پخش این مستند برای اولین بار در سایتهای فارسی زبان با کیفیت فوق العاده بالا

فرمت : MKV
کیفیت : AVC | 1280x720 | 3210kbps | 25fps | AC3 | 384kbps
حجم : 7.35 GB
زمان : 5hrs
موضوع : مستند
زبان : انگلیسی
زیر نویس : یافت نشد

تکامل انسان، بخشی از نظریهٔ بزرگ‌تر تکامل زیست‌شناختی است و سر و کارش با تکامل زیست‌شناختی انسان به عنوان یکی از گونه‌های جانوری است. مقولهٔ تکامل انسان و خاستنش از کَپی‌های قدیم‌تر - یا در تداول عامیانه میمون (گرچه این استعمال دقیق نیست) - از جنجالی‌ترین مباحث در چند سدهٔ اخیر بوده‌است. نگرش علمی امروزین به مسئلهٔ تکامل انسان یا خاستگاه وی، مدیون طبیعی‌دان معروف چارلز داروین است.
از زمان داروین شواهد مبنی بر این نظریه به‌طور قابل ملاحظه‌ای محکم‌تر و فراگیرتر شده‌است و علوم زیست‌شناختی اخیر چون ژنتیک، بیوشیمی، فیزیولوژی، بوم شناسی، رفتارشناسی جانوری و به ویژه زیست‌شناسی مولکولی با فراهم آوردن شواهد محکم‌تر و جزئیات بیشتر بر نظریه تکامل صحه گذاشته‌اند. چنان که امروزه زیست‌شناسان و مردم‌شناسان در سرتاسر دنیا بر روی گونه‌ای از ارتباط تکاملی میان انسان و دیگر گونه‌های کپی‌ها توافق دارند هر چند در مورد جزئیات آن اختلاف وجود دارد.
انسان امروزی که بر کرهٔ زمین می‌زیَد در طبقه‌بندی زیست‌شناختی انسان خردمند (با نام علمی Homo sapiens) خوانده می‌شود و گونه‌ای از سردهٔ انسان در شمار می‌آید. این بدین معناست که گونه‌های دیگری از انسان بوده‌اند که از لحاظ ژنتیکی و زیست‌شناختی به اندازه‌ای متفاوت بوده‌اند که گونهٔ زیست‌شناختی جداگانه‌ای به حساب آیند. برای نمونه، انسان‌های نئاندرتال گونهٔ دیگری از سردهٔ انسان بودند. ایشان که چند هزار سال هم با انسان امروزین اشتراک زیستگاهی داشته‌اند، اکنون منقرض شده‌اند.
پس، هنگام سخن از پیدایش انسان از دو منظر در موضوع می‌توان نگریست. نخست پیدایش گونهٔ به‌خصوص انسان یعنی، انسان خردمند ودیگر پیدایش سردهٔ انسان که انسان خردمند تنها یکی از گونه‌های آن است.
شمپانزه نزدیک‌ترینِ کپی‌های بزرگ به آدمیان و به تبع آن نزدیک‌ترین خویشاوند موجود به گونهٔ انسان خردمند در میان موجودات زنده‌است. واپسین نیای مشترک گونهٔ کنونی انسان با شمپانزه شش تا هفت میلیون سال پیش در آفریقا می‌زیست. شش یا هفت میلیون سال پیش سرده‌ای که این جد مشترک به آن تعلق می‌داشت به دو شاخه تقسیم شد. یک شاخه سرانجام به گونهٔ انسان خردمند انجامیده‌است و شاخه‌ای به شمپانزه. جدایی مسیر تکاملی انسان و شمپانزه را انشعاب بزرگ می‌گویند.

فرایند انجامش شاخهٔ انسان به انسان خردمند فرایندی خطی یا به‌اصطلاح نردبانی نبوده‌است. فرایند نردبانی بنا را بر این می‌گذارد که هر زمان تنها یک گونه انسان‌تبار وجود داشته‌است. این انسان‌تبار با گذشت زمان پله‌های ترقی/تکاملی را طی کرده‌است و سر انجام به برترین پلهٔ نردبان که انسان خردمند باشد فراز شده‌است. این تصویر سنتی دیگر امروز مقبول نیست. در تصویر نو، آن شاخهٔ اصلی که به انسان خردمند انجامید خود به چند ازگ تقسیم شد و انسان خردمند یکی این ازگ‌هاست. گونه‌های دیگر که ازگ‌های دیگر بوده‌اند اینک منقرض شده‌اند. به تمام ازگ‌هایی که، پس از انشعاب بزرگ، از شاخهٔ منتهی به انسان برآمدند دودمان انسان اطلاق می‌شود. در آرایه‌شناسی نوین، اعضای دودمان انسان، انسان‌تباران را تشکیل می‌دهند.
شاخچهٔ سردهٔ جنوبی‌کپی یکی از شاخچه‌های بزرگی‌است که پس از انشعاب بزرگ از شاخهٔ منتهی به انسان برآمد. از سردهٔ جنوبی‌کپی دو سردهٔ پرامردم و انسان بر آمدند.
یکی از سؤالات بنیادین هنگام بررسی موضوع پیدایش یا تکامل انسان پاسخ به این سؤال است که «چه چیزی ما را انسان می‌کند؟»، یا «چه چیزهایی ما را از حیوانات دیگر تمایز می‌دهد؟». جواب به این سؤال بسته به اینکه چه کسی به آن پاسخ می‌دهد متفاوت خواهد بود. نگرش علمی به موضوع به نحوه رفتار، ساختار فیزیکی، بیولوژیکی یا ژنتیکی توجه می‌کند. اکثر زیست شناسان معاصر «راه رفتن روی دو پا و دویدن» را معیار بسیار مهمی در تعریف انسان قلمداد می‌کنند در حالی که به عنوان مثال ویژگی‌های دیگر مانند داشتن ریش از محبوبیت کمتری برخوردار هستند.
 
 
دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 21 بهمن 1389برچسب:,
ارسال توسط علی
 
وردپرس یک سکوی انتشار مبتنی بر وب یا به بیان ساده‌تر یک نرم‌افزار تحت وب است که در واقع ادامه موفقیت‌آمیز پروژه b2 می باشد و توسط مت مولوگ بنیان گذاری شده است. مت و همکارانش با تاسیس شرکت Automattic هم‌اکنون در حال گسترش این نرم افزار و پروژه های موازی آن مانند Akismet می باشند. عمومی‌ترین استفاده از وردپرس برای راه‌اندازی یک وبلاگ می‌باشد زیرا وردپرس دارای هسته‌ای قدرتمند است و پیشروترین نرم‌افزار در این زمینه به‌شمار می‌رود. وردپرس با زبان برنامه نویسی محبوب و قدرتمند PHP نوشته شده و از قدرت MySQL استفاده می کند. وردپرس یک نرم افزار بازمتن (Open Source) می باشد و بر مبنای اجازه نامه GPL منتشر می شود بنابراین اجازه‌ نامه تمامی موارد استفاده از وردپرس کاملا رایگان می باشد، همچنین شما می توانید وردپرس را با خیال راحت تغییر دهید و به عنوان سکویی برای پروژه های خود به کار گیرید. این سیستم مدیریت محتوا از امنیت بسیار بالایی برخوردار است. اما آنچه این وردپرس را از دیگر سیستم های مدیریت محتوای سایت و وبلاگ متمایز کرده ، پلاگین های فراوان و کارآمدی است که برای آن منتشر می شود و این موضوع را مدیون جامعه Open Source هستیم. و در نهایت شایان ذکر است که همه این عوامل دست به دست هم داده اند تا در دنیا بیش از 25 میلیون کاربر وردپرس را انتخاب کنند. آخرین ورژن وردپرس را همراه با آموزش آن و قالب های متعدد و زیبا برای آن می توانید هم اکنون از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.
برای دانلود نرم افزار به ادامه مطلب مراجعه نمایید...



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 21 بهمن 1389برچسب:,
ارسال توسط علی

دانلود تم فانتزی ویندوز Freedom for Windows XP

 
Freedom_Theme_for_Windows_XP_www.mihandownload.com.jpg
 
تغییر تم ویندوز از جمله کارهایی است که می توان انجام داد تا ظاهر ویندوز را از یکنواختی خارج کرده و محیطی جذاب را جایگزین آن کرد. ویندوز XP یکی از موفق ترین پروژه های مایکروسافت بوده و از کاربران بسیاری برخوردار است اما با این وجود ظاهر این ویندوز چندان گرافیکی نبوده و کاربران پس از مدتی از ظاهر تکراری آن خسته شده و در پی تعویض تم و یا تصویر پس زمینه خواهند بود. Freedom نام یک تم زیبا و فانتری است که امروز آن را برای شما آماده کرده ایم. این تم دارای محیطی جالب است که ظاهری متفاوت به ویندوز شما می دهد. ترکیب رنگ بکار رفته در این تم گاهی بسیار متنقاض بوده و موجب خاص بودن این تم شده است. این تم فوق العاده را هم اکنون می توانید از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.
 
 
برای دانلود تم به ادامه مطلب مراجعه نمایید...
 



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 21 بهمن 1389برچسب:,
ارسال توسط علی

 

Babylon Pro 9.0.0 r30 Full - نرم افزار ترجمه زبان و دیکشنری بابیلون 9

 

 

   
 

به جرات می توان گفت دیکشنری بابیلون Babylon یکی از بهترین و برترین نرم افزار های مترجم در جهان محسوب می شود. این نرم افزار قادر است 75 زبان مختلف و 25 زبان ویکی پدیا را با چند کلیک ساده به یکدیگر ترجمه کند، این قابلیت تنها برای لغات وجود ندارد، بلکه شما در این نرم افزار قادرید متون خود را به صورت آنلاین ترجمه کنید. لازم به ذکر است در ترجمه ی متون این نرم افزار قوائد ترجمه نیز تا حد بالایی رعایت می گردد و نسبت به سایر نرم افزار های مشابه برتری بسیار زیادی دارد.
قابلیت این نرم افزار محبوب امکان ترجمه ایمیل ها، صفحات وب، مستندات اینترنتی، گرفتن غلط املایی، تلفظ، پشتیبانی از آفیس و دسترسی آسان به واژه نامه ها و دانشنامه ها می باشد که مورد استقبال کاربران اینترنت قرار گرفته است. دانلود دیکشنری بابیلون دارای Hot Keys یا دکمه های میانبر نیز می باشد که با این امکان شما را قادر خواهد ساخت تا براحتی در هر صفحه ای از سیستم عامل با زدن دکمه ای خاص یا کلیک با موش واره معنی لغت را کنار آن مشاهده نمایید که در ترجمه سریع تر بسیار موثر خواهد بود.

Babylon Pro 9.0.0 r30 Full - نرم افزار ترجمه زبان و دیکشنری بابیلون 9

امکان مفیدی که به نرم افزار بابلیون در نسخه پایانی آن مورد توجه است دایره المعارف ویکی پدیا می باشد. بدین صورت که اگر معنی کلمه ای را جستجو نمایید، نرم افزار بابلیون به صورت اتوماتیک از دایره المعارف جهانی ویکی پدیا تاریخچه و توضیحات بیشتری را در آن مورد به شما ارایه خواهد کرد که در انجام تحقیقات از مقالات انگلیسی بسیار کارا خواهد بود.
دانلود نرم افزار دیکشنری بابیلون 9 از قابلیتی با نام Glossary بهره می برد که با اضافه کردن Glossary های جدید امکانات، زبان و فرهنگ های قابل ترجمه در این نرم افزار افزایش می یابد و این نشان از انعطاف و توسعه پذیری این نرم افزار دارد. آخرین نسخه کامل دانلود بابیلون Babylon Pro 9.0.0 می باشد که امروز در وبلاگ بهترین، دانلود رایگان نرم افزار با امکان ترجمه فارسی به انگلیسی و انگلیسی به فارسی بدون نیاز به اینترنت به اشتراک گذاشته شده است.

قابلیت های اصلی نرم افزار دانلود دیکشنری بابیلون 9

  • ترجمه آسان و کامل لغات و متون
  • پشتیبانی از 75 زبان زنده دنیا
  • قابلیت اضافه کردن زبان و فرهنگ از طریق افزودن Glossary به نرم افزار
  • دارا بودن بیش از 3 میلیون لغت در فرهنگ لغات نرم افزار
  • امکان اضافه کردن فرهنگ لغت موضوعی برای ترجمه آسان مقالات اختصاصی
  • ابزار غلط یاب املایی که (با پشتیبانی از تمام زبان ها) غلط های املایی را نمایان می سازد
  • نمایش معنی لغات در هر نرم افزاری با کلید های میانبر
  • امکان اتصال به دایره المعارف جهانی ویکی پدیا
  • امکان تبدیل واحد های اندازه گیری ، واحد پول و ... به کمیت های فرعی
  • امکان ترجمه صفحات وب، ایمیل ها، مستندات آنلاین، تلفظ، پشتیبانی از آفیس و ...

 

 

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 21 بهمن 1389برچسب:,
ارسال توسط علی

این نرم افزار توسط mstsoft.ir ساخته شده. طبق گفته ی نویسنده این نرم افزار
نرم افزاری زیبا , ساده و حرفه ای برای تبلیغات و ارسال خبر های روز دنیا , این نرم افزار توسط آیدی یاهو وارد سیستم شده و با تنظیماتی که در نرم افزار طراحی شده خبر های مهم و جدید را برای همه ارسال می کند

امکانات نرم افزار شامل :

*.اتصال ایدی یاهو با سرعت ( 7 ثانیه )
*.تنظیم پیغام های متفاوت
*.تنظیم بانک خبر رسان با امکان ثبت اطلاعات فارسی
*.نصب بر روی تمام سیستم عامل های موجود ( XP , 7 )
*.و….

.



ادامه مطلب...
ارسال توسط علی

در پی در خواست كابران مبنی بر قرار دادن ایدی لاكر  و با از كار افتادن ایدی لاكر قبلی سایت ایدی لاكر جدید وكه تست شده است. با این ایدی لاكر میتوانید 100 ها ایدی را با هم قفل كنید اموزش برنامه هم با برنامه نصب میشود.

 

دانلود در دادمه مطلب



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 21 بهمن 1389برچسب:,
ارسال توسط علی

حتما قبل از از ساختن ایدی یاهو یک سری به این برنامه بزنید ! این برنامه ایدی های 4 حرفی که اشغال نشدند را به شما معرفی میکند کار با برنامه بسیار راحت است فقط کافی است وارد برنامه شوید چند لحظه منتظر بمانید بعد generate را بزنید اگر ایدی بیشتری میخواهید check را بزنید و مدتی منتظر بمانید و باز هم generate را بزنید.

.



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 21 بهمن 1389برچسب:,
ارسال توسط علی

[/caption]

ما در پست قبلی روبوت یاهو رو قرار دادیم که اسپمر یاهو هم یکی از امکاناتش بود اما باید ایدی ها را از قبل داشته باشید و در برنامه بارگزاری کنید بسیاری از دوستان گفتند که پیدا کردن ایدی های فعال سخته اما، ما در این پست 3000 ای دی فعال ایرانی را در یک فایل   TXT    برای دانلود قرار دادیم امیدواریم  لذت ببرید

.



ادامه مطلب...
ارسال توسط علی

 

گروه تاپ فارسی تقدیم میکند مجموعه ترفند ورژن 1 . این مجموعه عبارت است از یک فایل pdf که ده ها ترفند ویندوز در آن اموزش داده شده است و کاملا ساخت گروه تاپ فارسی است

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط علی

قانونی کردن ویندوز ایکس پی

شما میتوانید با این فایل کرک ویندوز خود را قانونی کنید به طوری که حتی بتوانید به صورت آنلاین آن را به روز رسانی کنید که این کار توسط ماکروسافت برای ویندوز های کرک شده که عضو Genuine نبودند ممنوع شده بود.

 

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 21 بهمن 1389برچسب:,
ارسال توسط علی

 

با توجه به اینکه برنامه dreamweaver یکی از برنامه های مهم برنامه نویسی تحت وب است ما در این پست اموزش کامل و جامع آن را قرار دادیم تا کاملا با ان اشنا شوید.

 

 



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 21 بهمن 1389برچسب:,
ارسال توسط علی

 با قابلیت های :

1_ امکان دیدن google pagerank (امتیازی که گوگل به آن سایت میدهد)

2_ مترجم حاضر در همه حال

3_ امکان search در google در همه حال و حتی با بودن در سایت های دیگر

4_ امکان تصحیح کردن نوشته و پیدا کردن غلط در هر جا جمله

5_ امنیت بیشتر در مقابلPopUp Blocker ها

...

توجه: دانلود نرم افزار در ادامه مطلب




تاریخ: پنج شنبه 21 بهمن 1389برچسب:,
ارسال توسط علی

http://mihandownload.com/ali/Win7%5BWww.MihanDownload.com%5D.jpg

 

امروزه فیلم های آموزشی در سراسر جهان از علاقه مندان بسیار زیادی بر خوردارند زیرا این فیلم ها در امر آموزش به افراد کمک بسیار زیادی می کنند. از همین رو امروز در سایت میهن دانلود فیلم آموزشی را با نام
 
CBT Nuggets Microsoft 70-680 Windows 7 Configuration برایتان آماده کرده ایم. این فیلم آموزشی که معنی لغوی آن به فارسی، فیلم آموزش تخصصی ویندوز 7 میباشد و این فیلم برای کسانی که قصد شرکت در آزمون  ۷۰-۶۸۰ Windows Seven Configuring را دارند هم تولید شده است، که به شما طریقه فراگیری کامل ویندوز 7 را به شما نمایش میدهد. شما بعد از مشاهده این فیلم به راحتی می توانید به خوبی یک متخصص ویندوز 7 شوید.!.همچنین .جالب است بدانید تا به حال هیچ کدام از سایت های ایرانی اقدام به قرار دادن این فیلم آموزشی برای دانلود نکرده اند و سایت میهن دانلود مفتخر است که به عنوان اولین سایت ایرانی این فیلم را به صورت کاملآ رایگان و با لینک مستقیم از سرورهای پر سرعت برای دانلود شما کاربران محترم قرار داده است.

جهت دانلود فیلم آموزشی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...



ادامه مطلب...
ارسال توسط علی

http://mihandownload.com/ali/Animal%20Armageddon%5BWww.MihanDownload.com%5D.jpg

 

پژوهش با استفاده از لبه برش، تازه ترین نظریه های علمی و باور نکردنی CGI را به حیوانات ماقبل تاریخ برای زندگی، روز قیامت حیوانات - سری جدید این مستند فوق العاده هم اکنون آماده دانلود برای شما میهن دانلودی های گرامی...
از انفجار اشعه گاما بمباران کیهانی جو باعث راه اندازی اولین انقراض انبوه موجودات زنده میشود، کشتن دایناسورها ،وقایعی هولناک است که به  ویرانی بی نظیر طبیعی ایجاد می شود. در طول تاریخ 600 میلیون سال از حیوانات موجود، یا به روایت دیگر برخی از 99.9 درصد از  آنها دیگر زندگی نمیکنند که در حال حاضر منقرض شده.
اشعه گاما چیست ؟
از تابشهای الگترو مغناطیسی و از جنس نور و اشعه ایکس هستند. این اشعه طول موجهایی کوتاهتر از طول موج نور و اشعه ایکس دارد و بر سلول های بینایی اثر مخرب میگذارد. اشعه گاما مانند تایشهای دیگر الکترو مغناطیسی با سرعت نوذ منتشر میشوند . توانایی نفوذ این اشعه خیلی بیشتر از توانایی نفوذ اشعه بتا و اشعه آلفاست. اشعه گاما به هنگام فروپاشی هسته عناصر رادیو اکتیو به وجود می آید.. هسته رادیو اکتیو وقتی اشعه گاما تابش کند مقداری از انرژی خود را از دست میدهد ولی در ساختمان آن تغییری به وجود نمی آید. هر چه هسته رادیو اکتیو اشعه گاما با طول موج کمتر تابش کند انرزی تابشی آن بیشتر و توانایی نفوذ آن زیادتر میشود. مثلا اگر هسته ای ۵ میلیون الکترون ولت از دست بدهد ، توانایی نفوذ اشعه آن به قدری زیاد است که از ورقه اهن به ضخامت ۲/۵ سانتیمتر ، آبی به عمق ۲۳ سانتیمتر یا ورقه ای از سرب به قطر ۱۳ میلیمتر میتواند تنها جلو عبور نصف آن را بگیرد. به این ترتیب سرب بهترین وسیله برای جلوگیری از اشعه گاماست.
یونش
اشعه گاما اشعه هنگام عبور از مواد با اتمهای آن برخود میکند و گاه بر اثر این برخوردها ممکن است الکترونها از اتمهای این مواد جدا شوند و یون تولید کنند. این فرایند را یونیزاسیون ( یونش ) گویند.
گاما و سلامت
اشعه گاما هنگامی که از بدن بگذرد ، در بافتها یونش میکنند. اشعه گاما اگر بیش از اندازه به بدن بتابد ، ممکن است به سلول های بدن اسیب برساند. همیشه اشعه گاما از طریق آبی که می آشامیم یا هوایی که تنفس میکنیم ، به ما می رسد اما چون مقدار آن بسیار ناچیز است ، خطری برای ما ندارد.

Episode Guide:

1. Death Ray
2. Hell on Earth
3. Doomsday
4. Panic In The Sky
5. The Great Dying
6. Strangled
7. Fire and Ice
8. The Next Extinction
 

جهت دانلود مستند  به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...



ادامه مطلب...
ارسال توسط علی
BBC_Learning_English_Pronunciation_Tips_www.MihanDownload.com-3.jpg| برای اولین بار در میان سایت های ایرانی و خارجی |
| دانلود رایگان کاملترین مجموعه آموزشی BBC Learning English - Pronunciation Tips جهت آموزش و تلفظ استاندارد و دقیق لغات و جملات زبان انگلیسی |
 

یکی از بزرگترین مشکلات زبان آموزان ناتوانی در تلفظ صحیح لغات زبان انگلیسی می باشد زیرا معمولآ استادان آموزش زبان هر یک با لهجه خاص خود لغات را تلفظ می کنند در نتیجه زبان آموزان به همان شکل لغات را فرا می گیرند. تا به حال در میان سایت های ایرانی و خارجی مجموعه ای به عنوان آموزش تلفظ صحیح لغات زبان انگلیسی منتشر نشده تا زبان آموزان بتوانند از آن به عنوان مرجع برای تلفظ صحیح لغات زبان انگلیسی استفاده کنند. مانند گذشته باز هم وب سایت میهن دانلود برای اولین بار در میان سایت های ایرانی و حتی سایت های خارجی مجموعه ای بی نظیر را ویژه زبان آموزان آماده کرده است. فیلم آموزشی Pronunciation Tips به شما تلفظ صحیح و دقیق لغات زبان انگلیسی را آموزش می دهد. این مجموعه توسط BBC Learning English منتشر شده که یکی از بزرگترین کمپانی های ساخت مستند و فیلم های آموززش زبان می باشد. شما می توانید از این مجموعه به عنوان مرجع تلفظ لغات استفاده کنید زیرا تلفظ تمام لغات موجود در آن به صورت کاملآ استاندارد می باشد. این مجموعه به صورت یک فیلم آموزشی بوده و نکته ی قابل توجه در رابطه آن طریقه ی آموزش استاد به زبان آموزان می باشد زیرا گوینده به گونه ای رفتار می نماید که گویی در مقابل شما ایستاده و در حال آموزش به شما می باشد. تا به حال کتاب ها و نرم افزارهای بسیار زیادی در رابطه با آموزش جدول فونتیک زبان انگلیسی ساخته شده اما هیچ کدام از آنها به صورت کامل نمی توانند تلفظ دقیق لغات را به شما آموزش دهند. اما در این مجموعه به عنوان مثال برای آموزش حرف فونتیک / ʊ/ ابتدا شکل آن نمایش داده می شود و سپس گوینده به صورت کاملآ سالم و استاندارد آنرا تلفظ می کند و سپس تعدادی لغت را در رابطه با این حرف فونیک تلفظ می نماید در نتیجه شما علاوه بر آشنایی دقیق و کامل با حروف فونتیک طریقه ی تلفظ لغات آنرا نیز فرا میگیرید. از دیگر ویژگی های این مجموعه می توان به نمایش حرکات لب ها و زبان در هنگام تلفظ با دو دوربین مختلف اشاره نمود و همچنین به دارا بودن ویدیوهای آموزشی و کتاب هاب الکترونیک با فرمت PDF اشاره کرد که محتوا این کتاب ها شامل نکات فیلم های آموزشی ، کویز ها ، تمرینات و ... می باشد. اینبار مکانیزم جدیدی را برای دانلود این مجموعه پر طرفدار در نظر گرفته ایم دوستانی که از اینترنت پر سرعت بر خوردارند می توانند کل مجموعه را در یک فایل تصویری با کیفیت بسیار عالی در فرمت AVI همراه با کتاب الکترونیک آن با فرمت PDF دانلود کنند. همچنین دوستانی که از سرعت اینترنت پایین تری بر خوردارند می توانند بخش های مختلف این فیلم آموزشی را به صورت جداگانه در فایل های تصویری با کیفیت بسیار عالی در فرمت MP4 همراه با کتاب های الکترونیک مربوط به هر بخش با فرمت PDF دانلود نمایید.


جهت دانلود و مشاهده تصاویری از محیط این فیلم به ادامه مطلب مراجعه نمایید ....
 



ادامه مطلب...
ارسال توسط علی
آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 20
بازدید دیروز : 2704
بازدید هفته : 2835
بازدید ماه : 3106
بازدید کل : 701129
تعداد مطالب : 157
تعداد نظرات : 14
تعداد آنلاین : 1