ارسال توسط علی


 

اسپمر یک نرم افزار است که میتواند هر چیز را به تعداد زیاد انجام دهد. ما در اینجا یک اسپمر برای ارسال نظر در وبلاگ هایی از سرویس های بلاگفا ، بلاگ اسکای ، میهن بلاگ و پرشین بلاگ گذاشته ایم.

این نرم افزار یک اسپمر قوی و تست شده است که می تواند به چهار سرویس وبلاگ دهی قدرتمند ایران و جهان نظر تبلیغاتی ارسال کند.این نرم افزار دارای سرعت قابل توجهی است و برای اکثر سرویس های وبلاگ دهی به صورت خودکار عمل میکند.

این نرم افزار به صورت رایگان و کرک شده برای شما گذاشته شده و نسخه ی اصلی آن به صورت پولی است.

آموزش کرک این نرم افزار به صورت یک فایل تصویری در ادامه ی مطلب فراهم شده است.

.



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 24 بهمن 1389برچسب:,
ارسال توسط علی
ارسال توسط علی

«آیا میدانید آدرس IP به چه معناست؟ آیا آگاه هستید كه IP شما در معرض است هربار كه شما از وبسایتی بازدید میكنید؟ آیا میدانید از آدرس IP میتوان به محل زندگی و دیگر اطلاعات شخصی كاربر پی برد؟ آدرس IP شما هویت اینترنتی شماست …

Super Hide IP به شما اجازه میدهد به طور ناشناس در اینترنت به گشت و گذار بپردازید و از اطلاعات شخصی شما در مقابل هكر ها محافظت میكند، ورمزنگاری كامل را ازفعالیت آنلاین شما فراهم میسازد همه اینها تنها با یك كلیك ساده امكانپذیر است.»

 

این ها ترجمه قسمتی از صحبت های نویسنده در مورد نرم افزار بود. همان طور كه میدانید تقریبا همه سایت ها از IP بازدید كنندگان خود با خبرند و میتوانند ان را ببینند. از IP میتوان به محل زندگی و بسیاری از اطلاعات دیگر دست یافت و بعضی دوست ندارند این اطلاعات فاش شود. برای اینكار راه های زیادی وجود دارد كه این برنامه یكی از آنهاست كه كارایی بسیار راحتی دارد و IP شما را به كشور مورد نظر شما تغییر میدهد   تاپ فارسی آموزش آن را برای راحتی شما به صورت فیلم آماده كرده است میتوانید استفاده كنید. از ویژگی های كلیدی این نرم افزار میتوان به موارد زیر اشاره كرد(به گفته نویسنده):

برای دانلود نرم افزار و اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...
ارسال توسط علی

USB_Disk_Security_v5.4.0.12_[www.MihanDownload.com].jpgامروزه به دلیل افزایش استفاده از حافظه های قابل حمل، بد افزار های مختلف به راحتی می توانند از طریق اینگونه حافظه ها به داخل سیستم های کامپیوتری نفوذ کنند. نرم افزاری را که امروز در سایت میهن دانلود برایتان آماده کرده ایم قادر است تا از نفوذ ویروس های موجود در حافظه های پرتابل به داخل سیستم جلوگیری کند. نرم افزار USB Disk Security پس از نصب بر تمام پورت های USB کامپیوتر نظارت کامل داشته و به محض اتصال یک حافظه ی خارجی نظیر فلش مموری ، رم موبایل ، کول دیسک و ... به هر کدام از پورتهای USB به صورت خودکار اقدام به اسکن آنها می نماید و ظرف چند ثانیه تمامی عوامل مخرب موجود در آنها را پاکسازی می کند. شما با کمک این نرم افزار و داشتن یک آنتی ویروس به روز و قوی سیستم خود را تا بیش از 95% بیمه خواهید کرد. همچنین این برنامه در کنار آنتی ویروسهایی همچون BitDefender, Nod32, Kaspersky, AVG, Norton, McAfee, Panda, AVAST و ... یک حصار امنیتی بسیار قوی بر روی کامپیوتر شما ایجاد می کند که هیچ راه ورودی به آن نیست.

توضیحات کامل تر و ویژگیهای نرم افزار در ادامه مطلب موجود است ...
 




ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 24 بهمن 1389برچسب:USB Disk Security,,
ارسال توسط علی

دانلود کتاب همه چیز درمورد ADSL

 

 
ADSL.jpgنام کتاب: همه چیز در مورد ADSL
نویسنده: سهراب نیازی
تعداد صفحات: 102
فرمت کتاب: PDF
زبان کتاب: فارسی

توضیحات:
ADSL مخفف کلمات Asymmetric Digital Subscriber Line به معنای خط اشتراک دیجیتال نامتقارن است. این تکنولوژی نسبتاً جدید است که خطوط تلفن فعلی را به راهی برای دستیابی به صوت و تصویر و تبادل اطلاعات با سرعت نسبتاً بالا تبدیل می کند. ADSL می تواند بیش از 6Mb در ثانیه به مشترک تحویل دهد این بدان معناست که بدون سرمایه گذاری زیاد و با کابل های موجود می توان ظرفیت را تا 50 برابر افزایش داد. با این تکنولوژی حتی می توان محتوای فعلی موجود در اینترنت را از متن به صوت تبدیل کرد و دیگر احتیاجی به کوچک کردن حجم تصاویر گرافیکی و در نتیجه کاهش کیفیت آنها نخواهد بود. می توان به راحتی ویدیو کنفرانس بین دانشگاهها و مراکز صنعتی برگزار کرد.
ADSL می تواند به راحتی تا 10 سال دیگر حلال مشکلات سرعت اینترنت باشد تا سیستم خطوط تلفن بتوانند خطوط با ظرفیت جدید یا حتی سیستم های پیشرفته تر که احتیاج به کابل نداشته باشند راه اندازی شود.
اگر میخواهید بیشتر و بصورت کامل درمورد این تکنولوژی بدانید پیشنهاد میکنیم کتاب آماده شده را مطالعه نمایدد.

برای دانلود رایگان کتاب "همه چیز درمورد ADSL" به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط علی
universe-cover.jpgمستند ( سفر به کهکشان با پرفسور هاوکینگ) برای اولین بار با کیفیت Bluray
زیرنویس فارسی برای این مستند اضافه شد
دوستان قبل از مطالعه متن زیر جا دارد از دوست عزیز ( همایون جان ) که سایت زیرنویس رو برایمان پیدا کرد تشکر کنیم.در ادامه مطلب طریقه استفاده از زیرنویس را مطالعه فرمایید

 

مستند ( ورود به کهکشان با Stephen Hawking ) یکی از زیباترین مستند های شبکه دیسکاوری می باشد.این مستند به درخواست عده ای از شما عزیزان آماده شده است
در ابتدا شما رو با پرفسور Stephen Hawking آشنا می کنیم
Stephen William Hawking در 8 ژانویه 1942 ( 300سال پس از مرگ گالیله )در آکسفورد انگلستان به دنیا آمد.در طی جنگ جهانی دوم آکسفورد برای نوزادان شهرش جایی امن را در نظر گرفت.در سن 8 سالگی به St.Albans  نقل مکان کردند
در 11 سالگی به مدرسه شهر St.Albans و سپس به داشنگاه آکسفورد که پدرش هم در آن درس خوانده ، رفت.او می خواست ریاضیات در دانشگاه را به عنوان رشته تحصیلی خود انتخاب کند ولی پدرش داروسازی را برایش در نظر داشت.به هر حال به دلیل نبودن رشته ریاضیات ، وی رشته فیزیک را به جای آن انتخاب کرد.پس از سه سال به دلیل هوش بالای وی ، به او جایزه درجه اول در علوم طبیعی را اهدا کردند
 استفان پس از آن به کمبریج رفت تا تحقیقات در کیهان شناسی، را ادامه دهد زیرا در آن زمان در آکسفورد  مکانی برای چنان تحقیقاتی وجود نداشت.سرپرست او Denis Sciama بود.وی به دنبال Fred Hoyle که در کمبریج تحقیق می کرد، بود تا استفان را در زمینه تحقیق یاری کند.استفان پس از کسب دکترای خود،به یک محقق تبدیل شد.
  استفان هاوکینگ بر روی قوانین اساسی که حکومت جهان بر آن پایدار است تحقیق می کند.وی با راجر پنروز نشان داد که اینشتین نظریه نسبیت عمومی ضمنی فضا و زمان را در آغاز سال  انفجار بزرگ و در سیاه چاله ها مورد بررسی قرار داده است.این نتایج یکی کردن نسبت عمومی با تئوری کوانتوم را تایید می کرد که یک توسعه علمی در اوایل قرن 21 به حساب می آمد.
پروفسور هاوکینگ تا حال دوازده درجه افتخاری کسب کرده است.وی جایزه های دیگری نیز کسب کرده است که به تفصیل آنها نمی پردازیم..
در آخر جا دارد بگوییم وی سه فرزند و سه نوه نیز دارد
حال با این مقدمه به سراغ مستند  Into The Universe with Stephen Hawking می رویم
استفان هاوکینگ میزبان نوع جدیدی از سری کیهان شناسی، سیاره زمین  از آسمان Planet Earth of the heavensa می باشد
    طول میکشد که معروف ترین ذهن جهان و مجموعه ها علمی وی توسط  انیمیشن های کامپیوتری به تصویر کشیده شوند.پروفسور هاوکینگ  به ما  در مورد ماهیت خود به خودی جهان و شانس زندگی موجودات فضایی  و امکان سفر به کهکشان ها را برای ما روشن می سازد.
قسمت اول : بیگانگان
آیا ما تنها زندگی میکنیم؟ پرفسور هاوکینگ یکی از مهم ترین اسرار بشر را مورد بررسی قرار می دهد اینکه  وجود بیگانگان در فضا ممکن است؟او در این سفر با ارائه جزییات مارا از قمرهای مشتری تا کهکشان های دور می برد .در این سفر ممکن است با موجوداتی بیگانه رو به رو شویم.آیا امکان ایجاد ارتباط با آنها وجود دارد؟

قسمت دوم : سفر در زمان
همیشه سفر در زمان یکی از انگیزه های علمی بشر بوده است.هاویکینگ به بررسی تمام امکانات برای تغییر و جدا کردن بعد زمان و مکان از هم می پردازد

قسمت سوم: داستانی از همه چیز
هاوکینگ قصد دارد شگفتی های جهان هستی را به نسل جدید منتقل کند.این دانشمند ذهن انسان را با جلال و عظمت جهان باز می کند و به ما نشان می دهد که جهان چگونه آغاز شد؟ چگونه ستارگان و سیاه چاله ها به وجود آمدند و چگونه همه چیز پایان می یابد

این مستند با کیفیت Bluray  برای شما آماده شده است.مشخصات دیگر این مجموعه به شرح زیر است.
English | BRRip MP4 720p-NPW | MP4 | AVC 1280x720 2800Kbps 25fps | AAC 165Kbps 2Ch 48KHz |

جهت دیدن تصاویری از هر قسمت و دانلود آن و نیز دانلود زیرنویس به ادامه مطلب مراجعه کنید
 



ادامه مطلب...
ارسال توسط علی

دانلود کتاب آموزش مکالمه زبان عربی برای حجاج

 

hojaj.jpgنام کتاب: آموزش مکالمه زبان عربی برای حجاج
نویسنده: نامشخص
تعداد صفحات: 43
فرمت کتاب: PDF
زبان کتاب: فارسی/عربی

توضیحات:
کتاب آموزش مکالمه زبان عربی کتابی بسیار کاربردی برای حجاج عزیز است. در این کتاب کوچک با جملات مهم و پر کاربرد در زبان عربی که مورد نیاز در سفر است آشنا خواهید شد و نحوه استفاده از آنها را یاد خواهید گرفت. با توجه به اینکه نویسنده این کتاب خود سالها از کارگزاران حج و سوریه بوده است تمامی جملات بصورت کاملاً کاربردی تنظیم شده و از ارائه جملات غیر رایج و غیرمرتبط با حج خودداری شده است. امیدواریم مورد استفاده عزیزان قرار گیرد.
 
 
برای دانلود رایگان کتاب "آموزش مکالمه زبان عربی برای حجاج"به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط علی

دانلود کتاب آموزش فارسی سازی نرم افزارها با Res Hacker

 

resource hacker learn.jpgنام کتاب: آموزش فارسی سازی نرم افزارها با Resource Hacker
 
نویسنده: سهراب نیازی
تعداد صفحات: 27
فرمت کتاب: PDF
زبان کتاب: فارسی/آلمانی

توضیحات:
این نرم افزار از جمله نرم افزارهای موجود برای  دستکاری فایل های EXE  و DLL  و چند نوع فایل دیگر می باشد که به ما امکان ایجاد تغییرات در ظاهر برخی از نرم افرارها را می دهد با استفاده از این نرم افزار می توان نوشته های نرم افزارها را نیز فارسی کرد که در کتابی که آماده شده با نحوه انجام این کار آشنا خواهید شد.

برای دانلود رایگان کتاب " آموزش فارسی سازی نرم افزارها با Resource Hacker" به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط علی
dic15000.jpg
 
نام کتاب: دیکشنری 15000
نویسنده: علی اصغر ذوالفقاری - امیر علی راسترو
تعداد صفحات: 22
فرمت کتاب: PDF
زبان کتاب: فارسی

توضیحات:
کتابی که برای علافه مندان به زبان انگلیسی عزیز آماده شده است کتابی بی نظیر است که با خلاقیت زیادی به شما کمک میکند تا حدود 15000 لغت انگلیسی را به حافظه بلند مدت خود بسپارید و هرگز آنها را فراموش نکنید! شعار نویسنده اینست که اگر در هر روز 22 کلمه را در جدول پر کنید و مرور صفحات را طبق برنامه انجام دهید، میتوانید 15000 کلمه انگلیسی را به حافظه بلند مدت خود انتقال دهید.

برای دانلود رایگان کتاب "دیکشنری 15000" به ادامه مطلب مراجعه نمایید.



ادامه مطلب...
ارسال توسط علی

بسیاری به دنبال این نرم افزار هستند اما یا آن را پیدا نمیکنند یا طرز کار آن را نمیدانند. با این نرم افزار میتوانید با صورت خوب و کاملا اتوماتیک به هر چند تا وبسایت که می‌خواهید نظر بفرستید و بدون مشکل به کارتان ادامه دهید برای جمع آوری لیست پستهای وبسایت‌ها میتوانید از موتور جستجوگر گوگل استفاده کنید برای اطلاعات بیشتر آموزش را ببینید



ادامه مطلب...
ارسال توسط علی

http://mihandownload.com/ali/BBC%20Planet%20Earth%20%E2%80%93%20Complete%20Series%20HDRip%5BWww.MihanDownload.com%5D.jpg

دانلود رایـــــگان مجموعه ی BBC Planet Earth Complete Series

 

مجموعه ی BBC Planet Earth در قالب 12 DVD با بالاترین کیفیت تصویر موجود در دنیا و کیفیت صدایی بی نظیر شما را از بالاترین نقاط هیمالیا تا اعماق زمین سیر می دهد!
برای فیلمبرداری این تصاویر حیرت انگیر از ماهواره گرفته تا دوربین هایی در اعماق دریا استفاده شده است. تصاویر هوایی آن بسیار بسیار جذاب است. صحنه های شکفتن شکوفه ها، تغییر رنگ جنگل در فصول مختلف و ... از دیگر صحنه های جذاب این مستند است.
با این مجموعه ی مستند عظمت خداوند را هر چه بیشتر درک کنید.
مجموعه ی BBC Planet Earth در قالب 12 DVD با بالاترین کیفیت تصویر موجود در دنیا و کیفیت صدایی بی نظیر شما را از بالاترین نقاط هیمالیا تا اعماق زمین سیر می دهد!
برای فیلمبرداری این تصاویر حیرت انگیر از ماهواره گرفته تا دوربین هایی در اعماق دریا استفاده شده است. تصاویر هوایی آن بسیار بسیار جذاب است. صحنه های شکفتن شکوفه ها، تغییر رنگ جنگل در فصول مختلف و ... از دیگر صحنه های جذاب این مستند است.
با این مجموعه ی مستند عظمت خداوند را هر چه بیشتر درک کنید.
در سال 2006 توسط بخش مستند كانال BBC‌ و به كارگردانی Alastair Fothergill (كارگردان شهیر فیلم های مستند) با بودجه 25 میلیون دلار! در طی مدت 5 سال ساخته شد. George Fenton برای این مجموعه موسیقی باشكوهی را تصنیف كرده است كه لذت تماشای این چنین اثری را چندین برابر كرده است. در زمان تماشای این مجموعه بارها و بارها سكانس های باورنكردنی را خواهید دید كه گوش سپردن به این موسیقی متن (با كیفیت صدای دالبی دیجیتال 6 کاناله) بر هیجان شما خواهد افزود!
این مجموعه در 62 کشور و 204 محل متفاوت فیلمبرداری شده است. گوینده این مستند David Attenborough یکی از شناخته شده ترین گویندگان و طبیعت شناسان جهان می باشد و لقب Sir را نیز دریافت کرده است. این مستند دارای 11 اپیزود (قسمت) می باشد. در اولین اپیزود یک دید عمومی درباره مناطقی که در 10 اپیزود بعدی قرار است به آنها پرداخته شود، داده می شود. درهر کدام از 10 اپیزود بعدی به بررسی یکی از بوم های طبیعی روی زمین و جانورانی که در آن ناحیه زندگی می کنند، می پردازد. در این مستند رفتارهایی از حیوانات که تا پیش از این دیده نشده بود به تصویر کشیده شده است.  هم مانند: تعقیب گوزن توسط گرگ ها از بالا، بچه خرس های گریزلی که برای اولین بار از غار بیرون می آیند، حمله ناگهانی صدها شمشیرماهی و ...
کارشناسان از این مجموعه با عنوان "نگاه نهایی به تنوع و گوناگونی سیاره زمین" نام برده‌اند. همچنین سیاره زمین، نخستین سری فیلم مستندی است که با دوربین‌های با وضوح تصویر بالا (HD) تهیه شده و تا قبل از آن تنها برای فیلم‌های سینمایی هالیوود از این دوربین‌ها استفاده می‌کردند.

جهت دانلود مستند و دیدن توضیحات کامل تر به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...
 



ادامه مطلب...
ارسال توسط علی

echelon-wind-warriors.jpg
 

نام بازی: Echelon Wind Warriors
پلتفورم : pc
ژانر:شبیه ساز پرواز
سال انتشار: 2004-MAY-28
نوع  فایل : فشرده
زبان: Eng
ناشر: Encore
حمایت توسط : Encore
درجه بندی سنی : E
قابلیت آنلاین:دارد

همان طور که قبلا گفته ایم بازی های شبیه سازی شده در سر تا سر دنیا علاقه مندان زیادی را دارد و خواهد داشت.یکی دیگر از این بازی ها بازی Echelon Wind Warriors میباشد که در سال 2004 توسط کمپانی Encore منتشر و حمایت شد.این بازی دارای حجم بسیار کمی میباشد و معنای واقعی خلبان بودن را در این بازی خواهید فهمید.ژانر این بازی شبیه ساز پرواز بوده که در ادامه به بررسی و ارائه آن میپردازیم . این بازی متاسفانه داستان روشنی ندارد و بهتر است بگویم اصلا داستان ندارد. تنها وظیفه ای که شما در این بازی دارید محافظت از خود و دفاع از خود در برابر ظالمترین دشمنانتان و همچنین مصمم به نابود کردن آن ها باشید. در این بازی بیش از 18 نوع هواپیما (جت) جنگی وجود دارد که در نوع خود بسیار مخرب و مرگبار میباشند. در این بازی شما ماموریت های زیادی را دریافت خواهید کرد.مانند بمباران یک منطقه خاص - شناسایی یک منطقه خاص و ....!!! البته وظیف شما فقط حمله نمیباشد.شما باید در مقابل تهاجم دشمنان خود عکس العمل انجام داده و از دارایی های خود محافظت کنید. بازی Echelon Wind Warriors دارای امکانات و تجهیزات یا همان تسلیحات فوق العاده ای میباشد.مانند:انواع اژدر ها - موشک های هدایت شونده - سلاح هایی که از فن آوری پلاسما استفاده میکنند و ... .گرافیک این بازی نسبتا مطلوب میباشد که میتوانست بهتر از این باشد.صدا گذاری و موسیقی متن بازی نیز در حد مطلوب میباشد.این بازی با توجه به موضوعیتی که دارد دارای یک دوربین فوق العاده میباشد که در نوع خود بی نظیر میباشد.شاید بارها و بارها از حرکاتی که با وسیله پرنده خود دارید شگفت زده بشوید.هیجان واقعی در پس حرکت های مارپیچ در بین کوها و ... شما را به وجد می آورد.شاید اگر حجم این بازی را ببینید باورتان نشود که با یکی از  بازی های 2004 مواجه هستید....

دانلود رایگان این بازی در ادامه مطلب....



ادامه مطلب...
ارسال توسط علی
test-drive-unlimited-2 (1).jpg
 
دانلود در پارت هایی با حجم یک گیگ از سرور های قدرتمند میهن دانلود

نام بازی: Test Drive Unlimited 2
پلتفورم : pc
ژانر: مسابقه ای - شبیه سازی.
نوع انتشار: عادی(مجاز)
سال انتشار: Feb 08,2011
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: English
ناشر: Atari
نوع فایل: ISO
توسعه یافته : Eden
درجه بندی سنی : +3

شما با شاهکار دیگری از بازیهای سال 2011 مواجه هستیدنام این بازی Test Drive Unlimited 2 میباشد که توسط کمپانی  آتاری منتشر و توسط Eden ساخته و حمایت شده است.ژانر این بازی به سبک بازی های مسابقه ای سه بعدی و شبیه ساز میباشد.در ادامه به نقد بازی میپردازم. شاید کسی باور نمیکرد بازی به سبک مسابقه ای رانندگی از بازی فوق العاده NFSHotPurSuit که در سال 2010 منتشر شده پیشی بگیرد.این بازی به حدی زیبا بود که حتی تریلر های آن آمار دانلود بالایی داشت.اما این تفکرات یواش یواش باید دور ریخته شوند.زیرا شما با یک بازی شاهکار 2011 روبه رو هستید.بازیای که به جرات میتوانم بگویم از لحاظ فراگیری در رتبه نخست قرار خواهد گرفت.اگر سازندگان NFSHotPurSuit میخواهند دوباره بر راس این سبک بازی قرار گیرند باید ترتیبی اتخاذ نمایند تا بازی از این یکنواختی خارج شود...!!! نسخه قبلی بازی Test Drive Unlimited 2 توانست رضایت خاطر بسیاری از گیمر های دنیا را به خود جلب نماید.البته بیشتر انتقاد ها بر روی گرافیک ان بود به طوری که در نسخه دوم Test Drive Unlimited 2 تمام این موارد رعایت شده است.یکی از مزیت های بازی Test Drive Unlimited 2 این میباشد که بازی شما را محدود به قسمتی از بازی نمی کند.در حقیقت میبتوانید در هر جایی و با هر کسی مسابقه ای را ایجاد کنید و امتیازات خود را افزایش دهید.این درست بر خلاف آن چیزی میباشد که ما در بازی NFSHotPurSuit میدیدیم!!! در اکتبر 2010 بود که کمپانی آتاری اعلام کرد نسخه دوم بازی Test Drive Unlimited 2 توسط کمپانی Eden Gamesدر حال ساخت میباشد.البته بعضی از قسمت ها ی این بازی تقلیدی از سری بازی های نید فور اسپید میباشد...مثلا اینکه شما برای پیشرفت مراحل احتیاج به امتیازاتی دارید که باید آن ها را به هر نحوی شده بدست آورید.البته منظور من تقلید موضوعی میباشد در حالی که کارهایی که شما برای بدست آوردن امتیاز در این بازی باید انجام دهید کاملا متفاوت از بقیه بازی ها میباشد.گیم پلی بازی عالی میباشد.تاثیرات محیطی یا همان فیزیک بازی باز هم عالی میباشد.نمونه ای از فیزیک خوب را در بازی NFSHotPurSuit مشاهده کرده اید.همچنین فیزیکی در این بازی وجود دارد...!!!خیلی جالب است بدانید این بازی در قسمت آنلاین حرفی برای انتقاد ما باقی نمیگذارد.به طور همزمان میتوانید با 8 نفر آنلاین بازی کنید.البته باید منتظر باشید تا کرکی مناسب برای قسمت مولتی توسط هکران محترم !!! ارائه شود...

دانلود بازی Test Drive Unlimited 2 به همراه تعدادی عکس از محیط بازی در ادامه مطلب....
 



ادامه مطلب...
ارسال توسط علی
 

Operation Flashpoint 2 (4).jpg
نام بازی: Operation Flashpoint 2 (REPACK)
پلتفورم : pc
ژانر: اول شخص تیر اندازی
سال انتشار: 2009
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: ENG / FR 
ناشر: Codemasters
حمایت توسط : Codemasters
درجه بندی سنی : +18
قابلیت آنلاین:دارد

بازی فوق العاده زیبای Operation Flashpoint 2 توسط کمپانی بزرگ Codemasters در سال 2009 منتشر شد و حیرت بسیاری را سبب شد.گیم پلی این بازی بیشتر به گیم پلی بازی های جنگی (اول شخص تیر اندازی ) نزدیک است. با دیدن عکس های از محیط بازی اندکی متوجه میشوید که بازی شبیه سیر بازی های ندای وطیفه میباشد که در نوع خود بی نظیر میباشند.داستان این بازی به خاطر منابع تجدید ناپذیر سوخت و غنایم میباشد.داستان این بازی شاید بیشتر از بازی های دیگر به جریان جنگ های سال های اخیز جهان شبیه باشد...جدال بر سر سوخت فسیلی...نفت... !!! اکثر درگیری های موجود در این بازی در منطقه ای به نام SKIRA اتفاق می افتد که دارای ذخایر سوختی فراوانی میباشد. این منطقه در بین دو کشور چین و روسیه شرقی میباشد.به همین علت جنگ بین این دو کشور بر سر مالکیت این منطقه  میباشد.از داستان بازی که بگذریم باید خدمتتون عرض کنم که گرافیک این بازی به شدت خیره کننده میباشد .اگر به تاریخ انتشار این بازی توجه کرده باشید متوجه میشوید که داشتن چنین گرافیکی بسیار عجیب میباشد.حتی به جرات میتوانم بگویم  گرافیک این بازی پا به پای بازی Call of Duty Black OPS میباشد.کافیست به عکس های موجود در ادامه مطلب نگاهی بیاندازید تا متوجه این مهم شوید.همان طور که گفتیم این بازی به صورت تیمی میباشد و انواع و اقسام وسایل نظامی و جنگی مدرن در این بازی دیده میشود به طوری که شما احساس تکرار و در جا زدن را نخواهید دید. در این بازی بیش از 60 نوع سلاح - تجهیزات و ... وجود دارد که نیاز چنین بازی ای میباشد.صدا گذاری موفق بازی جایی برای نقد و انتقاد ما باقی نمیگذارد ...

دانلود این بازی به همراه تعدادی عکس از محیط بازی و مشخصلات سیستمی در ادامه مطلب....
 



ادامه مطلب...
ارسال توسط علی
آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 157
تعداد نظرات : 14
تعداد آنلاین : 1