروع به دانلود فايل ها را قطعه قطعه مي کنند IDM در هنگام دانلود و بسته به سرعت اينترنت يا ... File ها را قطعه قطعه کرده و دانلود مي کند که اين عمل باعث بهبود سرعت دانلود و دريافت File خواهد شد از ويژگي هاي اين نرم افزار مي توان به ظاهري ساده، پشتيباني از اکثر مرور گرهاي محبوب، نصب آسان،  قابليت ادامه يافتن دانلود بعد از قطع اتصال از اينترنت، زمانبدني دانلود ها و ... اشاره کرد.برنامه هاي مديريت دانلود يكي از ابزار مهم اينترنتي براي ما كاريران ايراني ميباشد بيشتر قريب به اتفاق ما كاربران اينترنت از اينترنت ديال آپ براي اتصال شدن به اينترنت استفاده ميكنيم و براي دانلود فايلهاي حجيم يه يك دانلود منيجر خوب احتياج داريم كه فايلهاي دانلود ما را تكه تكه كرده و به بخشهاي كوچك تقسيم كرده تا سرعت دانلود فايلها بيشتر شود. چنانچه در هنگام دانلود فايل اينترنت شما قطع گردد و يا مشكلي براي دانلود فايل بوجود آيد. اين امكان را داريد كه ادامه دانلود را انجام دهيد. و فايل دانلود شده شما از ميان نمي رود اگر شما بدون يك برنامه مديريت دانلود اين كار را انجام دهيد مجبور خواهيد شد فايل را از ابتدا دانلود كنيد. با استفاده از اين نرم افزار شما ميتواني به راحتي سرعت دانلود فايل و مقدار دانلود شده و زمان باقي مانده خود را مشاهده نماييد. اين نرم افزار با بهينه سازي سرعت دانلود شما ميتوانيد در هنگام دانلود كردن فايل به مشاهده سايتهاي اينترنتي خود بپردازيد و اين نرم افزار به صورت هوشمند از سرعت خود كاسته و دوباره با سرعت بالا به دانلود فايل ميپردازد تا شما بتوانيد از گشت و گذار در اينترنت لذت كافي را درهنگام دانلود ببريد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Internet Download Manager v6.05 Build 2 :
- سازگاری با انواع مرورگرهای اینترنت اکسپلورر، نت اسکیپ، اپرا MSN Explorer,AOL,Mozilla,Mozilla Firefox, Mozill Firebird,Avant Browser,MyIE2 و دیگر مرورگر های محبوب برای اجرا نمودن خودکار برنامه به منظور مدیریت دانلود فایلها
- قابلیت ادامه دانلود های نیمه تمام از جایی که ارتباط اینترنتی شما بنا به دلایلی قطع شده است
- دانلود فایل های ویدیویی FLV از سایت های YouTube, Google Video, و MySpaceTV
- پشتیبانی از انواع پروکسی سرورها مانند Microsoft ISA, FTP proxy servers 
- نصب سریع و آسان نرم افزار
- ویژگی Speed Limiter برای محدود کردن سرعت دانلود یک فایل مشخص
- توانایی دسته بندی فایل ها با توجه به سلیقه شخصی
- بهبود رابط کاربری نگارش جدید برنامه
- ویروس یابی انواع و اقسام فایل های دانلود شده
- قابلیت کشیدن و رها کردن - Drag & Drop لینک ها 
- پشتیبانی از فایل های ZIP و اجرای آنها بعد از دانلود
- پشتیبانی کامل از ویندوز های Xp/2000/2003/Vista 
- پشتیبانی از پروتکل های HTTP, FTP, MMS و HTTPS
- جلوگیری از دانلود فایل های تکراری که قبلا دانلود شده اند
- افزایش پنج برابری سرعت دانلود بر اساس جدیدترین تکنیک ها
- پشتیبانی از اکثر زبان های زنده دنیا از جمله زبان شیرین فارسی
- سازگاري كامل با تمامي مرورگرهاي وب
- بهبود سرعت دانلود و پشتيباني كامل از ويندوز ويستا و ویندوز محبوب 7
- و ...
 

 



 طريقه فعالسازي : قبل از  نصب نرم افزار اتصال اينترنت خود را قطع نماييد و سپس اقدام به نصب نرم افزار كنيد. لازم به ذكر است در مرحله آخر مي بايستي تيك مربوط به اجراي برنامه را برداشته تا برنامه اجرا نگردد. در صورتي كه برنامه به صورت خودكار اجرا شد. از محيط نرم افزار خارج شويد، لازم به ذكر است در برخي از برنامه ها نرم افزار مورد نظر به صورت كامل بسته نشده و آيكون آن در نوار وظيفه شما نمايان مي شود و شما مي بايستي با کليک راست كردن بر روي آيکون برنامه و انتخاب گزينه ي Exit يا Quit برنامه را از حالت اجرا خارج نماييد.
- محتويات پوشه Patch را در محل نصب نرم افزار كپي نماييد و سپس فايل Patch.exe را اجرا كرده و بر روي گزينه Patch کليک کنيد تا نرم افزار شما به صورت كامل كرك شود. حالا ميتوانيد بدون محدوديت از نرم افزار استفاده نماييد.
- همچنین می توانید فایل Patch2.exe را در محل نصب نرم افزار کپی کرده و پس از اجرا برروی Patch Server Check کلیک کنید ؛ سپس نرم افزار را اجرا کرده و سریال نامبر موجود را با نام ، نام خانوادگی و ایمیل دلخواه وارد نرم افزار کرده و اقدام به کرک کردن نمائید.

 



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 26 بهمن 1389برچسب:,
ارسال توسط علی
دانلود نسخه جديد بازي فوتبال Pro Evolution Soccer 2011 - جاوا

 

دانلود نسخه جديد بازي فوتبال Pro Evolution Soccer 2011 - جاوا


نسخه جديد بازي Pro Evolution Soccer 2011 يا (PES2011) كه به تازگي توسط كمپاني Konami ارائه شده است. كه داراي گرافيكي بسيار بالا نسبت به نسخه هاي قبلي اين بازي ميباشد .اين بازي تحت فرمت جاوا ميباشد و ويژگی های بسيار مهم اين بازی می توان به قابليت 2 نفره بازی کردن توسط بلوتوث اشاره كرد كه در ميان طرفداران بازيهاي فوتبال از محبوبيت خاصي برخوردار ميباشد.

 



 این بازي بر روی تمامي گوشی های موبایل قابل اجرا ميباشد.
 

 



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 26 بهمن 1389برچسب:,
ارسال توسط علی

مدیریت كامل گوشی هاي نوکیا Nokia Ovi Suite v3.1.975.40757

 

مدیریت كامل گوشی هاي نوکیا Nokia Ovi Suite



برنامه Nokia Ovi Suite نوکیا به شما این امکان می دهدتا به آسانی به محتوای موبایلتان دسترسی پیدا کنید. شما می توانید فایلهایتان را منتقل کنید و اطلاعاتتان را به سادگی بین موبایل و کامپیوترتان جابجا نمایید.، و تجربه جدیدی برای مسیر دهی عکسهایتان، ویدئوها و موزیک هایتان داشته باشید. و بیشتر از آن اینکه : شما می توانید به سرعت و با امنیت عسکهایتان را با سرویس ovi به اشتراک بگذارید.با استفاده از اين نرم افزار شما مي توانيد برای انتقال مولتی مدیا و محتویات تقویم، اشتراک گذاری عکسها، و به روز نگهداری میدیا های مهم، ورود و خروج فایلها از دستگاه و مدیریت و مسیردهی و بازیابی فایلهایتان و اطلاعات بصورت مهیج و سرگرم کننده، استفاده کنید. پنل اطلاعات به شما این امکان را می دهد تا فایلتان را بصورت پیش نمایش، در حالت برچسب دار و فیلتر شده ببینید و این اطلاعات را نیز بر روی دستگاه هم ببینید. مسیریاب، امکان سرویس ها و برنامه های کاربردی و انتقال محتویات بین دستگاه نوکیا و کامپیوتر، به خوبی آپلود فایل از گالری جهت به اشتراک گذاشتن روی OVI، می دهد.

خصوصيات نرم افزار Nokia Ovi Suite v3.1.975.40757:
- انتقال فايلها بين گوشي نوكيا و كامپيوتر
- به اشتراك گذاشتن عكسها با دوستان
- به روز نگه داشتن فايلهاي مهم
- وارد كردن فايلها با سرعت و به آساني
- مديريت و مسيردهي فايلها با سرعت بيشتر از گذشته

 

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 26 بهمن 1389برچسب:,
ارسال توسط علی

دانلود مجموعه تصاوير استوک با موضوع قلب آتشی

 

 
Donwload_Stock_Photos_Fire_heart.jpg
تصاوير استوک تصاويري بسيار با کيفيت ، در رزوليشن بالا هستند که مورد علاقه طراحان است.اين بار براي شما مجموعه اي تصاوير استوک با موضوع  قلب آتشی را اماده کرده ايم.سايز اين تصاوير 5000*5000 پيکسل است و کيفيت فوق العاده اي دارند.این مجموعه شامل 4 تصویر با فرمت JPG میباشد و حجم نسبتا مناسبی دارد و در یک فایل فشرده شده است.از اين تصاوير ميتوانيد در طراحي هاي خود و همچنين به عنوان پست زمينه دسکتاپ خود استفاده کنيد.هم اکنون این مجموعه از سایت میهن دانلود قابل دریافت است.
 
براي دانلود اين تصاوير به ادامه مطلب برويد ...



ادامه مطلب...
ارسال توسط علی

دانلود مخلوطی از بهترین تصاویر The Best Mixed Wallpapers Pack


 

The_Best_Mixed_Wallpapers.jpg

 
اين بار براي شما عزيزان مجموعه از بهترین  تصاوير را آماده کرده ايم.اين تصاوير از کيفيت بالاي برخوردار بوده و اين تصاوير در سايزهای 1200*1600 و 1200*1920 پيکسل تهيه شده است.اين مجموعه تصاوير زيبا و با کيفيت که شامل 39 عکس ميباشد را در يک فايل فشرده شده در اختيار شما قرار داده ايم.با دانلود اين تصاوير و استفاده به عنوان تصوير زمينه دسکتاپ خود نهايت لذت را ببريد.
 
براي دانلود اين مجموعه عکس به ادامه مطلب مراجعه کنيد ...



ادامه مطلب...
ارسال توسط علی

دانلود مستند انجیل یهودا

 

http://www.mihandownload.com/ali/The%20Gospel%20of%20Judas%5BWww.MihanDownload.com%5D.jpg

اِنجیل، برگرفته از واژهٔ یونانی «اِوَنگِلیون» به معنای خبر خوش یا مژده؛ نام دیگر مجموعه متون «عهد جدید» است. اکثر قریب به اتفاق مسیحیان انجیل (عهد جدید) را به عنوان کتاب دینی خود و کلام خداوند قبول داشته و مطالعه می‌کنند. نام این بخش به یک پیمان اشاره دارد که آغازگر دورهٔ جدیدی از ارتباط خداوند با انسان است. خداوند طبق این پیمان شریعتی را که از طریق موسی عطا کرده بود برداشت،[نیازمند منبع] و ایمان به مسیح را شرط بخشایش گناهان انسان و رستگاری او قرار داد . نشانه و در حقیقت اصل محوری این پیمان، بخشش کلیه گناهان به واسطهٔ قربانی شدن عیسی مسیح (یعنی صورت بشری خداوند) است. عهد جدید چهار انجیل اصلی (متی، مرقس، لوقا، یوحنا) کتاب اعمال رسولان ، نامه‌های رسولان مسیح و کتاب مکاشفه را در بر می‌گیرد. قدمت تمامی این اثار به قرن اول میلادی می‌رسد. پروفسور درل باک عهدجدید پژوه معاصر ارزش این متون را بدلیل نگارندگان آنها و زمان نگارششان می‌داند.
اناجیل چهار گانه
واژه «انجیل» هم بر کل کتاب «عهد جدید» و هم بر هر کدام از چهار بخش ابتدایی کتاب یعنی زندگینامه‌های مسیح، اطلاق می‌شود. چهار انجیل در واقع چهار روایت از زندگی عیسی مسیح است. این چهار کتاب که توسط چهار تن از حواریون میسح نگاشته شده، دارای قسمت‌های مشترک بسیاری هستند اما تفاوتهایی نیز دارند. مسیحیان این چهار کتاب را «مانند چهار تصویر از مسیح ولی از زوایای مختلف» توصیف می‌کنند.
انجیل در تمام دنیا به صورت گسترده در دسترس است. «انجیل» به عنوان کتاب‌مقدس مسیحیان مشهور است، اگر چه کتاب مقدس عبری و انجیل مسیحیان در طی زمان‌های مختلف به زبان‌های گوناگون ترجمه شده‌اند - به بیش از ۲۱۰۰ زبان - که این تعداد ترجمه بیش از هر کتاب دیگری است. گفته می‌شود بیش از شش میلیارد نسخه از کتاب انجیل از سال ۱۸۱۵ به فروش رفته که این کتاب را در صدر پرفروشترین کتاب تمامی اعصار قرار داده‌است. به علت نفوذ مسیحیان از اواخر عهد رومیان تا دوران روشنگری انجیل نه تنها بر مذهب بلکه بر زبان، قانون و فلسفه طبیعی برخی از تمدن‌های شرقی جهان غرب، هند و آفریقای شمالی تاثیر گذارده‌است.

جهت دانلود مستند به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط علی
آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 2818
بازدید ماه : 3089
بازدید کل : 701112
تعداد مطالب : 157
تعداد نظرات : 14
تعداد آنلاین : 1